کد خبر : 10009
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 14:05
-

موثق:فکر می‌کنم خسوس بازی مرا دیده باشد

موثق:فکر می‌کنم خسوس بازی مرا دیده باشد
دروازه‌بان تیم دبیری تبریز گفت: با توجه به حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه مخابرات اصفهان، به اعتقاد من برد تیم گیتی‌پسند کار دشواری بود و ما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا موثق با اشاره به پیروزی دبیری تبریز برابر گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: این بازی بازی خیلی سختی بود و تیم ما با توجه به شرایط سخت ورزشگاه و تماشاگران حاضر کار دشواری پیش‌رو داشت اما توانستیم با تلاشی که انجام دهیم، پیروز میدان شویم.
وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: داوری بازی خیلی خوب و مشکل خاصی نداشت حتی صحنه‌ای که من واقعا مصدوم شدم و نمی‌توانستم بازی را ادامه دهم، داور از من خواست بلند شوم و در جریان بازی خلالی ایجاد نکنم بنابراین من هم مجبور شدم بلند شوم تا بازی ادامه پیدا کند.
دروازه‌بان تیم فوتسال دبیری تبریز درباره حضور در تیم ملی، تصریح کرد: من عملکرد خوبی در این دیدار داشتم و فکر می‌کنم خسوس بازی مرا دیده باشد و امیدوارم بتوانم روزی پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنم.
وی با اشاره به حضور حسین شمس به عنوان سرمربی تیم دبیری تبریز افزود: آرزوی هر بازیکنی است که روزی بتواند با حسین شمس کار کند و با او نتیجه بگیرد؛ من هم از حضور او در دبیری خوشحالم و سعی می‌کنم با توجه به اعتماد او به من تمام تلاشم را برای نتیجه گرفتن دبیری انجام دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

یادت باشه محمدی سرورته…

نادر دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۴۳

رضا موثق بهترین گلر ایران هستی….

ناصر چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۱۳

حق رضا تیم ملی هست ایشالله آقای خسوس یه نظری به گلری این جون میندازه