کد خبر : 12363
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 14:35
-

گلایه طاهری از کم لطفی به ملی پوشان با سابقه در غرفه fut5al/حالا حالاها می توانم بازی کنم!

گلایه طاهری از کم لطفی به ملی پوشان با سابقه در غرفه fut5al/حالا حالاها می توانم بازی کنم!
بازیکن خوش اخلاق گیتی پسند با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات نسبت به کم لطفی به بازیکنان ملی پوش با تجربه گلایه های مطرح کرد و گفت نباید به راحتی از زحمت چندین ساله آن ها گذشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، محمد طاهری بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان صبح دیروز(چهارشنبه) در غرفه پایگاه خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالاتمان بود.

طاهری ابتدا درباره عملکرد پایگاه خبری فوتسال و تاثیرش در یک سال اول فعالیتش روی فوتسال کشور، اظهار کرد: فکر می کنم سایت فوتسال کارش را از همان ابتدا با قدرت شروع کرد و روز به روز هم بهتر شد. دلیلش هم حضور خبرنگاران حرفه ای و مجرب در کادر سایت است و در این یک سال تمام اخبار فوتسال را به صورت کامل پوشش داد. همچنین وجود یک پایگاه خبری اختصاصی فوتسال به بازیکنان و تیم ها انگیزه می دهد.

 

وی در مورد اینکه گفته می شود پایگاه خبری فوتسال در حاشیه سازی موفق تر است، گفت: طبیعت خبرنگاری انعکاس حاشیه هاست! مشکلی هم ندارد. به هر حال سایتی که می خواهد مخاطب داشته باشد باید انتقاد کند. البته انتقادها بدون قصد و قرض باشد. در مجموع خوشحالم که چنین سایتی وجود دارد و افرادش صادقانه تمام حقایق را می نویسند. همچنین فعلا پایگاه خبری فوتسال نو پاست و خیلی جای پیشرفت دارد. من مطمئنم بهتر خواهد شد.

 

طاهری که از همراهی تیم ملی در برزیل بازماند درباره وضعیت آمادگی اش عنوان کرد: هنوز تمرین کششی انجام می دهم. برای ملی پوشان هم آرزوی موفقیت می کنم. من هم برای لیگ آماده می شوم. در اولین بازی باید به مصاف تیم خوب قم برویم . می خواهم برای این بازی آماده باشم.

DSC_0015

ملی پوش با سابقه فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نیست و آیا این شیوه جوان گرایی را قبول دارد یا نه، خاطر نشان کرد: زمانی که به تیم ملی آمدم ۱۷-۱۸ سالم بود و الآن نزدیک به ۱۰ سال است که ملی پوشم. در ابتدا کار برایم سخت بود اما در کنار بزرگ های تیم پیشرفت کردم. الآن هم باید به همین شکل باشد. اگر ۳-۴ بازیکن با تجربه در کنار جوان ها باشند می توانند کمک کنند. با این حال سن یک عدد است. کارآیی یک بازیکن در زمین مشخص می شود. من فوتبال ایتالیا را دوست دارم و طرفدارش هستم. تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ قهرمان شد. بازیکنانی مثل توتی، کاناوارو و ماتراتزی در آن تیم بالای ۳۴ سال سن داشتند. الان حتی یک بازیکن ۴۰ ساله هم می تواند به تیم ملی کمک کند. اما تنها نظر سرمربی تیم مهم است.

 

وی با اشاره به دعوت فالکائو به تیم ملی برزیل افزود: هر وقت با تیم ملی به بازی های خارجی می رویم بین بچه های تیم صحبت می شود و همه می گویند فالکائو باز هم آمده! نتو و تیاگو هم همیشه هستند. خب ببینید وقتی بازیکنی مثل فالکائو این همه افتخار کسب کرده، کلی هزینه روی او شده است. این ها بازیکنان شاخصی هستند که روی حریف تاثیر منفی می گذارند. تعدادی از بازیکنان ما هم در آسیا چنین وضعیتی دارند. معتقدم نباید بازیکنی را که سال ها برای تیم ملی با همه کمبودها زحمت کشیده به این راحتی کنار گذاشت. خودم که برای گرند پری مصدوم بودم اما در کل فکر می کنم تصور غلطی درباره من در تیم ملی وجود دارد. چون من زود وارد تیم ملی شدم فکر می کنند سنم هم زیاد است اما من فقط ۲۹ سال دارم و حالا حالاها می توانم در تیم ملی بازی کنم. این بهترین سن برای یک ورزشکار است و در اوج پختگی قرار دارد. خودم به شخصه حداقل تا پنج سال دیگر می توانم بازی کنم.

 

طاهری درباره تاثیر مشکلات مالی بر وضعیت گیتی پسند نیز به fut5al گفت: مسائل مالی بی تاثیر نیست. بازیکنی که آمده و تمام وقتش را صرف تیم می کند انتظار دارد پولش را هم به موقع بگیرد. امیدوارم این مشکلات حل شود و بازیکنان دیگر دغدغه مالی نداشته باشند.

طاهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بابک پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

انشالله زودتر با رفع مصدومیتت به آمادگی کامل برسی و مثل همیشه تو اوج ببینیمت . انگیزه بالا شما هم مورد تقدیر است.

نام ... پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

آقای طاهری
شما به این خوبی صحبت میکنید که نباید روی زحمت چند سال بازیکن پا گذاشت که البته صحبت درستی است ولی چگونه وقتی برای تیم باشگاهی خود شما سرمربی و مربی بدون مدرک مربیگری انتخاب میشود به راحتی روی چندین سال زحمت و هزینه مربیان دیگر پا گذاشتید و نه تنها حمایت کردید بلکه برای آمدن افراد بدون مدرک لابی هم کردید!!!
رفتار بد اگر بد است همیشه بد است نه اینکه وقتی خود و یا دوست شما انجام دهد اشکالی ندارد ولی ۰۰۰۰

هوادار گیتی پسند پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

آقای طاهری امیدوارم همیشه تندرست و موفق باشید زحماتی که شما و آقای کشاورز و آقای نظری برای فوتسال کشورمون کشیدید هرگز فراموش نخواهد شد. امیدوارم برای جام جهانی هر سه نفرتون به تیم ملی دعوت بشید.

؟ پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

ایشالا….ایشالا…..طاهری اقاست.

حمید جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۰۶

من هم با نظر آقای طاهری موافق هستم .چون در بعضی مواقع تیم دچار استرس میشود و بازیکنان با تجربه میتوانند در این مواقع به یاری تیم بیایند و کنترل تیم و با زی را در دست بگیرند و قوت قلبی و روحی برای جوانان باشند

بی نام شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

آقای اخلاق فوتسال ایران اقای محمد طاهری هستند و من به عنوان یک اصفهانی افتخار میکنم چنین شخصیتی در فوتسال اصفهان حضور دارند