کد خبر : 12399
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 9:52
-

جلالی خطاب به خبرنگاران fut5al: واقعا نترس هستید!/ کسی جرات نمی کرد به موضوع جادوگری بپردازد!

جلالی خطاب به خبرنگاران fut5al: واقعا نترس هستید!/ کسی جرات نمی کرد به موضوع جادوگری بپردازد!
مالک باشگاه ماهان تندیس قم با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال درباره عملکرد سایت fut5al در یک سال گذشته، جوان گرایی در تیم ملی و البته جادوگری و رمالی صحبت کرد.

امیر جلالی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: سایت فوتسال را از روز اولی که راه اندازی شد دنبال می کنم. فکر می کنم این پایگاه خبری یکی از کاستی های بزرگ فوتسال بود که برطرف شد. الآن هر کسی بخواهد به اخبار فوتسال دسترسی پیدا کند به این سایت مراجعه می کند. واقعا جای تبریک دارد. ما دو سال است که وارد فوتسال شده ایم. اوایل فصل گذشته که هنوز سایت راه اندازی نشده بود حتی به نتایج تیم های دیگر هم دسترسی نداشتیم و اطلاعات اشتباه یا ناقص در خبرگزاری های غیر تخصصی منتشر می شد. صدا و سیما هم بعضی هفته ها اصلا نتایج را اعلام نمی کرد. اما الآن این مشکل حل شده و نتایج را به صورت زنده و آنلاین دنبال می کنیم.

 

وی ادامه داد: البته پایگاه خبری فوتسال کاستی هایی هم دارد که آن هم به خاطر جدید التاسیس بودن آن است. به هر حال هر کاری ابتدایش مشکلاتی دارد. اما در اینجا می خواهم به یکی از نقاط قوت اصلی شما اشاره کنم. پایگاه خبری فوتسال واقعا سایت نترسی است و همه چیز را عین واقعیت می نویسد. برایش هم مهم نیست که چه اتفاقی می افتد و بسیار خوب شفاف سازی می کند. نمونه اش ماجرای رمالی و جادوگری است. این موضوع از قدیم هم بوده اما کسی جرات نمی کرد به آن بپردازد. البته ما هم در ابتدا مورد اتهام قرار گرفتیم چون ماهان تندیس هم جزو تیم های بالای جدولی محسوب می شد اما فکر می کنم الآن دیگر همه فهمیدند کدام باشگاه دست به انجام چنین کارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی می زند.

 

جلالی خاطرنشان کرد: فوتبال برنامه ای مثل ۹۰ را دارد که تمام خوبی ها و بدی های فوتبال را منعکس می کند اما فوتسال مظلوم واقع شده است. من در چند همایش رفتم و پیشنهاد دادم برای فوتسال هم برنامه ای مثل ۹۰ ساخته شود و اسمش را هم ۴۰ بگذارند. واقعا حیف است ما لیگ پویایی داریم و بازی های فوتسال بسیار جذاب تر از فوتبال است. با این حال تا زمانی که صدا و سیما دست به کار نشود، سایت فوتسال می تواند این خلا را پر کند. زمانی که تیم فوتبال قم در لیگ برتر بازی دارد ۲۰۰ نفر به ورزشگاه می روند اما در فوتسال ۲۰۰۰ نفر پشت در می مانند. واقعا تماشاگران ماهان تندیس هم فهیم ترین هواداران فوتسال در ایران هستند. ۳۰۰۰ نفر به ورزشگاه می آیند و هیچ حاشیه ای ایجاد نمی شود. من دست همه آن ها را می بوسم که این همه به تیم شهرشان اهمیت قائل می شوند.

 

 

مالک باشگاه ماهان تندیس قم همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شیوه جوان گرایی در تیم ملی را می پسندد، گفت: من در کل به جوان گرایی اعتقاد زیادی دارم اما جوان گرایی که تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها باشد. ما هفت بازیکن امید را امسال به تیم اضافه کردیم. هیچ تیمی چنین کاری نمی کرد.یک تشکر ویژه هم از حاج ناصر شریفی می کنم که به جوان ها اعتماد کرده است. مطمئن باشید در آینده بیشتر از جوان های قمی خواهید شنید. اگر تیم ملی هم مثل ماهان جوان گرایی کند نتیجه می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اميرحسين صالحي جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

تشکر؟؟؟
آخه واسه چی؟؟؟
آقای جلالی بنده خدا
اون حاج ناصر واسه این جوون گرایی کرد که پول نده به بازیکن ها
به نظرت این بازیکن های امید چقدر میگیرن؟؟
جوون گرایی کرد چون علی شریفی پسرش رو بیاره
یه قرارداد توپ هم ببنده
چقدر جوون با استعداد هست
که حاج ناصر نمیزاره تو ماهان بیان
تا جا برای پسرش باشه
تمام حرف هایی که زدم حقیقت داره
و مدرکش هم هست
به علاوه کلی چیز دیگه که نمیشه گفت
ماهان امسال به هیچ وجه قهرمان نمیشه
خیالتون راحت چون تیم بازیکن نداره
امیر شمسایی هم که فقط اسم داره
از لحاط فنی صفر
اون هفت هفته ابتدایی که برنده شدن به خاطر این بود که تیم خیلی زود تشکیل شده بود
و کتر بدنسازی و تمرین رو آغاز کرد
و از اشتباه ها
و ناهماهنگی های حریف استفاده کرد
تا وقتی امسال شریفی هستن
که خودشون و فامیل هاشون از تیم منفعت میبرن
فوتسال قم همینه
اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا
محمد کوهستانی ستاره و آقای گل دبیری
سعیت تغی زاده ستاره و آقا گل گیتی
محمد دهقان دروازبان منصوری
ابوالقاسم عروجی و وفایی و…هزارتا جون خوب داریم
چرا به نظرتون هرسال تیم دوم میشه
قهرمانی لیگ نداره؟؟
با این همه ستاره؟؟
حیف که من قمی هستم و برام مشکل ایجاد میشه
و الا خیلی چیزا روشن میشد…..