پیام تسلیت محمود خوراکچی به مناسبت درگذشت مرحوم حسین زاده

سرمربی تیم شهرداری ساوه در پیامی درگذشت دبیر کمیته فوتسال را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی سرمربی تیم شهرداری ساوه در پیامی درگذشت دبیر کمیته فوتسال را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
باورش سخت است.این مرام روزگار است.مرحوم حسین زاده از چهره های دوست داشتنی و زحمتکش کمیته فوتسال بود که آرامش خاصش زبانزد همه بود. بدون تردید فقدان او ضربه بزرگی بر پیکره فوتسال ایران وارد خواهد کرد.اینجانب به نمایندگی از باشگاه شهرداری ساوه این مصیبت را به خانواده محترم حسین زاده و جامعه فوتسال تسلیت عرض می کنم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰