کد خبر : 11542
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 16:16
-

جام جهانی کوچک فرصتی که از دست تیم فوتسال زنان رفت

جام جهانی کوچک فرصتی که از دست تیم فوتسال زنان رفت
به نظرمی رسد مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال یا به توانایی زنان اعتقادی ندارند یا به گفته برخی مربیان، دست هایی در کار است تا مانع حضور توانمند زنان در عرصه های مختلف آسیایی یا جهانی شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عملکرد خوب ورزشکاران زن ایرانی در دو رویداد بزرگ آسیایی در اینچئون نشان داد، که آنان در صورت حمایت بیشتر، ورزش ایران را برای رسیدن به جایگاهی رفیع در آسیا و جهان می توانند همراهی کنند.

درچنین شرایطی اما به نظرمی رسد مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال یا به توانایی زنان اعتقادی ندارند یا به گفته برخی مربیان، دست هایی در کار است تا مانع حضور توانمند زنان در عرصه های مختلف آسیایی یا جهانی شوند.

جام جهانی کوچک فوتسال زنان امسال پس از انصراف کشورهای روسیه و ژاپن برای میزبانی آن، سرانجام آذرماه به میزبانی کاستاریکادر آمریکای مرکزی برگزار می شود، اما تا امروز (۱۱ آبان ماه)هیچ خبری از اینکه تیم فوتسال زنان به این رقابت ها اعزام می شود یا خیر ؟ نیست.

البته فریده شجاعی معاون رییس فدراسیون فوتبال هفته گذشته در گفت و گو با ایرناگفت: به دلیل دوری راه که منجر به خستگی بازیکنان و پایین آمدن عملکرد آنان می شود تیم فوتسال زنان به کاستاریکا اعزام نخواهد شد.

وی تلویحا هزینه بالای این سفر را نیز دلیل دیگرعدم اعزام بازیکنان به کاستاریکا دانسته بود.

آنچه دراین میان جالب توجه بوده خبری است که دیروز فدراسیون فوتبال منتشر کرد و حکایت از آن داشت که تیم ملی فوتسال مردان راهی جام جهانی کوچک در برزیل می شود، اما سفر تیم فوتسال زنان به این جام در کاستاریکا لغو شده است.

شهناز یاری و فروزان سلیمانی سرمربی و مربی تیم ملی فوتسال زنان در گفت و گو با ایرنا اعلام کردند که هنوز از سوی فدراسیون خبری در خصوص لغو سفر این تیم منتشر نشده است وامیدوارند که برای حمایت از تیم ملی فوتسال زنان به منظور حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵که فروردین ماه ۹۳ برگزار می شود، این تیم به این رقابت ها اعزام شود.

اگر قرار است تیم ملی فوتسال مردان کشورمان به سبب حضور همه ساله اش در این رقابت ها به برزیل اعزام شود، باید تیم زنان هم به این رقابتها اعزام شود تا آمادگی لازم را برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی کسب کند. مسلما هیچ تیمی بدون شرکت در مسابقات بزرگ به یک قدرت تبدیل نمی شود و اگر این گونه مسابقات ازتیم فوتسال زنان دریغ شود،آنان یک تجربه مهم را از دست خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سارا یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

با وجود یاری حقشونه نرن. چون آبرویی که تو جهان کسب شده از بین میره. ولی خدا کنه برن تا قدر مظفر رو بدونن ایران دیگه پنجم جهان نمیشه باوجود تیمهایی مثل برزیل.اسپانیا.آرژانتین.پرتغال.روسیه.اوکراین.ژاپن

حاجتي. حفاري یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

اقای اردهالی سلام باعرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار وسرور شهیدان وعرض خسته نباشید به جنابعالی وسایر هم کاران محترمتان. یاد اور می شود که دفاع تشکیلات شما از فوتسال بانوان جای تقدیر داره ای کاش تلاش میشد در پایگاه خبری فوتسال جایگاهی هم برای فوتسال بانوان إیجاد شود تا جامعه بزرگ بانوان هم از این اخبار بهره مند گردند

حامد اردهالی دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۱۴

باسلام و عرض تسلیت به مناسب ایام تاسوعا و عاشورای حسینی.از بذل توجه جنابعالی سپاسگذارم.فوتسال بانوان از اهمیت ویژه ای نزد پایگاه خبری فوتسال ایران برخوردار است که مستلزم همکاری بیشتر نهادهای مربوطه و باشگاه ها هست.این پایگاه به زودی میزان این توجه را با بالا بردن خبرهای حوزه بانوان نشان خواهد داد.التماس دعا