کد خبر : 12092
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 13:08
-

یاری:مشخص نیست که تیم ملی به جام جهانی اعزام می‌شود یا خیر !

یاری:مشخص نیست که تیم ملی به جام جهانی اعزام می‌شود یا خیر !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات لیگ برتر بانوان نبود اسپانسر است و این باعث می‌شود تیم‌ها فعالیت اصلی خود را انجام ندهند و در نتیجه‌ این مسائل به زیان تیم ملی می‌شود. شهناز یاری درباره شرایط تیم ملی فوتسال بانوان، تصریح کرد: در حال حاضر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات لیگ برتر بانوان نبود اسپانسر است و این باعث می‌شود تیم‌ها فعالیت اصلی خود را انجام ندهند و در نتیجه‌ این مسائل به زیان تیم ملی می‌شود.

شهناز یاری درباره شرایط تیم ملی فوتسال بانوان، تصریح کرد: در حال حاضر بچه ها در اردوی آماده سازی حضور دارند و تمرینات بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی انجام می‌شود تا زمان بازی با تیم ملی روسیه تمرینات ادامه دارد و در این بین تنها دو روز استراحت خواهیم داشت.

یاری ادامه داد: تیم ملی در هر ماه یک یا دو اردو را برگزار می‌کند و اردوهایی را هم برای آینده پیش‌بینی کردیم. بازی‌هایی را مشخص کردیم تا با برگزاری آنها آمادگی تیم بالا برود که امیدوارم بیشتر آنها انجام شود. متاسفانه اردوهای تیم ملی کوتاه مدت است و دلیل این امر هم این است که بازیکنان درگیر لیگ هستند و ما فقط می‌توانیم روی هماهنگی بچه‌ها کار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور تیم ملی بانوان در مسابقات جام جهانی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر هنوز مشخص نیست که تیم ملی ایران به جام جهانی کاستاریکا اعزام می‌شود یا خیر و این اصلا نمی‌تواند قضیه خوبی برای ما باشد، چرا که ما هم می‌توانستیم با شرکت در چنین مسابقاتی تجربه خوبی را در رده‌های بین‌المللی به دست آوریم. شرکت در جام جهانی کمک زیادی به آمادگی ما برای جام ملت‌های آسیا می‌کند. درباره شرکت در این رقابت‌ها هیچ چیز قطعی نشده است و در حاشیه تمرینات در این باره صحبت می‌کنیم و تصمیمات لازم را می‌گیریم. فدراسیون مشکلات مالی و مسافت دور را دلیل لغو این اعزام عنوان کرده است.

یاری درباره تاثیر لغو اعزام به چنین مسابقاتی تصریح کرد: در ماه‌ها و تمرینات گذشته خیلی از نقص‌های تیم را برطرف ‌کرده‌ایم و در کارستاریکا می‌توانستیم به ارزیابی بهتری از تیم برسیم. اگر به این مسابقات برویم می‌توانیم بفهمیم در حال حاضر کجای کار قرار داریم و موقعیت‌مان را بسنجیم.

او ادامه داد: حدود هشت ماه پیش ما سه بازی برابر تیم‌های اسپانیا، مجارستان و روسیه برگزار کردیم و من در نظر داشتم از بازی‌های این مسابقات به عنوان ارزیابی عملکرد تیم ملی استفاده کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره رقابت‌های لیگ برتر بانوان به ایسنا گفت: به طور دقیق هنوز بازی‌ها را زیر نظر نگرفتم و منتظر هستم فاصله تیم‌ها به صورت کامل مشخص شود و بعد به صورت متمرکز تمام بازی‌ها را از نزدیک ببینم،‌ اما تیم‌های حفاری، سپیدرود و دانشگاه آزاد تا این جای کار عملکرد خوبی را نشان دادند و در حد مدعی ظاهر شده‌اند.

شهناز یاری درباره مهم‌ترین مشکلات لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: مشکلات در لیگ برتر فوتسال بانوان خیلی زیاد است و یکی از آنها این است که مسابقات ما پوشش خبری ندارد. یعنی رسانه‌ها در سطح نتایج رقابت‌های ما را دنبال می‌کنند و این بعد از مدتها برگزاری لیگ‌های بانوان خیلی جالب نیست. بخشهایی از بازی بانوان باید از طریق رسانه‌ها به نمایش در بیاید تا بانوان به سمت فوتسال جذب شود.

او در پایان درباره اسپانسرهای ورزش بانوان گفت: مهم‌ترین مشکلی که در حال حاضر گریبان ما را گرفته است نبود اسپانسر به معنای واقعی است. پول به خوبی جذب فوتبال و فوتسال بانوان و همچنین ورزش بانوان نمی‌شود. به نظر من اگر این مشکل بزرگ حل شود می‌توانیم به برطرف شدن مشکلات امیدوار باشیم. وقتی اسپانسر حمایت نمی‌کند نه تنها مشکلات حل نمی‌شود، بلکه مشکلاتی جدید هم به وجود می‌آید. در بعضی از موارد این مشکلات مالی باعث می‌شود تیم‌ها تمرین نکنند و در نتیجه‌ تیم ملی هم ضرر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.