کد خبر : 9895
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 9:30
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:برای قهرمانی باید هر تیمی را از پیش رو برداریم

طاهری:برای قهرمانی باید هر تیمی را از پیش رو برداریم
بازيكن تيم فوتسال گيتي پسند گفت: ما براي گرفتن انتقام به مصاف دبيري تبريز نمي رويم واين ديدار يكي از سخت ترين مسابقات فصل ما است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: ما برای گرفتن انتقام به مصاف دبیری تبریز نمی رویم واین دیدار یکی از سخت ترین مسابقات فصل ما است، زیرا تیم فوتسال دبیری تبریز بازیکنان با تجربه ای دارد و حسین شمس یکی از بهترین مربیان فوتسال ایران سرمربی گری این تیم را بر عهده دارد.

محمد طاهری در خصوص بازی گیتی پسند و دبیری تبریز افزود: ما برای قهرمانی باید هر تیمی را از پیش رو برداریم و سه امتیاز بازی را نیاز داریم و برای برد به مصاف دبیری خواهیم رفت.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند و کاپیتان تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا تیم به هماهنگی کامل رسیده است، یاد آور شد: بله، در حال حاضر آمادگی ما از لحاظ بدنی و تاکتیکی بسیار خوب است و در هر بازی بهتر از قبل می‌شویم.

طاهری به حضور پر شور هواداران در هفته‌های فبل اشاره کرد و گفت: امیدوارم هواداران در این بازی نیز ما را حمایت کنند و تیم گیتی پسند را مقابل دبیری تبریز تنها نگذارند.

بازیکن گیتی پسند در پایان با بیان اینکه بازی با مقاومت البرز بازی خوب و سختی بود، اظهارکرد: تمام تیم‌های لیگ برتر با تمام قوا با ما بازی می‌کنند و در کرج نیز مقاومت با جوانان با انگیزه‌ای که داشت بسیار خوب بازی کرد و گل اول را به ما زد که کمی کار برای ما سخت شد، اما در ادامه حملات زیادی را بر روی دروازه مقاومت انجام دادیم و خوشبختانه توانستیم ۳ گل به ثمر برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

لطفا تیتر را اصلاح کنید و بنویسید برای پول قهرمانی به این امتیاز نیاز داریم!
چون گرفتن پول اولویت است و این بازی هم پاداش ویژه دارد و همچنین دریافت مبالغ کلان اضافی را در قرارداد به قهرمانی مشروط کرده اند!
فلذا پیشاپیش اعلام میگردد چنانچه که به لحاظ بازی جوانمردانه نتوانیم امتیاز بگیریم به سراغ سایر مسایل ناجوانمردانه درون زمین یا خارج از زمین خواهیم رفت!

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

شما برواول ازهمه اطلاعاتً کسب کن بعدمیفهمی حتی پول فصلهای قبلم ندادن بهشون بعدبیابرا خودنمایی کاشکی انقدرامثال شما إدعانداشتن حداقل آماردرست داشته باش بعدبیا نظر بده