کد خبر : 12401
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 11:48
-

سفال منش در غرفه fut5al: تا قبل از راه اندازی پایگاه خبری، مرجعی برای اخبار فوتسال وجود نداشت

سفال منش در غرفه fut5al: تا قبل از راه اندازی پایگاه خبری، مرجعی برای اخبار فوتسال وجود نداشت
مربی تیم تاسیسات دریایی و مدرس AFC با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال به بیان نقاط ضعف و قوت تنها سایت تخصصی فوتسال پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهاب سفال منش با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ابتدا درباره فعالیت این پایگاه خبری و تاثیرش بر فوتسال کشور اظهار کرد: ابتدا باید یک تبریک ویژه به اهالی فوتسال بابت راه اندازی این سایت بگویم. خبرنگاران فوتسال در گذشته پخش بودند اما الآن همه یک جا جمع شده اند و پایگاه خبری را راه انداختند. الآن دیگر همه می توانند با یک کلیک از اخبار فوتسال با خبر شوند. خودم اولین کاری که صبح ها بعد از بیدار شدن می کنم این است که سایت را چک می کنم.

وی ادامه داد: اولین حسنی که پایگاه خبری دارد این است که بخش بندی خوبی دارد. اخبار و اطلاعات کامل از تیم ملی، باشگاهی و علمی را شامل می شود و به زبان های فارسی و انگلیسی هم هست. مورد بعدی هم باید به پیگیری اخبار اشاره کنم. خبرنگاران سایت ارتباط نزدیکی با تمام فوتسالی ها دارند و اتفاقات بدون فوت وقت در سایت درج می شود. همه ما هم در فوتسال یک هدف داریم. بنابراین چه جایی بهتر از یک سایت تخصصی فوتسال؟! مورد بعدی هم صحت اخبار است. اخبار دقیقا طوری مخابره می شود که اتفاق افتاده. پایگاه خبری فوتسال در تمام اخبار در همان خط اول مسئولیت اخبارش را به عهده می گیرد. حضور در نمایشگاه مطبوعات و اخذ مجوز از وزارت ارشاد هم موفقیت بزرگی محسوب می شود.

مدرس رسمی AFC همچنین با بیان اینکه بسیاری از مردم در خارج از ایران پیگیر اخبار فوتسال ایران هستند، گفت: در کشورهای خارجی که می روم می بینم مربیان و مدرسان به دنبال اخبار و اطلاعات فوتسال ایران هستند. در گذشته نمی توانستم کمکی به آن ها کنم اما الآن با یک کلیک تمام اطلاعات را به آن ها می دهم. بخش انگلیسی سایت می تواند کمک بزرگی در معرفی فوتسال ایران به دنیا کند.

سفال منش درباره نقاط ضعف سایت نیز مطرح کرد: کشور ما مردم حاشیه دوستی دارد! اینکه فضایی باشد تا همه نظرشان را بدهند خوب است اما این نظرات نباید منجر به توهین به جامعه فوتسال شود. البته وضعیت نسبت به اوایل خیلی بهتر شده است. به عنوان مثال ما مطالب علمی به سایت می دهیم و بعضی افراد پایین مطلب به وحید شمسایی فحش می دهند. این چه معنی دارد؟

وی درباره پرداختن به مطالب علمی در پایگاه خبری فوتسال اظهار کرد: این یکی از نکات ارزشی سایت است. ما ابتدا مباحث مقدماتی و ساده را در اولویت قرار دادیم و در ادامه مطالب را تخصصی تر خواهیم کرد. اما باید تاکید کنم تمام مطالبی که ما می گوییم اصول است اما روش ها در اجرا متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

کسی به وحبد شمسایی زیر مطالب علمی شما توهین نمیکندآقای سفالمنش!!
مربیان به شما نقد دارند.. به دانش شما و برخی رفتارها و شخصیت شما.
امیدوارم خودتان را اصلاح کنید.

نام ... شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱

تونستی یه بار مصاحبه کنی از وحید تعریف نکنی جایزه داری