کد خبر : 11524
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1393 - 15:01
-

خسوس در ۱۰ هفته گذشته هنوز بازی مس را ندیده!

خسوس در ۱۰ هفته گذشته هنوز بازی مس را ندیده!
دروازه بان مس سونگون گفت:در ده هفته گذشته مربیان تیم ملی بازی های مس را از نزدیک ندیده اند اما امیدوارم مربیان تیم ملی این جوان ها که آینده فوتسال ایران هستند را هم ببینند.

یعقوب فیلگوش دروازبان مس سونگون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با منصوری قرچک گفت: همانطور که از قبل پیش بینی کرده بودیم بازی سنگینی بود که در نیمه اول هیچ موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نشد. در بین نیمه با صحبت هایی که با بازیکنان شد و لطف خداوند موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی در مورد تیم منصوری گفت: تیم منصوری تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان بود که تیمی آینده دار نشان می داد و در این بازی دروازبانشان نیز نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت امیدوارم در ادامه راه منصوری هم موفق شود.

فیلگوش در ادامه افزود: تیم مس الان در صدر جدول مسابقات قرار دارد در حالی که سایر تیم های بالای جدول از چندین بازیکن ملی پوش سود می برند. با گذشت زمان بازیکنان ما هماهنگ تر شده و به انسجام تاکتیکی می رسند و این مهم نمی توانست صورت پذیرد مگر اینکه مدیریت به خوبی کار خود را انجام دهد. کادرفنی نیز با کمک و جذب بازیکنان توانمند و آماده سازی مناسب توانسته اند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و هنوز تا پایان فصل راه زیادی داریم و نمی توان از قهرمانی حرف زد ولی مطمئنا جزء مدعیان قهرمانی هستیم و تلاش می کنیم افتخار دیگری را برای فوتسال تبریز کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد دروازبانان مس سونگون گفت: در حال حاضر سعید مومنی جزو آماده ترین دروازبانان ایران است. من و حسین حیدری برای سعید مومنی در مس رقیب هستیم و این رقابت باعث شده مومنی خود را آماده نگه دارد و پیشرفت کند در عین حالی که سعید مومنی پله های پیشرفت را طی می کند یک سبک جدید دروازبانی را وارد فوتسال کرده است که نمی خواهم به جزئیاتش اشاره کنم. امیدوارم مربیان تیم ملی به سعید مومنی پراستعداد اعتماد کنند و مطمئن باشند در آینده نزدیک دروازه تیم ملی را بیمه خواهد کرد.

وی در مورد نیمکت نشینی خودش گفت: سعید این روزها آماده است و من هم با او برای کسب دروازبان اولی رقابت می کنم و هیچ وقت از نیمکت نشینی ناراحت نمی شوم.من به خودم افتخار می کنم که یک دروازبان جوان و خوب را به لیگ ایران معرفی می کنم.

وی در مورد لیست تیم ملی گفت:در ده هفته گذشته مربیان تیم ملی بازی های مس را از نزدیک ندیده اند. امیدوارم مربیان تیم ملی چشمشان را باز کنند و این جوان ها که آینده فوتسال ایران هستند را ببینند.

وی در ادامه گفت:حق سعید مومنی دعوت به تیم ملی و استفاده از وی است و اگر قرار باشد او را دعوت کنند و خط بزنند بهتر است که دعوتش نکنند.

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت:تنها کمیته فوتسال نیست در همه مسابقات در ایران در وسط مسابقات تعطیلات چند روزه ای دارند که به ورزش کشور ضربه می زند و ما بازیکنان به این شرایط عادت کرده ایم.مسئولان و کادرفنی مس در نظر دارند اردویی را برگزار کنند تا از شرایط ایده آل خود فاصله نگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

یادت باشه حیدری و مومنی گلر تیم مس هستن شما مربی گلر هستی..!!!

AHMAD دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

پارسال تو اهواز به گریه افتاد فیلگوش (نیمکت نشین)

میلاد دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

اره راس میگی یه قولر داشتن رفت سربازی.فیلگوش گفت انگشتم شکسته. ولی بازی میکنم در حالی که اون قولرشون فوق العاده بود.

فوتسال سه شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

اولا که سعید مومنی کشف حسین قضائی و جعفر حسین زاده هست که تو ۱۹ سالگی تو لیگ بهش میدون دادن و تا آخر لیگ دروازه بانی کرد و خیلی وقته معرفی شده.
بعدش از نا مردیت به جعفر حسین زاده ( یکی از بهترین مربی دروازه بان های چند سال اخیر هم بگو)
میشناسی که جعفر و :
۱-تو رو به اوج برگردوند
۲-سعید مومنی رو به فوتسال معرفی کرد
۳-هاتف قنبری که الان تو مقاومت البرز فوق العاده هست و به فوتسال معرفی کرد
۴-ناصر اسماعیلی دروازه بان پایا سازه از شاگردهاش بوده
بازم بگم ؟

نام ... سه شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵

تا اونجا که من از فوتسال تبریز اطلاع دارم کاری به معرفی سعید مومنی ندارم ولی جدای جعفر حسین زاده اصلا ربطی فیلکوش ندارد عواملی دیگر در جدای جعفر حسین زاده دخیل بودن که از این جدای بیشترین صدمه رو خود فیلکوش دیده چرا باید همچین کاری میکرد

نام ... جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۰۰

اولا سعید مومنی و مرتضی عزتی توسط یکی از مربیان خوشنام و بی ادعا ی قزوینی ب نام رضا مددی کشف شدن و در سن ۱۷ سالگی ب تیم لیگ برتریه آرش بتن پیوستن.و معرف جفتشونم ب تیمهای تبریزی هم مددی بود.