کد خبر : 11703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1393 - 7:45
-

طاهری : چون مصدوم بودم به تیم ملی دعوت نشدم

طاهری : چون مصدوم بودم به تیم ملی دعوت نشدم
محمد طاهری می گوید مصدومیت عامل اصلی دعوت نشدن او به تیم ملی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری که یکی از غایبان بزرگ لیست تیم ملی برای گرندپریکس است در مورد شرایط خودش،تیمش و عدم دعوت به تیم ملی می گوید:
بازی با تاسیسات چطور بود؟
بازی خوبی بود. ما در شرایطی به میدان رفتیم که چندین مهره کلیدی خود را نداشتیم اما نکته مهم این بازی برای ما عملکرد خوب بازیکنان جوان بود.فکر می کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.
تعطیلات لیگ به سود شما شد یا به ضرر شما؟
گیتی پسند شرایط بدی داشت. مشکلاتی که پیش آمد،درگیری ها و مصدومیت ها تیم را از کورس عقب انداخت اما این تعطیلات فرصت خوبی است تا تیم به شرایط ایده آل برگردد.
هنوز باید برای گیتی پسند شانس قهرمانی قائل بود؟
خیلی زمان به پایان لیگ باقی مانده و ما ۱۶ بازی دیگر داریم. فکر می کنم اگر مدیریت حمایت بیشتری از تیم فوتسال گیتی پسند بکند می توانیم قهرمان شویم.
چرا به تیم ملی دعوت نشدی؟
من با آقای هاشم زاده مربی تیم ملی در این باره صحبت کردم. چهار پنج هفته است که مصدومم و نتوانستم بازی کنم.این هفته هم می خواستم برای دقایقی به میدان بروم اما پزشک تیم اجازه نداد.قرار شد در این اردو همراه تیم ملی نباشم اما امیدوارم بتوانم در اردوی های بعدی به تیم ملی خدمت کنم. موضوع مصدومتیم را کادر فنی می دانند و به همین دلیل دعوت نشدم. در این تعطیلات روی پای مصدومم بیشتر تمرکز می کنم تا با سلامتی کامل به لیگ برگردم. برای تیم ملی هم در مسابقات گرندپریکس آرزوی موفقیت می کنم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

خیلی جالبه!
آقای هاشم زاده با اکثر بازیکنان تماس دارند و وضعیت آنها را میدانند ولی در زمان تصمیم گیری و اعلام اسامی افراد همه چیز را به گردن خسوس می اندازند و نقش خود در پشت پرده را هیچگاه علنی نمیکنند!

بابک جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

محمد طاهری زود برگرد ، محکم و استوار پسر