کد خبر : 10133
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:57
-

شمسایی: سهم فوتسال قم در تیم ملی باید افزایش یابد

شمسایی: سهم فوتسال قم در تیم ملی باید افزایش یابد
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه هر بازی برای ماهان تندیس یک فینال است، گفت: سهم فوتسال قم باید در تیم ملی فوتسال افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی درباره کسب پنجمین پیروزی ماهان تندیس در لیگ بر‌تر فوتسال گفت: با وجود اینکه بسیاری از اهالی فوتسال دیدار ما برای پایا سازه تبریز را بازی ساده یا تصور می‌کردند اما حریف آذربایجانی نشان داد که اگر فضا پیدا کند تیم خطرناکی است و به ویژه در نیمه نخست که بازیکنان ما کمی بازی را‌‌ رها کرده بودند، کار برای ماهان دشوار شد.

وی افزود: پس از اینکه گل تساوی بخش را دریافت کردیم بازیکنان ماهان تندیس به خود آمدند و از آن لحظه،‌‌ همان نمایشی را ارائه کردیم که درشان ماهان تندیس بود و هواداران قمی انتظار آن را داشتند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: پیروزی بر پایاسازه به ما کمک کرد علاوه بر صدرنشینی در لیگ بر‌تر، اعتماد به نفس بیشتری برای موفقیت در بازی‌های آینده داشته باشیم و با انرژی برای دیدار با فردوسی مشهد راهی خراسان شویم.

شمسایی بیان داشت: ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس را مجموعه‌ای از نفرات جوان و بازیکنان با سابقه لیگ برتری تشکیل می‌دهند و این امر سبب می‌شود از نظر فنی در شرایط بهتری قرار بگیریم ضمن اینکه حضور بازیکنانی که امسال از تیم امید ما به تیم اصلی راه یافته‌اند، سرمایه گذاری بزرگی برای ماهان تندیس است.

وی عنوان داشت: خوشبختانه ماهان تندیس از چنان بازیکنان با کیفیتی سود می‌برد که به اعتقاد من سهم فوتسال قم باید در تیم ملی فوتسال افزایش یابد و این، کمک به فوتسال ملی ماست و حتی بازیکنان جوان ما نیز می‌توانند در تیم‌های ملی عضویت داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: گرچه در تمام ۵ مسابقه اخیرمان پیروز شده‌ایم اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده و نمی‌توان در مورد قهرمانی اظهار نظر کرد اما‌‌ همان طور که بار‌ها گفته‌ام، هر بازی برای ما یک فینال است و به همه بازی‌ها به چشم یک بازی سرنوشت ساز و تعیین کننده نگاه می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام۰۰۰ سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

واقعا همینطوره تعداد بازیکنهای قمی در تیم ملی خیلی کمتر از حق فوتسال قمه

مصطفی سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

بچه های شجاع نیروگاه سرتون رو بالا بگیرید.دیدید حسن زاده و دکتر باقری رو که بچه نیروگاه بودند چه جوری از تیم بیرون کردند؟
ناصر شریفی نشون داد که به راحتی و کم کم همین ابوالقاسم عروجی را هم اول نابود و بعد از تیم بیرون می کنه .چرا؟ چون نیروگاهیه.
نیروگاهی ها حالشو ببرید تیمو حسن زاده ساخت استفاده شو دیگران می برند.

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

مصطفی حرفت درسته منم اصلا از شریفی خوشم نمیاد !!! ب نظرم از قم کم کم باید اصغر حسن زاده ، علیرضا وفایی ، سعید تقی زاده ، اروجی و کوهستانی دعوت بشن حالا دیگه لیست نهایی باشه تو تمرینا اگه خوب بودن تو تمرینا همشون برن تو تیم ملی
هر چند میثم ایلانلو اگه یکم قدر خودشو بدونه و ۴ ماه بدنسازی و تمرین و پشتکار داشته باشه از طیبی هم تکنیکی تر و بعتر میشه میثم فوووووق العادس ولی امان از تنبلی …
اصغر حسن زاده نون همتشو خورد وگرنه زمانی که من دبیرستان بودم با رفیقام جم میشدن پلی استیشن بازی میکردن .. اصغر مطمئنن آینده ی روشنی داره چون خودش خواست و مطمئنن این ۵۰ درصد تواناییهاشه … ایشالا بره اسپانیا بازی کنه ♥ – در مورد وفایی و تقی زاده هم که اصلا حرفی نمیمونه عاااااااااااااااااااالین …

نام ... سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

حسن زاده کیه دیگه بابا فقط جادوگر لابد وفاییم حسن زاده ساخته!!!

گمنام سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

چه خبره؟؟ تا چندتا بازی رئ میبرید دور برمیدارید…
مطمئن باشید اگه بازیکناتون شایسته باشن دعوت میشن تیم ملی

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

ببین عزیز نیازی به دور برداشتن نیست ما خودمون مخالف غروریم ولی محض اطلاع بدون سطح فوتسال ما در حدی یه که صبای قم بعد از نایب قهرمانی تو لیگ کشور تو جام رمضان سوم شد ، اوکی؟؟

دوستان سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

چیه کسی نمیگه اولاد قباد

ماهان چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

گمنام با شمام…
این تیم ماهان تندیسو میبینی با یه مشت جوون فوتسال ایرانو قبضه کرده؟ ما تو قم ده تا تیم دیگه مثل همین داریم. فعلا باید بیاید لیگ دو قم از بچه هامون فوتسال یادبگیرید بعد در مورد ماهان تندیس حرف بزنی

نام ... چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

در مورد اعتبار فوتسال قم همین بس که صبای قم بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر کشور توی جام رمضان قم سوم شد! و ماهان تندیس بعد از قهرمانی جام حذفی توی جام رمضان قم چهارم شد

علی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

شنیدم یکی از بازیکنهایی که امسال به بزرگسالان اضافه کرده،هنوز با یکی از باشگاه های قم قرارداد داره،اسمش علی فخاران هست،اگه این موضوع صحت داشته باشه این بازیکن غیر قانونیه،چرا این آقا به فکر آبروی قم و بچه های قم نیست؟

بچه قمی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

باید تعداد بچه های قم تو تیم ملی بیشتر بشه تیم ملی جوانان حتی یه قمی ام نداره جاش ۴تا گیلانی داره

مصطفی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

آقای نام من به نظرت احترام می گذارم و من نمی گم علیرضا وفایی رو حسن زاده ساخته.وفایی ساخته خدایی است.واقعا یک بازیکن با ویژگی های بینظیریه. من هم عاشق شخصیتشم و هم عاشق بازیش.باید تلاش کنه امسال بهترین بازیکن آسیا بشه .اگر نشه وقت دیگه می گذره.
نطر من در مورد شریفی و بچه های بیچاره و بی دفاع نیروگاهه .مثلا امسال سعید تقی زاده دوست داشت توی قم بازی کنه ولی ناصر شریفی نگذاشت سعید تو قم بمونه.مهدی حسن زاده رو به یک صورت ، محسن حسن زاده و….طولی نمی کشه نسخه ابوالقاسم عروجی رو هم می پیچه.اگر نشد هرچی خواستید بگید!!