کد خبر : 13031
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 14:46
-

طیبی: با دعای پدر و مادر جای فالکائو را می گیرم!

طیبی: با دعای پدر و مادر جای فالکائو را می گیرم!
در این مصاحبه که برای چند سال قبل است طیبی اعلام کرده که دوست دارد روزی مثل فالکائو در فوتسال شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از سایت ها در زمانی که تازه حسین طیبی در لیگ و در قالب تیم علم و ادب درخشش خود را آغاز کرده بود ، انجام داده است که بازخوانی آن با توجه به کسب عنوان آقای گلی در جایزه بزرگ برزیل ۲۰۱۴ خالی از لطف نیست :

* امسال ( سال ۸۷) به همراه اصغر حسن‌زاده به عنوان پدیده لیگ‌برتر انتخاب شدی…
این از لطف دعای پدرو مادرم بود که باعث شد موفقیت‌های زیادی بدست آورم ضمن اینکه حاج آقا قاسمی و هواداران علم‌و ادب سهم بسزایی در موفقیت من داشته‌اند. تلاش زیادی کرده‌ام و سعی می‌کنم هر سال بهتر بازی کنم. ضمن اینکه علی اصغر حسن‌زاده هم زحمت زیادی کشید و برای عنوان شایسته‌تر بود. جایگاه مربیانم هم که در جای خود محفوظ است.

*الان چند سال است که برای علم‌و ادب بازی می‌کنی؟
سه سال است که افتخار دارم برای هواداران علم‌وادب و تماشاگران خونگرمش بازی می‌کنم اما امسال تقریبا سال آخر قراردادم با این باشگاه بود.

*یعنی قصد جدایی داری؟ چون گفته می‌شود پیشنهادهای خوبی از تام و ماهان دریافت کرده‌ای…
شاید نباید الان درموردش صحبت می‌کردم اما باید بگویم اولویت اول من با علم‌و ادب است و به هرشکل ممکن دوست دارم ابتدا در کنار خانواده‌ و همچنین هواداران خونگرم باشگاه بمانم. به حق که دینم را هم به علم‌و ادب ادا کرده‌ام اما قبول کنید یک بازیکن حرفه‌ای باید همه جوانب را با هم بسنجد.

*با این سن‌و سال کم در اردوی بزرگسالان احساس غریبگی یا ضعف در تمرینات نمی‌کردی؟
نه اینطور نبود .همه به من لطف داشتند و اجازه نمی‌دادند که فکر کنم غریبه‌ام. فراموش هم نکنید که من در لیگ در تیم بزرگسالان فیکس بازی می‌کردم و تمریناتش برایم کاملا عادی بود. اتفاقا با تمرینات آقای شمس آشنایی قبل هم داشتم و به همین خاطر شاید در برخی موارد خیلی هم بهتر از سایرین کار می‌کردم. این را هم بگویم که الان در اردوی تیم‌ملی امید هم از همه بازیکنان کوچکتر هستم اما هیچ مشکلی ندارم.

*در سن ۱۹سالگی چند بازی ملی‌ داری؟
حدود ۱۳بازی که همگی با پیراهن تیم‌ملی امید بوده و انشالله به زودی بازیهایم با پیراهن بزرگسالان را هم خواهید دید.

*سقف آرزوهایت در فوتسال کجاست؟
ابتدا سعی می‌کنم در تیم‌ملی امید بیش از گذشته بدرخشم. پس از آن به فیکس شدن در تیم ملی فکر می‌کنم تا در نهایت به جایی برسم که بتوانم در یکی از مطرح‌ترین لیگ‌های اروپا بازی کنم.

*و حرف آخر…
به دعای پدرو مادر فوق‌العاده معتقدم و اعتقاد دارم اگر آنها دعایشان را همواره پشت سرم داشته باشند می‌توانم حتی روزی جای بزرگترین بازیکن جهان یا همان فالکائوی برزیلی را هم بگیرم. آدم باید هدف بالاتر را نشانه بگیرد تا به بالا برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

دادش حسین تو این بازیها جای فالکائو رو تو اقای گلی اونم تو کشور خودش گرفتی برا ما الان طیبی فالکائویی دوست داریم بازیکن با اخلاق و ارزشمند ایران

نام ... دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

دمت گرم حسین طیبی

نام ... دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

کاش پای حرف های طیبی می نشستید که چه جوری عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ رو ازش گرفتند!!!!!!

بی نام دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳

خب شما بگو. این کارا رو نکنید تو رو قرآن. طیبی خیلی بازیکن خوبیه ولی دیگه جوسازی نکن خداییش. خیلی بده که از طرف خودت حرف تو دهن بازیکنی میذاری که ادعا میکنی طرفدارشی. امسال نشد سال دیگه پیر که نشده. حسن زاده مگه از خارج از ایران اومده که این حرفا رو میزنید. یعنی حسن زاده اینقدر قدرت داره که عنوان بهترین بازیکنو از چنگ کسی دربیاره؟

هادی دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

حسین طیبی در حق پدر مادرش هیچی کم نذاشته…
حسین طلاست..آتیش پاره فوتسال جهان هم هست

نام ... دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵

حسین جان دعای پدر مادرت مستجاب شد جای فاکائو رو گرفتی مبارکت باشه لیاقتشو داری برای عنوان های بالاتر تو اسیا عنوانتو ندادن تو جهان عنوان گرفتی خدا جای حق نشسته

رضا سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

حسین طیبی مرد روزهای سخته مطمئنم یه روزی بهترین فوتسالیست جهان میشه

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

حسین جان اقای گلی های پی درپی مبارکت باشه فقط من یه سوال دارم از اقای ترابیان چون ایشان تو AFC هستن میخواستم بپرسم ازشون که ملاک انتخاب بازیکن سال اسیا چیه از هر طرف از هرجهت از هر طریق که نگاه کنیم صد بار هزار بار که نگاه کنیم بازم به طیبی میرسیم خیلی جالبه…………………….؟

مصطفی محمدی چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

سلا م حسین جان خوبی شما بهترین بازی کن هست