کد خبر : 12079
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 23:15
-

دبیری: پایگاه خبری فوتسال رسانه بی طرفی است/ مثل بعضی ها خرافاتی نیستم/ اصغری مقدم از شمس مشورت می گیرد!

دبیری: پایگاه خبری فوتسال رسانه بی طرفی است/ مثل بعضی ها خرافاتی نیستم/ اصغری مقدم از شمس مشورت می گیرد!

افشین دبیری با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به سوالاتمان پاسخ داد. دبیری در این گفت و گوی اختصاصی ابتدا درباره عملکرد پایگاه خبری فوتسال در یک سال اول فعالیتش اظهار کرد: به جرات می گویم از زمانی که سایت پایگاه خبری فوتسال راه اندازی

افشین دبیری با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به سوالاتمان پاسخ داد.

دبیری در این گفت و گوی اختصاصی ابتدا درباره عملکرد پایگاه خبری فوتسال در یک سال اول فعالیتش اظهار کرد: به جرات می گویم از زمانی که سایت پایگاه خبری فوتسال راه اندازی شده، اخبار فوتسال به بهترین شکل برای خانواده فوتسال و علاقه مندان این رشته اطلاع رسانی شده است. پایگاه خبری از ابتدا با دیدی منتقدانه با موضوعات پرداخته و شاید همین موضوع به مذاق بعضی ها خوش نیامده باشد اما یک رسانه وقتی رسالت خبری خود را حفظ می کند که بی طرفانه به مسائل بپردازد. ما هم باید صبرمان را در پذیرش این انتقادها بیشتر کنیم. فکر می کنم وجود یک سایت و مرجع رسمی اخبار فوتسال ضرورتی بود که به دست خبرنگاران این حوزه انجام شد و همه از آن بهره مند هستند.

دبیری

 

مالک باشگاه دبیری تبریز همچنین درباره دلایل ناکامی های اخیر تیم فوتسال این باشگاه مطرح کرد: برای شرح این موضوع باید از گذشته شروع کنم.ما بعد از اینکه توانستیم با وحید شمسایی به قهرمانی ایران برسیم انتظارات از تیم بالا رفت. با حسین شمس هم به آسیا رفتیم اما در آنجا با بدشانسی به قهرمانی نرسیدیم. ویروس چشمی تیم را از کار انداخت. در هر صورت مقام سومی هم از غیرت و تعصب بازیکنان تیم بود. بعد از آن انتقادهای زیادی به شمس شد که فکر می کنم جنبه انتقام جویی داشت. اما به هر حال هر عملی هم عکس العملی دارد. کسی که در هر اتفاق ملی و باشگاهی مصاحبه می کند باید منتظر عکس العملش هم باشد. بگذریم…! ما در چنین فضایی لیگ را شروع کردیم و شروع خوبی هم نداشتیم. نتایج سینوسی کسب کردیم.

دبیری ادامه داد: شمس بعد از باخت به پایاسازه در رختکن استعفا داد و معتقد بود تعدادی از بازیکنان تیم کم فروشی کرده اند. من که بیشتر از ۵-۶ بار فیلم آن بازی را دیدم و به هیچ چیزی که کم کاری نشان دهد نرسیدم. همه جوره هم از شمس حمایت کردیم. او دوست چندین ساله ماست. همه می دانند که افشین دبیری آدم رفیق بازی است. اما شمس بعد از اینکه اصغری مقدم مصاحبه بدی کرده بود، ما را تهدید به شکایت کرد. با این حال ما همیشه سعی می کنیم حرمت ها را نگه داریم. با این حال مشکلی که وجود داشت در ملاقات حضوری با شمس حل شد و حتی اصغری مقدم الآن از شمس مشورت هم می گیرد!

افشین دبیری

وی درباره اعتماد به اصغری مقدم جوان هم گفت: اعتقاد داریم باید به مربیان جوان اعتماد کرد. امسال هم با تمام قوا حمایت می کنیم و امیدواریم با صبر و حوصله ای که داریم نتیجه لازم را بگیریم. از رسول خطیبی دوست عزیزم هم اگر سوال کنید به این حرفم می رسید. ما در ماشین سازی دو سال به او اعتماد کردیم و الآن این مربی در تراکتورسازی نتیجه گرفته و بازیکنان گمنامی که قبلا در ماشین سازی بازی میکردند در تراکتور می درخشند مثل سامان نریمان جهان و محسن دلیر.

دبیری در بخش دیگری از این گفت و گو از مسئولان استانی تبریز انتقاد شدیدی کرد و به fut5al گفت: من واقعا از این آقایان گلایه دارم چون تیم دبیری قهرمان ایران شد و به آسیا رفت اما یک تبریک خشک و خالی نگفتند. ما انتظارات مالی نداشتیم اما حداقل می خواستیم مراسم بدرقه برای تیم برگزار کنند. اما آن ها مسائل سیاسی و انتقام گیری را در دستور کار قرار داده اند. اما از کمیته فوتسال کمال رضایت را داریم. در بین باشگاه ها هم به جز باشگاه حفاری اهواز، باشگاه دیگری به ما کمک نکرد.

مالک بشگاه دبیری در مورد خبرهایی که این روزها مبنی بر رو آوردن تیم ها به خرافات و جادو منتشر شده خاطرنشان کرد: به شانس اعتقاد دارم اما به خرافات نه. بعضی وقت ها سه امتیاز بازی با شانس به دست می آید بعضی وقت ها هم ۱۰ توپ به تیر می خورد اما به گل نمی رود. در کل مثل بعضی مربی ها خرافاتی نیستم و اعتقاد دارم آدم هایی که دانش فوتسال ندارند به دنبال این مسائل می روند.

 

دبیری در پایان درباره مرحوم حسین زاده تصریح کرد: در این چند سال که او را می شناختم یک بار ندیدم با کسی به مشکل بخورد و با همه برخورد خوبی داشت. حتی با این که دبیر کمیته بود هیچ گاه از جایگاه رئیس با زیر دستانش برخورد نمی کرد و متواضع بود. در کل حسین زاده یک استثنا بود…

DSC_0008

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

به اون اصغری مقدم یاد بده کم فروشی نکنه نمی خواد مشورت بگیره!! در ضمن احترام شمس رو نگه نداشت حالا باهاش مشورت میکنه مردم رو جیگر!! فرض کردی آقای دبیری؟؟؟

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

دوره شمس گذشته الکی حرص و جوش نخور! همونه که ۴ -۵ تا تیم مشاوره بده کافیه الان هم که بجون فردوسی و ماهان افتاده!!!

ناشناس دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

شما لازم نیست از طرف مردم حرف بزنی اقای نام…اصغری مقدم هم بلده چیکار کنه تا چشم شما درآد..

فوتسالی دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

خواهشا جا مردم اظهار نظر نکن ..ول کن دبیریو اصغری مقدم نیستیا..اینا کارشونو میکنن تا امسال شما چشماشون در بیاد ..۱۰۰% هم موفق میشن به امید خدا..

محمد سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

بجای اینکه بیایی اینقدر کامنت بذاری برو به تیم دبیری رسیدگی کن اصغری خیلی تابلو که داری برای خودت کامنت میذلری!!!