کد خبر : 11630
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1393 - 15:24
-

جدایی کامیاب از میثاق تهران قطعی شد/ دانشگاه آزاد مقصد جدید ظهیر

جدایی کامیاب از میثاق تهران قطعی شد/ دانشگاه آزاد مقصد جدید ظهیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از مصاحبه سرمربی میثاق علیه بازیکنان و متهم کردن آن ها به عدم شخصیت تیمی در این باشگاه، ظهیر کامیاب بازیکن باتجربه میثاق در مصاحبه ای پاسخ هایی به این انتقادات لک داد که توام شدن آن با انتقادات خوراکچی از سرمربی میثاقی ها، به مذاق رضا لک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از مصاحبه سرمربی میثاق علیه بازیکنان و متهم کردن آن ها به عدم شخصیت تیمی در این باشگاه، ظهیر کامیاب بازیکن باتجربه میثاق در مصاحبه ای پاسخ هایی به این انتقادات لک داد که توام شدن آن با انتقادات خوراکچی از سرمربی میثاقی ها، به مذاق رضا لک هرگز خوش نیامد.

گفته می‌شود پس از این مصاحبه که حدود دو ماه پیش منتشر شد، لک کامیاب را از حضور در تمرینات منع کرده بود و این بازیکن نیز بلافاصله برای دریافت رضایتنامه خود وارد مذاکره با سهراب خلیلی مدیر تیمش شده بود.

امروز خبر رسید که بالاخره باشگاه راضی به صدور رضایتنامه برای این بازیکن شده و جدایی کامیاب از میثاق قطعی شده و با توجه به ابراز علاقه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، این بازیکن باتجربه راهی لیگ یک خواهد شد.

گفتنی است ظهیر کامیاب سابقه بازی های زیادی در سطح آسیایی دارد که در اولین دوره جام باشگاههای آسیا موفق به کسب عنوان سومی با تیم فوتسال السد قطر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حشمتی ساوه دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

ایشالا ردیف شه بیای ساوه سلطان

نام دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

اقای کامیاب نکن این کارارو یقرداد میبندی با شهرداری به اسم میثاق یکار پیمانکاری میکنی بعد که کارت تموم میشه رضایت میگیری میری همه میدونن با مدیریت تیم رفیقی حتما بنفع باشگاه این کارا باشگاه هم که پولی نداره میری ی تیم دیگه پول میگیری