کد خبر : 12938
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1393 - 16:41
-

خسوس به ایران بر نمی گردد!

خسوس به ایران بر نمی گردد!
سرمربی تیم ملی با پایان گرندپریکس به ایران باز نخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های سال ۲۰۱۴ گرندپریکس برزیل موسوم به جام‌جهانی کوچک، ۱۲ تا ۱۶ نوامبر به انجام رسید و پرونده تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از بازی‌ها،‌ ساعتی پیش با سومی بسته شد.

شاگردان خسوس کاندلاس بعد از بردن گواتمالا و کاستاریکا در دور مقدماتی، مغلوب کلمبیا در نیمه‌نهایی شدند تا از رویارویی با برزیل در فینال بازمانند.

این تیم در دیدار رده‌بندی ۱۰ بر ۴ از سد گواتمالا گذشت و مقام سومی جامی که امسال تنها با شرکت ۶ تیم برگزار شد را به خود اختصاص داد.

شاگردان خسوس امشب برزیل را به مقصد کشور ترک خواهند کرد اما خسوس همراه تیم به ایران بازنمی‌گردد و برای دیدار با خانواده، راهی اسپانیا می‌شود.

قرار است سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از یک هفته به تهران بازگردد تا در مورد برنامه‌های بعدی تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

او بعد از دیدار با کلمبیا که با شکست چهار بر سه ایران همراه بود، خطاب به شاگردانش در رختکن گفته است که «بازیکن باید ذهن حرفه‌ای داشته باشد،‌ اگر شما نتوانید ذهن‌تان را تغییر دهید، من فکر نمی‌کنم بتوانم رابطه‌ام را با شما ادامه دهم»

باید دید با توجه به دومی در مسابقات قهرمانی آسیا و ناکامی در رسیدن به فینال گرندپریکس ۲۰۱۴، در بازگشت تیم ملی به ایران چه تصمیمی در مورد تیم ملی و برنامه‌هایش گرفته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

؟ یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

از این تیتر های مجلات زرد زدیدا……فکر کردیم رفته کلا ذوق کردیم.