کد خبر : 11517
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 8:26
-

مرتضایی: به قهرمانی در لیگ برتر نیز امیدوار هستیم

مرتضایی: به قهرمانی در لیگ برتر نیز امیدوار هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: در صدد هستیم تا فیلمی از اشتباهات داوری را تهیه و برای کمیته داوران ارسال کنیم. مرتضایی تاکید کرد: لیگ فوتسال کشور به مدت ۲۱ روز تعطیل است و در این فاصله فرصت مناسبی برای ریکاوری داریم. وی دلیل این تعطیلی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: در صدد هستیم تا فیلمی از اشتباهات داوری را تهیه و برای کمیته داوران ارسال کنیم.
مرتضایی تاکید کرد: لیگ فوتسال کشور به مدت ۲۱ روز تعطیل است و در این فاصله فرصت مناسبی برای ریکاوری داریم.
وی دلیل این تعطیلی را تمرینات تیم ملی فوتسال عنوان کرد و افزود: آقای توکلی در لیست نهایی تیم ملی از قبل حضور داشت و دیگر بازیکن تیم ما نیز یعنی بهادری به دلیل مصدومیت و با اجازه مربیان تیم ملی در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند.
مرتضایی گفت: جایگاهی که ما در ابتدای فصل برای فرش آرا پیش بینی کرده بودیم قرار گرفتن در بین ۵ تیم بود اما با توجه به فراز و فرودهایی که در لیگ شکل گرفته است امروز حتی به قهرمانی در لیگ برتر نیز امیدوار هستیم و این مسئله دور از دسترس نمی‌دانیم.
وی عنوان کرد: مس سونگون که با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد فقط یک شکست در کارنامه خود دارد و آن هم شکست برابر تیم ما است.
مرتضایی با اشاره به اینکه برد در سه بازی آینده تاثیر زیادی در روحیه تیمی ما دارد افزود: در سه بازی اینده خود با تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی بازی داریم و برد در این بازی‌ها می‌تواند سبب جهش بسیار زیاد تیم ما در جدول شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرناندو تورس سه شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

قهرمانی ؟؟؟ درسته اما به شرطی که از بازیکناتون به درستی استفاده کنین، حداقل چهار تا بازیکن تاپ رو نیمکت دارین :قدرت بهادری، فرهاد توکلی، مسعود سعادتی، ناصر عجم …