کد خبر : 12292
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1393 - 16:50
-

فلاح:بعد از جلسه با مسئولان تکلیف مقاومت روشن می شود

فلاح:بعد از جلسه با مسئولان تکلیف مقاومت روشن می شود
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: قرار است جلسه‌ای بین مدیرکل ورزش استان البرز، سردار آجورلو و همچنین شهردار کرج برگزار شود تا در زمینه حمایت از تیم هم‌اندیشی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح در مورد شرایط تیمش در تعطیلی لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در جام‌جهانی کوچک در برزیل، گفت: اردوی پنج روزه‌مان امروز در کرج به پایان رسید و فردا استراحت خواهیم کرد تا دوباره از روز جمعه کارمان را دنبال کنیم و برای دیدار بعدی آماده شویم.

وی که تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف پایاسازه برود، تصریح کرد:‌ برای این دیدار دو بازیکن خوب‌مان مجید خزایی و پیمان امین‌نژاد را در اختیار نداریم و بدون آنها به مصاف تیم تبریزی خواهیم رفت.

فلاح که پیش از دیدار با ماهان تندیس اعلام کرده بود در صورت عدم حمایت از تیمش از همکاری با مجموعه مقاومت البرز کناره‌گیری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این حرف من و مجموعه مقاومت البرز بود که در آن مقطع گفتم. نه اینکه ما دوست نداشته باشیم کار را ادامه دهیم بلکه دیگر شرایط ادامه همکاری با وضعیت موجود وجود نداشت. از تیم ما هیچ حمایتی نمی‌شد و ما به تنهایی نمی‌توانستیم کار را رو به جلو ببریم.

این مربی فوتسال ادامه داد: حالا قرار است جلسه‌ای بین مدیرکل ورزش استان البرز، سردار آجورلو و همچنین شهردار کرج برگزار شود تا در زمینه حمایت از تیم هم‌اندیشی شود. نظر مسئولان شهری همیشه حفظ تیم بوده اما مهم این است که منابع مالی برای حمایت از تیم نیز مشخص شود. ما تاکنون برای دو نتیجه مطلوب فقط توانستیم پاداشی بسیار جزئی به بازیکنان بپردازیم و اکنون در تامین هزینه خرید پوشاک زمستانی تیم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شهرام چهارشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶

میشه خواهش کنم که دیگه ادامه همکاری ندین با تیم ، چون بیش از حد حرمت شیکوندین تو این شهربا خودخواهیتون