کد خبر : 12915
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1393 - 16:04
-

مرتضایی:دوم و سوم شدن در لیگ هم برای تیم ما بسیار عالی است/ در تاریخ فوتسال خراسان هیچ تیمی نتوانسته قهرمان شود

مرتضایی:دوم و سوم شدن در لیگ هم برای تیم ما بسیار عالی است/ در تاریخ فوتسال خراسان هیچ تیمی نتوانسته قهرمان شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: شاید در ۳ سال گذشته هیچ کس باور نمی‌کرد که در لیگ برتر و لیگ‌های دسته یک و ۲ این همه تیم داشته باشیم و فوتسال خراسان تا این حد بتواند پیشرفت کند. وی افزود: به نوبه‌ خودم از رسانه‌ها تشکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: شاید در ۳ سال گذشته هیچ کس باور نمی‌کرد که در لیگ برتر و لیگ‌های دسته یک و ۲ این همه تیم داشته باشیم و فوتسال خراسان تا این حد بتواند پیشرفت کند.
وی افزود: به نوبه‌ خودم از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همیشه با حمایت‌های خود در تمامی شرایط به پیشرفت کمک کرده‌اند که البته این نیز به نفع دو طرف است و درخواست دارم که کمک و یاری خود را از تیم‌های فوتبال و خصوصاً تیم فرش‌آرا دریغ نکنند تا تیم فرش‌آرا بتواند رتبه و جایگاه خوبی را کسب کند.
مرتضایی بیان کرد: در تاریخ فوتسال خراسان هیچ تیمی نتوانسته قهرمانی را به دست آورد اما تیم فرش‌آرا تاکنون توانسته به خوبی عمل کند و در بازی‌هایی که انجام داده بیش از حد انتظار ظاهر شود.
وی گفت: این در حالی است که قهرمانی با وجود تیم‌های مطرح و آماده کار ساده‌ای نیست ولی با توجه به موقعیت تیم‌های خراسانی حتی دوم و سوم شدن در لیگ هم برای تیم ما بسیار عالی است.
مرتضایی نیز به اشتباهات داوری در لیگ اشاره کرد و ادامه داد: فوتسال یک بازی خیلی سرعتی و لحظه‌ای است و همانطور که بازیکنان اشتباه می‌کنند داور هم می‌تواند اشتباه کند و هیچ داوری از روی قصد اشتباهی را انجام نمی‌دهد و امیدواریم در لیگ پیش رو شاهد اشتباهات کمتر از سوی داوری باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.