کد خبر : 12862
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1393 - 13:39
-

نظری:مانند جوان ۲۰ ساله برای رسیدن به تیم ملی انگیزه دارم/ هیچ وقت مشکلی با کادر فنی تیم ملی و خسوس نداشتم

نظری:مانند جوان ۲۰ ساله برای رسیدن به تیم ملی انگیزه دارم/ هیچ وقت مشکلی با کادر فنی تیم ملی و خسوس نداشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در رسیدن به فینال گرندپریکس برزیل با باخت مقابل کلمبیا اظهار کرد: همه ما از این باخت به شدت ناراحت شدیم؛ چرا که برای فوتسال ما بد شد. واقعا متاسفم نتیجه‌ لازم را نتوانستیم بگیریم. گلر تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره دعوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در رسیدن به فینال گرندپریکس برزیل با باخت مقابل کلمبیا اظهار کرد: همه ما از این باخت به شدت ناراحت شدیم؛ چرا که برای فوتسال ما بد شد. واقعا متاسفم نتیجه‌ لازم را نتوانستیم بگیریم.

گلر تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره دعوت نشدنش به تیم ملی و ارزیابی خود از این موضوع گفت: من همیشه خودم را سرباز تیم ملی می‌دانم و هر وقت که بخواهند آماده خدمت هستم. اگر هم مرا نخواهند به عنوان یک هوادار ایرانی خواهان موفقیت تیم ملی هستم و برای آن دعا می‌کنم. واقعا دوست داشتم شرایطی فراهم می‌شد که بتوانم به تیم ملی در این رقابت‌ها کمک کنم.

وی با بیان این که علت دعوت نشدنش به تیم ملی را نمی‌داند، افزود: سعی کردم همیشه خوب کار کنم و هیچ حاشیه‌ای نداشته باشم. دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم؛ چرا که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. من نیز مانند یک جوان ۲۰ ساله برای رسیدن به تیم ملی انگیزه و اشتیاق دارم.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات شخصی میان او و خسوس وجود دارد که باعث دعوت نشدنش به تیم ملی می‌شود یا خیر، تاکید کرد: هیچ وقت مشکلی با کادر فنی تیم ملی و مخصوصا خسوس کاندلاس نداشتم. سعی کردم همیشه کار خود را بدون هیچ حاشیه‌ای در تیم ملی انجام دهم. اگر مشکلی در این میان است باید طرف مقابل پاسخگوی آن باشد.

گلر سابق تیم ملی و باشگاه نوریل روسیه درباره شرایط خود در تیم تاسیسات دریایی، خاطرنشان کرد: اوضاع در تاسیسات واقعا خوب است. ما دو ماه قبل از لیگ تمریناتمان را شروع کردیم. به سختی توانستم رضایتنامه‌ام را از باشگاه روس بگیرم و خو‌شبختا‌نه شرایط خوبی در تاسیسات دارم. چند بازیکن جوان و باتجربه در این تیم کنار هم جمع شده‌ و تیم یک دستی را تشکیل داده‌اند.

وی در پایان درباره انتخاب حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۴ نیز اظهار کرد: خدا را شکر که یک ایرانی توانست این عنوان را به دست آورد. هم حسن‌زاده و هم طیبی لیاقت کسب این عنوان را داشتند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

جانم نظری صخره

نام یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

صخره دوست داریم

کامران یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

جناب نظری ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و سایر اهالی فوتسال، بایستی خدمتتان عرض کنم که اگر شما هم دراین دوره به همراه تیم ملی ایران بودید فکرمیکنید ایران میتوانست به فینال این مسابقات راه یابد؟ انصافانه باید بگویم هیچ تغییری در نتیجه حاصل نمیشد. پس بیایید بجای اینکه مرحمی
بر این زخم باشیم نمک روی آن نپاشیم وخیرخواهانه واز روی دلسوزی واقعی وعرق ملی اظهارنظر کنیم.

كمال یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

کسى با تو مشکل نداره تو با خودت مشکل دارى و دایم با همه درگیر میشوى باید اول خودت رو إصلاح کنى تیم ملى جاى بد أخلاق ها نیست

Ali یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

نظری برکرد به تیمت خسوس کاندلاس…به تیمت

عشق ساری یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

آقای نظری فکر نکن هنوز اتفاق ساری فراموش کردیما تیم ملی هم بری بیای ساری باهات کار داریم ادمین توهین نکردم بچاپ