کد خبر : 11575
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 16:07
-

دبیری: با تصمیم صحیح دو مربی جوان معرفی کردیم!

دبیری: با تصمیم صحیح دو مربی جوان معرفی کردیم!
مالک باشگاه دبیری گفت:قصد خودستایی ندارم اما در دو مقطع زمانی تصمیمات حیاتی گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مالک باشگاه دبیری اظهار کرد: قصد خودستایی ندارم اما در دو مقطع زمانی تصمیمات حیاتی گرفتیم و تیم‌های خود را در فوتبال به رسول خطیبی و در فوتسال به وحید شمسایی سپردیم و ضمن کسب موفقیت، دو مربی جوان به فوتبال و فوتسال کشور معرفی کردیم.
افشین دبیری اظهار کرد: رسول خطیبی در دوران فوتبالی‌اش برای هر تیمی که بازی کرد یک رهبر در میدان بوده و کاملا مشخص بود که فاکتورهای لازم برای مربی شدن و موفقیت در این رده را دارد.

وی گفت: روزی من و برادرم شهرام تصمیم گرفتیم که هدایت تیم ماشین‌سازی که تحت حمایت ما بود را به وی بسپاریم و عملا تیم ماشین‌سازی با مربیگری رسول خطیبی تا یک قدمی صعود نیز پیش رفت و در آخرین دقیقه در بازی یزد از صعود به لیگ برتر بازماندیم.

افشین دبیری گفت: در ادامه دیدیم که رسول با همان تیم که در تیم گسترش فولاد به موفقیت رسیده و این تیم را به لیگ برتر رسانده و امروز هم در تراکتورسازی موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.

وی افزود: امروز من خودم را در موفقیت‌های تیم تراکتورسازی سهیم می‌دانم و امیدوارم این تیم نخستین قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن گرفته و قهرمانی‌های فوتبال و فوتسال تبریز قطع نشود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴

اصلا خودستایی نبود.حالا که دبیری وضع خوبی نداره خودشون به تراکتور سازی می چسبونند که به تبریزی ها یاد آوری کنند که اونهارو فراموش نکنند.

نام ... دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

یاشا افشین پاشا

تبریزلی دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

البته یک تصمیم خوب دیگه هم داشتین
اعتماد به مربی بومی و جوون تبریزی حسین قضائی
که اولین مقام چهارمی تبریز و زمینه ساز قهرمانی بود.