کد خبر : 11468
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 13:53
-

کشاورز:تقی زاده شایستگی حضور در تیم ملی را دارد/چون مصدوم بودم دعوت نشدم

کشاورز:تقی زاده شایستگی حضور در تیم ملی را دارد/چون مصدوم بودم دعوت نشدم
سرمربی گیتی پسند اصفهان از لیست جدید تیم ملی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد اعلام فهرست تیم ملی اعزامی به برزیل اظهار داشت: نظر خسوس روی این بازیکنان بوده است. من به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم و کاملا تابع نظرشان هستم. همچنین من در چهار هفته اخیر، مصدوم بودم و تنها در دیدار با تاسیسات بود که توانستم درست بازی کنم. فقط متاسف شدم که سعید تقی‌زاده به تیم ملی دعوت نشده، او در لیگ امسال خیلی خوب کار کرده و هم از دید کادرفنی گیتی‌پسند و هم از نظر کارشناسان، از بازیکنان مستعد است که شایستگی حضور در تیم ملی را دارد.

وی در مورد اینکه علاوه بر وی؛ محمد طاهری و مصطفی نظری نیز به اردو دعوت نشده‌اند، خاطرنشان کرد: کسی نیست که به تیم ملی علاقه نداشته باشد اما باید دید دیدگاه کادرفنی برای این مسابقات چه بوده، شاید آنها خواسته‌اند فرصت را به جوانترها بدهند که این کار خیلی خوبی است. اینطور که اعلام شده امسال خبری از تیم‌های بزرگی چون اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و … در جام‌جهانی کوچک نیست و حالا بهترین فرصت است که به جوان‌ها میدان داد که خودشان را نشان دهند.

کشاورز در خصوص اینکه برنامه گیتی‌پسند برای تعطیلی چند هفته‌ای لیگ چیست، گفت: تمرینات‌مان تا شنبه تعطیل است تا بازیکنان به عزاداری و دیدار با خانواده‌های‌شان برسند. بعد از آن دوباره استارت خواهیم زد. گرچه در هفته‌های اخیر بخشی از پرداخت‌ها از سوی باشگاه انجام شد، اما مشکل گیتی‌پسند امسال فقط مشکلات مالی است که امیدوارم با درایت طاهری مدیرعامل و مالکان باشگاه این مسیر هموار شود. ما غیر از این مشکل دیگری نداریم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

اقای کشاورز لطفا خجالت بکش و با این شرایطی که برای فوتسال اصفهان به وجود اوردی فقط سکوت کن!!!!!!!!!!!!!

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

در باره گیتی شما نظر بده تو تیم ملی تازه از دستت راهت شدیم

هوادارقمی شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

سعیدتقی زاده خیلی خوبه لیاقت این تیم ملی تا زمانی که خسوس هست همینه ایرانودوم اسیاکردی اخه دیگه برزیل رفتن چیه….ابولقاسمم یدونس

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

یعنی بقیه بازیکناتت بدرد نمیخورن دیگه…اگه زحمت بقیه نبود که این اقا نمیتونست گل بزنه اگه خودخاهی این اقا نبود الان تاسیساتو برده بودین اینقدر رفیق بازی نکن با این حرفت بقیه بازیکناتو خراب کردی نشون دادی که حالا حالاها مونده تا بتونی مربی بشی مربیگری فقط تابلو دست گرفتن نیست

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

لیاقت سعید تقی زاده رو ندارین
توی قم بود انقدر خوب بود که اصلا کسی علیرضا وفایی رو نمیشناخت
اصفهان خرابش کرد

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

تقی زاده ۴ سال پیش کیش ایر و صبا بود تیم ملی هم بود. از وقتی رفت اصفهان تیم ملی رو از دست داد

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

شما که همیشه می‌گفتی من آماده ام و وضعیت بدنی خوبی دارم و میخواهم بروم تیم ملی حالا می‌فرماید مصدوم هستم!!
مشکل هم که همیشه از نظر شما فقط پول است! شما که جلو جلو خیلی از پولتون را گرفته ای و بقیه هم که خودت میگی این هفته پول گرفته بودن پس چرا بازی را تا ۴۴ ثانیه آخر باخته بودید و بیشتر بازی هم دست تاسیسات بود?!!

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

تو دقاع خیلی ضعیفه زیاد جا میمونه پاس نمیده کشاورز چرا دروغ میگی

نام ... دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

کشاورز وحید شمسایی اگه تا الان پول بچه هاشو نداده بودن میدونی چیکار میکرد باشگاهو خراب میکرد ولی تو این بچه هارو سیاه خودت کردی .