کد خبر : 12612
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 11:59
-

حکاک:بازی با ایده‌آل یزد فراتر از لیگ دسته اول بود/هر بار اراده کردیم به گل رسیدیم

حکاک:بازی با ایده‌آل یزد فراتر از لیگ دسته اول بود/هر بار اراده کردیم به گل رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حکاک پیرامون پیروزی تیمش در دیدار مقابل تیم بازرگانی ایده‌آل یزد اظهار کرد: ما توانستیم در این مسابقه از همه فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده کنیم و سه امتیاز حساس و باارزشی را در کرمان حفظ کنیم. وی عنوان کرد: باید از تماشاگران تشکر ویژه‌ای داشته باشم، تماشاچیان حاضر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حکاک پیرامون پیروزی تیمش در دیدار مقابل تیم بازرگانی ایده‌آل یزد اظهار کرد: ما توانستیم در این مسابقه از همه فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده کنیم و سه امتیاز حساس و باارزشی را در کرمان حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: باید از تماشاگران تشکر ویژه‌ای داشته باشم، تماشاچیان حاضر در بازی روز گذشته باغیرت و تعصب فراوان حال و هوای سالن محل برگزاری این دیدار را دگرگون کردند و با حمایتی که از بچه‌های تیم انجام دادند، روحیه زیادی به ما دادند.

سرمربی تیم فوتسال رسالت کرمان تصریح کرد: این بازی یکی از زیباترین مسابقات فوتسالی بود که در چند سال اخیر برگزار شد حتی می‌توان گفت که این بازی در کلاس لیگ برتر برگزار شد و ۲ تیم بازی فوق‌العاده زیبا و تماش‌گرپسندی را از خود به نمایش گذاشتند.

حکاک گفت: ما اکنون در جدول مسابقات ۹ امتیازی هستیم و با توجه به شرایط خوبی که تیم دارد پیش‌بینی می‌کنیم هفته آینده در اهواز موفق ظاهر شویم و شرایط را برای تحقق رویای کرمانی‌ها برای حضور دوباره در لیگ برتر فوتسال مهیا کنیم.

وی در ارتباط با بازی برابر تیم یزد متذکر شد: بازیکنان ما در این مسابقه هر بار اراده کردند دروازه حریف باز شد و این موضوع برای من رضایت‌بخش و قابل قبول است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما بتوانیم با ارائه بازی‌های قابل قبول بار دیگر فوتسال کرمان را احیا کنیم.

حکاک در خصوص تیم یزد گفت: حریف تیم خوبی بود، آن‌ها فصل گذشته تا پلی‌آف و مرز لیگ برتر رفته بودند، بازیکنان شوت‌زن و خوبی در اختیار داشت و حتی بازیکن شماره ۱۰ این تیم خیلی برای ما دردسرساز شد و تیم را اذیت کرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم در صورت برتری برابر زاگرس در اهواز ۷۰ درصد مسیر صعود را طی کرده باشیم البته قصد دست‌کم‌ گرفتن سایر رقبا را ندارم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم اما رسالت امسال مدعی اصلی صعود به لیگ برتر از این گروه است.

سرمربی تیم فوتسال رسالت کرمان در زمینه قضاوت تیم داوری این بازی عنوان کرد: داور مسابقه در برخی از لحظات تحت‌ تاثیر اعتراض و فریادهای نیمکت تیم یزد قرار گرفت و باید قضاوت بهتری از خود به نمایش می‌گذاشت چراکه یک سوت اشتباه داور می‌تواند به راحتی تمام زحمات یک تیم را به باد دهد و به نظر من داور در دقایق حساس اشتباهاتی داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

اقا حکاک بااحترام هنوز به تیم نخورید با اسمها هم که نمیشه… اگر تو اهواز بردی جایزه بگیر…….. ولی اگر باختید زاگرس و مدعی بدون . هوادار زاگرس

تماشاگر بازی شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

آقای حکاک همون جور که میگید بازی فراتر از لیگ یک بود ،داوری هم فرا تر از لیگ یک بود وشجاعانه تصمیماتی گرفت به ضرر میزبان که کمتر داوری اینکار رو میکنه بنده به عنوان یک تماشاکر کرمانی حیفم اومد اینو نگم……

محسن یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۲۶

با این بازی که من دیدم اهواز که چیزی نیست لیگ برتری ها باید جلوشون لنگ بندازن

تلنگر... یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۳۷

متاسفانه این عادت بسیار بد برخی از بظاهر مربیان لیگهای فوتسال ماست.که بجای قوی کردن دانش مربیگری خود ،بدون دانش وارد شده وغیر منصفانه در دیگر عرصه ها اجازه ورود و دخالت بخود داده بی هیچ علم و دانشی.متاسفم برای چنین مربیانی ،الگو بگیرید از آقایان ابطهی،ناظم،صانعی و… تفاوت زمین تا آسمان است.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

آقای حکاک بهترین اند و دیگران باید از ایشان الگو بگیرند.

کرمانی با غیرت سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

خسته نباشی اقای حکاک عزیز
مربی با اقتدار

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

متأسفم برای شما(تلنگر)
اقای حکاک بهترینه

کرمانی با غیرت سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

متأسفم برای شما( تلنگر)
اقای حکاک بهترینه

ناشناس سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

خسته نباشی اقای حکاک عزیز

نام ... یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

زاگرس با گریه میفرستون کرمان