کد خبر : 12541
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 10:42
-

بهرامی :حسن‌زاده می‌تواند رهبر خوبی برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۶ باشد

بهرامی :حسن‌زاده می‌تواند رهبر خوبی برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۶ باشد
رئیس هیات فوتبال استان قم از توانایی های بهترین بازیکن سال 2014 آسیا تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیئت فوتبال استان قم در خصوص حسن زاده گفت : حسن‌زاده بازیکنی کامل و توانمند است و این شاخص‌ها موجب شده که اکنون در یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتسال دنیا یعنی لیگ فوتسال روسیه و در یکی از کشورهای مطرح فوتسال جهان حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز به سهم خود از موفقیت بزرگی که نصیب علی‌اصغر حسن‌زاده شده خوشحالیم و به وی افتخار می‌کنیم و تقدیر خود را رسما از این بازیکن اعلام می‌کنیم تا ان‌شاءالله زمینه‌‌ای برای الگو گرفتن دیگر جوانان شایسته این استان از بازیکنی نظیر حسن‌زاده باشد.

بهرامی بیان کرد: هر زمان که با حسن‌زاده روبه‌رو شده‌ام چیزی جز ادب و اخلاق از وی ندیده‌ام و در میدان مسابقه نیز هیچ وقت این بازیکن فراز و فرود نداشت و همواره در یک سطح عالی از فوتسال در خدمت تیم ملی و تیم باشگاهی خود بود.

وی با بیان اینکه حسن‌زاده می‌تواند رهبر خوبی برای موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ باشد در ادامه عنوان کرد: حسن‌زاده هم اکنون در سن جوانی قرار دارد و کاپیتان تیم ملی است بنابراین با موفقیتی که اکنون نصیب وی شده زمینه مناسبی برای دستیابی به توفیقات بیشتر برای وی وجود دارد و امیدواریم که این بازیکن همچنان برای خود، خانواده، مردم قم و هموطنان عزیزمان افتخار کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

https://www.youtube.com/watch?v=krd5j4kvtgs اینم لینک ویدئوی اصغر حسن زاده در بازیهای آسیایی اینچئون ♥

بنیامین شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

سلطان