کد خبر : 12967
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1393 - 18:32
-

یاری: در هر دو بازی مقابل روسیه عملکرد خوبی داشتیم

یاری: در هر دو بازی مقابل روسیه عملکرد خوبی داشتیم
شهناز یاری، سرمربی تیم ملی بانوان فوتسال ایران گفت: برای ما در دیدار با روسیه شیوه بازی مهم نبود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری بعد از دیدار دوستانه با تیم روسیه گفت: عملکرد شاگردان من در هر دو بازی بسیار خوب و قابل قبول بود و هدفمان این بود که از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی تیم را محک بزنیم که خوشبختانه بازیکنان توانستند بخوبی نکات فنی و تاکتیکی که به آنها اعلام کرده بودیم را در زمین مسابقه اجرا کنند.
وی گفت: بازی امروز نسبت به روز گذشته بسیار هجومی تر و پربرخورد بود. ما نیمه اول دو گل پیش بودیم اما در نیمه دوم با میدان دادن به دروازه بانان دیگر تیم که بسیار جوان بودند، سه گل دریافت کردیم. ضمن اینکه معتقدم فوتسال کاری گروهی است و روی اشتباهات فردی نمی توان گفت که گل خورده ایم یا پیروز شده ایم.
سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: تیم ملی فوتسال روسیه بسیار قدرتمند و جنگنده بود. چرا که تا ۲۰ روز آینده عازم مسابقات جام جهانی کاستاریکا می شود و نیاز داشت که از لحاظ روحی حداقل بازیهای تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذارد. باز هم می گویم در بازیهای تدارکاتی نتیجه برای ما مهم نیست و فقط به اجرای برنامه های تاکتیکی تیم فکر می کنم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زهرا دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۴۱

من بازی امروز رو از نزدیک دیدم والا هیچ تاکتیکی از ایران ندیدم ایران فقط تو خلاقیت فردی به گل رسید. منظور شما از بازیکن جوان دعوت کردن بازیکنایی که متولد ١٣۵٩ و ١٣۶٢ هستش؟

فوتسالى دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

خانمی که شما باشید باید به عرضتون برسونم تیم فوتسال ایران ٢ سال پیش ٩ تا گل به اوکراین زده.
پارسال با روسیه ۴ تا گلزده.
تو مسابقات جهانی ۵ تا گل به اوکراین زده.
اینا تیم اروپایی نیستن؟ واقعاً براتون متأسفم که همش دروغ میگین
کدوم بازیکن جوان؟ کدوم رو شما واسه اولین بار دعوت کردین؟ همه اینا ٢ سال اردو ملی هستن و تو مسابقات جهانی بازی کردن. یکم با تواضع باشید انقدر منم منم نکنید یکم تواضع و فروتنی رو از کادر سابق یاد بگیرین. فیلم بازیای سابق تیم ملی رو ببینید لطفاً

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

خانم یاری احیانا شما صحبت های سر مربی روسیه و ناراحتی شون از بازی دفاعی تون رو نخوندین؟!!! شما هنوز دارند نُون تیم خوب مظفر رو میخورید فقط با أضافه کردن بازیکنان تیم سابق خودتون که اجازه نداره بودید به تیم ملی مظفر بیان ادعای جوانگرایی میکنند
فکر میکنید شما در نبود خبرنگار خبره و کار کشتی هر چیزی رو میتونیند بگید؟!!! ما فوتسالی ها بخوبی شما رو میشناسیم!
شب دراز است و قلندر بیدار!