کد خبر : 12038
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 16:03
-

هاشمی در غرفه fut5al: برای المپیکی شدن فوتسال با سران دنیا رایزنی می کنیم/فوتسال هرجا برود مدال می گیرد

هاشمی در غرفه fut5al: برای المپیکی شدن فوتسال با سران دنیا رایزنی می کنیم/فوتسال هرجا برود مدال می گیرد
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، از تلاش برای المپیکی شدن فوتسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز(یک شنبه) از غرفه پایگاه خبری فوتسال بازدید کرد و به سوالاتمان پاسخ داد.

هاشمی در این گفت و گو ابتدا درباره برنامه های کمیته ملی المپیک برای رشد و توسعه فوتسال گفت:تمام برنامه های کمیته ملی المپیک با فدراسیون هاست.ما در تلاش هستیم تا برای ارتقای جایگاه فوتسال ایران در دنیا کاری کنیم.از همین رو باید فوتسال ابتدا بتواند جایی در رقابتها و المپیک های آسیایی و جهانی داشته باشد.

DSC_0955

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد:در ارتباطات بین المللی و ملاقات هایی که با سران ورزش دنیا داریم رایزنی هایی انجام می دهیم تا فوتسال وارد المپیک شود.هم المپیک آسیایی و هم جهانی.البته ناگفته نماند رسیدن به این هدف پروسه طولانی دارد و وارد شدن رشته جدید به المپیک شرایط خاصی دارد.

هاشمی هم چنین خاطر نشان کرد: ما که از خدایمان است فوتسال در تمام رقابتهای بین المللی حضور پیدا کند.همه می دانند که فوتسال هر جا برود یک مدال برایش باید کنار بگذارند بنابراین ماهم باید قدر آن را بدانیم و از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم.

DSC_0946

بیستمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و سایت های خبری از دیروز در مصلی تهران آغاز شده و تا ۲۳ آبان ادامه دارد.پایگاه خبری فوتسال ایران هم این افتخار را دارد تا در نمایشگاه مطبوعات میزبان علاقمندان به رسانه و فوتسال باشد.شما خوانندگان سایت می توانید همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ از غرفه ما در سالن اصلی شبستان،راهروی ۱۸،غرفه ۸ بازدید کنید.پایگاه خبری فوتسال میزبان اهالی فوتسال هم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

شام هم میدین؟ :d