کد خبر : 11532
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 11:14
-

محرومیت،جریمه و تذکر کتبی اعضای تیم گیتی پسند

محرومیت،جریمه و تذکر کتبی اعضای تیم گیتی پسند
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص حوادث دیدار منصوری و گیتی پسند صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال روز ۲۵ مهرماه برگزار شد و از سوی احمد شمس، یکی از اعضای تیم گیتی پسند تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که سبب تشنج در سالن مسابقه شد، رخ داد. وی طبق بند ۲ ماده ۶۷ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به دلیل تخلفات پاسبانی، سرپرست این تیم، به وی تذکر کتبی داده شد.
تیم گیتی پسند اصفهان نیز به دلیل تخلفات یکی از تماشاگرانش به تذکر کتبی محکوم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

برای احمد شمس چه فرقی میکنه?
ایشان که همیشه بیرون از زمین است و از روی سکوها هرکاری که لازم باشد انجام میدهد!
عجب احکامی صادر میکنند!!!

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

پس بالاخره آنهمه صحبتهای بنده خدا آقای مرتاضی در بازی گیتی و فرش آرا بدون هیچی هم نبوده!!! کار ادامه پیدا کرد تا مثلا یک نفر فحاشی کرده و این هفته هم که بدون پروا بیشتر تماشاگران گیتی به مصطفی نظری فحش دادند البته حتما به دور از چشم مقامات و مسئول رسانه ای گیتی پسند بوده !!!!