کد خبر : 11574
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 16:09
-

نعمتی:۶۰درصد بازیکنان فردوسی بومی هستند/به دنبال رتبه اول تا پنجمی نیستیم!

نعمتی:۶۰درصد بازیکنان فردوسی بومی هستند/به دنبال رتبه اول تا پنجمی نیستیم!
سرمربی تیم فردوسی مشهد آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی اظهار کرد: به مدت ۲۰ روز به دلیل اردوی تیم ملی استراحت داریم که در این ۲۰ روز بنای تیم را بر این گذاشته ایم که بیشتر به بدنسازی بازیکنان توجه داشته باشیم و با توجه به اینکه ابتدای فصل نیز دیر شروع کردیم تصمیم بر این است که بیشتر بازیابی بازیکنان از نظر روحی و جسمی مد نظر قرار بگیرد.
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد به بازی گذشته این تیم اشاره کرد و گفت: در زمینه داوری بازی گذشته می‌توان شرایط داوری را مطلوب بیان کرد و باید این نکته را متذکر شد که داوری بدون اشتباه امکان ندارد و علت آن هم این است که فشار بازی بسیار بالا است و با توجه به اینکه این اشتباهات عمدی نیست ما توجه چندانی به این مسائل نداریم و اهداف خود را دنبال می‌کنیم.
نعمتی به محرومیت‌ها و مصدومیت بازیکنان تیم فردوسی مشهد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برای بازی بعد با حفاری اهواز محروم نداریم و آقایان مصطفی طیبی و سجاد بندی فردی مصدومان ما هستند و به آقای فردی ۲۰ روز فرصت داده‌ایم که اگر خودشان را به بازی بعد نرسانند از تیم خط می‌خورند.
وی بیان کرد: از تعداد بازیکنان حاضر در تیم فوتسال فردوسی مشهد حدود ۶۰ درصد بومی هستند و مابقی غیر بومی هستند و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم تعداد بازیکنان بومی خود را افزایش دهیم و تاکنون ۳۰ درصد از قراردادهای افراد تیم پرداخت شده است.
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد تصریح کرد: برای بازی بعد خود با حفاری اهواز که حدود ۲۰ روز دیگر برگزار می‌شود تاکنون اقدامی انجام نداده‌ایم و به دنبال این نیستیم که رتبه اول تا پنجمی را به دست آوریم بلکه هدف اصلی ما با توجه به اینکه نخستین سال است که در لیگ شرکت می‌کنیم این است که فقط در لیگ بمانیم.
نعمتی بیان کرد: یکی از مهمترین توقعاتی را که مردم مشهد اکنون از ما دارند این است که از ما امتیاز می خواهند و موقعی که به سالن می آیند و تشویق می کنند توقع دارند که ما بهترین امتیاز را به دست آوریم و این توقع بالایی است و با توجه به اینکه ما نخستین سالی است که در لیگ حضور داریم شاید نتوانیم توقعات مردم را برآورده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.