کد خبر : 12397
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 9:51
-

مصطفی نظری در غرفه fut5al: پایگاه خبری رسالتش را حفظ کرده/ دیگر آن نظری قدیم نیستم!

مصطفی نظری در غرفه fut5al: پایگاه خبری رسالتش را حفظ کرده/ دیگر آن نظری قدیم نیستم!
دروازه بان تیم تاسیسات دریایی تهران ضمن بازدید از غرفه پایگاه خبری فوتسال در مصاحبه ای گفت که تغییر کرده و دیگر نظری سابق نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری دروازه بان تیم تاسیسات دریایی تهران با حضور در غرفه fut5al در نمایشگاه مطبوعات، درباره بیستمین جشنواره رسانه ها گفت: فکر می کنم آخرین بار دو یا سه سال پیش به نمایشگاه مطبوعات آمدم. فضای بسیار خوبی وجود دارد به خصوص امسال که با آمدن سایت فوتسال ما همان ابتدا به غرفه پایگاه خبری فوتسال آمدیم چون آن را خانه خودمان می دانیم. در کل همه فوتسالی ها سایت فوتسال را مثل خانه خودشان می دانند. واقعا نبود این سایت کمبود بزرگی بود و الآن پکیج کاملی شده و در اختیار همه قرار گرفته است.تمام اعضای خانواده و دوستانم که می خواهند اخبار مربوط به مرا دنبال کنند به سایت فوتسال می آیند.

وی ادامه داد: اگر نسخه انگلیسی سایت فعال تر شود و نسخه عربی هم راه بیفتد، فوتسالی های خارج از ایران هم می توانند اخبار و اطلاعات فوتسال ایران را دنبال کنند. شما حتی می توانید ویدئو بازی ها ما را در بخش انگلیسی سایت بگذارید و این می تواند به عنوان یک معرف به دنیا باشد تا به عنوان مثال اگر یک مربی برزیلی می خواهد وضعیت مرا ارزیابی کند با آمدن به سایت شما و دیدن فیلم ها به هدفش برسد. این اتفاق اگر بیفتد کمک زیادی به ترانسفر بازیکنان خواهد کرد. بعد از جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل هر ۱۴ بازیکن باید ترانسفر می شدند اما کسی نبود که ما را به دنیا وصل کند! تمام بازیکنان تیم رویایی ایران در سال ۲۰۰۸ را می خواستند. در روسیه به من گفتند چرا پنج سال دیر آمدی؟

نظری در پاسخ به این پرسش که بزرگترین انتقاد وارد به پایگاه خبری فوتسال چیست، عنوان کرد: شما از من هم خبر خوب زدید و هم خبر بد. این نشان می دهد که رسالت خبری خود را حفظ کرده اید. تنها ایرادی که به سایت وارد می دانم بحث نظرهاست. به هر حال خانواده من اخبار شما را پیگیری می کنند و این خیلی زشت است که کسی در همان خبر به من فحش داده باشد. البته الآن خیلی بهتر شده و تمام کامنت ها فیلتر می شود.

بهترین دروازه بان جهان در سال ۲۰۰۹ درباره عدم دعوت به تیم ملی مطرح کرد: من اجازه ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم اما فقط این را می گویم که ۱۰ سال و ۶ ماه در تیم ملی بودم و الآن که نیستم برای تیم دعا می کنم.

وی درباره اینکه گفته می شود مصطفی نظری عوض شده است، گفت: بله واقعا مصطفی نظری عوض شده است! من در کل زندگی ام تغییر روش داده ام. این را هم داخل پرانتز بگویم که دو ماه دیگر پدر می شوم. مصطفی نظری بازیکن با تعصبی است. اگر مشکلی در گذشته پیش آمده به خاطر تعصب بیش از حد به تیمش بوده است اما الآن آرامشم را حفظ می کنم و اگر در جریان بازی کسی بی احترامی کند تنها با خنده و تکان دادن سر جوابشان را می دهم.

نظری در پایان درباره بحث روز فوتسال یعنی رمالی و جادوگری نیز به fut5al گفت: هر کسی به چیزی اعتقاد دارد! اعتقاد من به ائمه است و از آن ها کمک می گیرم. دوست ندارم به این مسائل ورود کنم اگر ببینم جایی درباره این مسائل صحبت می کنند راهم را کج می کنم و می روم.چون معتقدم نتیجه بازی را اول خدا و بعد توپ گرد تعیین می کند. واقعا خنده دار است که یک تیم با استخدام جادوگر نتیجه بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نظري افتوبه جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

نظری تو چرا به تیم ملی دعوت نشدی

نام... جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

مشکل نظری چیه فنی است یا اخلاقی ؟؟ راستی چرا در روسیه نماند؟؟چرا به یک تیم خوب نرفت؟؟ چرا مربی تیم ملی اون رو دعوت نمی کنه ؟؟یکی جواب بده بابا

محمدرضا شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

پیراهنه یادگاری منو تو ساری ندادی. تو دلم موند.میگیرم ازت مطمئن باش دادا مصطفی