کد خبر : 12765
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 9:05
-

دو کلام حرف حساب با خسوس!

دو کلام حرف حساب با خسوس!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، روزی که لیست تیم ملی توسط خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام شد در یاداشتی تحت عنوان «جوان گرایی هول هولکی» دست به قلم شدیم و از لیست اعلام شده از طرف خسوس انتقاد کردیم.هرچند این نوشته با انتقادات برخی از دوستان همراه شد و ما را

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، روزی که لیست تیم ملی توسط خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام شد در یاداشتی تحت عنوان «جوان گرایی هول هولکی» دست به قلم شدیم و از لیست اعلام شده از طرف خسوس انتقاد کردیم.هرچند این نوشته با انتقادات برخی از دوستان همراه شد و ما را متهم به جانبداری از بازیکن خاص کردند ولی اکنون که تیم ملی موفق نشد در مسابقات گرند پرکس که این دوره تیم های چندان مطرحی جزء برزیل و ایران در آن حضور نداشتند به فینال برسد نشان می دهد یک جای کار می لنگد.

در هفته گذشته که شاهد برگزاری نمایشگاه مطبوعات بودیم غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران روزهای پرترافیکی را پشت سر گذاشت و اکثر مربیان و بازیکنان لیگ برتری از این غرفه بازدید کردند و در گفت و گو با این عزیزان اکثر قریب به اتفاق با شیوه جوانگرایی در تیم ملی مشکل داشتند و معتقد بودند این نوع جوان گرایی نمی تواند به سود تیم ملی کشورمان باشد.

تیم ملی یک کشور باید تلفیقی از بازیکنان باتجربه،جوان و با انگیزه باشد.بازیکنان با تجربه ای که در شرایط سخت و گره خورده بازی به داد تیم می رسند همان کاری که در این دوره از مسابقات فالکائو با تجربه برای برزیل انجام داد.بازیکنان جوان نیز با حضور در کنار باتجربه ها می توانند دست به کسب تجربه بزنند و آینده فوتسال کشور را تضمین کنند و حضور بازیکنان باانگیزه نیز می تواند تیم را در کوران مسابقات یاری کند.

حال در بحث جوانگرایی تیم ملی نیز با مسائلی روبرو هستیم.امسال خسوس برخلاف سال های گذشته بازی های بیشتری از لیگ را از نزدیک به تماشا نشست ولی جای سوال از سرمربی تیم ملی وجود دارد که آیا تیم صدرنشین لیگ برتر که ستون تیمش را جوانان تشکیل داده اند نباید نماینده ای در تیم ملی داشته باشد؟ مسلم رستمی ها امسال ستاره تیم مس بوده و گل های سه امتیاز با ارزشی برای تیمش به ثمر رسانده است و با ۹ گل بهمراه سعید تقی زاده جوان از گیتی پسند در صدر جدول گلزنان قرار دارد(البته محمد کوهستانی،احمد اسماعیل پور و علیرضا وفایی نیز ۹ گله می باشند) و چندین سال برای در تیم ملی امید حضور داشته نباید در لیست خسوس برای این دور از بازی ها حضور می داشت؟ سعید تقی زاده و محمد کوهستانی و علیرضا عسگری که ستاره های تیم شان در لیگ بودند آیا نباید در تیم ملی حضور پیدا می کردند؟

آقای خسوس! دعوت از بازیکنی که چندین هفته بخاطر اعتصاب تیمش را همراهی نمی کرد و یا بازیکنی که در ده هفته گذشته زیر ۴۰ دقیقه فوتسال بازی کرده بود نشان از چیست؟ آیا جز این است که شما لیگ ایران را به تمسخر گرفته اید؟

آقای خسوس عزیز! لطفا به کارنامه خود در فوتسال ایران نگاهی بیاندازید! هرچند کارنامه بدی نمی تواند برای شما باشد ولی باید خدمت شما بگوییم که شما سرمربی تیم ملی ایران که قهرمان چندین ساله آسیا و چهارم دنیا بود و کشورهای صاحب فوتسال نیز برای بازی کردن با ایران هراس داشتند ولی اکنون ما برای بازی با تایلند و ژاپن و کلمبیا و … دلهره باخت داریم.آقای خسوس چه بلایی بر سر فوتسال ما آوردی؟

کشتن انگیزه بازیکنان جوان لیگ و عبور از نام های بزرگی مثل محمد کشاورز،طاهری،مصطفی نظری نه تنها نشان از شجاعت شما نیست بلکه نشان از ترس شما برای کار کردن با چنین بزرگانی که افتخار فوتسال ایران نه تنها در آسیا بلکه جهان هستند ثمره دیگری برای فوتسال ایران نداشت.

آقای افتخاری حالا که خسوس خودش خداحافظی کرده و فرار را بر قرار ترجیح می دهد بهتر است بهترین تصمیم را که قطع همکاری با وی می باشد را بگیرید و یک مربی کاربلد که بتواند دوباره فوتسال ایران را به اقتدار گذشته اش بازگرداند را به این سمت بگمارید.

یادداشت: طاهر گرگانی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی آقا سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

آفرین دقیقا حرف دل مارا زدی

آدرین چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

آخخخخخخخخخخ.کو گوش شنوا!!!!!!!!!!!!!!اقا التماس میکنیم یکی به داد فوتسال ایران برسه.