کد خبر : 12177
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 - 13:41
-

هاشم زاده:دو بازی تدارکاتی کمک کرد تا با آمادگی بهتری در مسابقات حاضر شویم

هاشم زاده:دو بازی تدارکاتی کمک کرد تا با آمادگی بهتری در مسابقات حاضر شویم
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ویتنام بزنیم ولی از آنجا که هدفمان تمرین کردن و هماهنگی بازیکنان بود، این امر محقق نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی تدارکاتی برابر ویتنام می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم.
محمد هاشم زاده درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در بازی تدارکاتی برابر ویتنام، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که در این مسابقه بازیکنان را به هماهنگی لازم برسانیم. هدف ما مرور کارهای تاکتیکی بود و برای همین در نیمه دوم، “فوتسال پنج نفره” بازی کردیم.

وی افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ویتنام بزنیم ولی از آنجا که هدفمان تمرین کردن و هماهنگی بازیکنان بود، این امر محقق نشد.

مربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه ملی پوشان حدود ۴ ماه در کنار هم بازی نکرده بودند، گفت: دو بازی تدارکاتی با یک تیم برزیلی و تیم ملی ویتنام به ما کمک زیادی کرد تا با آمادگی بهتری در مسابقات گرندپری حاضر شویم.

هاشم زاده در پایان با عرض تسلیت مجدد درگذشت حسن حسین زاده عضو کمیته فوتسال، گفت: به خاطر شادی روح آن مرحوم هم که شده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

ملی پوشان ایران روز چهارشنبه در اولین مسابقه خود در رقابتهای گرندپری به مصاف گواتمالا خواهند رفت.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.