کد خبر : 13122
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 12:48
-

ترابیان :از قافله بزرگان جهان عقب افتادیم / فکر نمی‌کنم خسوس توضیحات قانع کننده‌ای داشته باشد/نیمکت فعلی یک کادر ناقص است

ترابیان :از قافله بزرگان جهان عقب افتادیم / فکر نمی‌کنم خسوس توضیحات قانع کننده‌ای داشته باشد/نیمکت فعلی یک کادر ناقص است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس پیشین کمیته فوتسال با انتقاد از بعضی تصمیمات سرمربی تیم ملی در مسابقات گرندپریکس برزیل، گفت: پیروزی بر کلمبیا در مشت ما بود ولی متاسفانه خسوس کاندلاس بی دلیل ریسک کرد و در اثر اشتباه او شکست خوردیم. عباس ترابیان درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات گرندپریکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس پیشین کمیته فوتسال با انتقاد از بعضی تصمیمات سرمربی تیم ملی در مسابقات گرندپریکس برزیل، گفت: پیروزی بر کلمبیا در مشت ما بود ولی متاسفانه خسوس کاندلاس بی دلیل ریسک کرد و در اثر اشتباه او شکست خوردیم.
عباس ترابیان درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات گرندپریکس و شکست برابر کلمبیا در مرحله نیمه نهایی، ارائه گزارش فنی به کمیته فنی فدراسیون، انتقاد از عدم تشکیل کمیته فنی فوتسال و سایر موارد صحبت کرد:

ارائه گزارش کامل از گرندپریکس
من یک گزارش فنی کامل در مورد مسابقات گرندپریکس و مسائل جانبی و شرکت تیم‌ها نوشته‌ام که بنا بر وظیفه آنرا به فدراسیون فوتبال ارائه خواهم کرد. تیم ما در گرندپریکس خوب و قدر بود و بازیکنان هم وظایفی که بهشان محول شده بود را به خوبی انجام دادند.

از قافله بزرگان عقب افتادیم
شرایط فوتسال و فوتبال دنیا رو به تغییر است. ما باید دائم در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف حضور داشته باشیم. متاسفانه یکی از ایرادات ما این است که از قافله بزرگان جهان عقب افتادیم که باید در جهت رفع این مشکل حرکت کنیم.

مذاکرات خوبی در برزیل داشتیم
در برزیل مذاکرات بسیار خوبی با اعضای هیات امنای گرندپریکس و همچنین رئیس کنفدراسیون فوتسال برزیل داشتم. قرار است اتفاقات خوبی در فوتسال رخ بدهد که ان شاءالله به زودی آنها را اعلام خواهیم کرد.

برد کلمبیا در مشتمان بود!
ایراداتی به عملکرد خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی فوتسال) وارد است که من این ایرادات را به خودش هم گفتم. نباید این ایرادات تکرار شود. مثلا در بازی با کلمبیا پیروزی در مشت ما بود. ما داشتیم بازی را می‌بردیم ولی در اثر اشتباه خسوس کاندلاس تیم ما شکست خورد و پیروزی را به کلمبیا تقدیم کردیم.

تمام وجود کلمبیا را وحشت گرفته بود
تیم ما مقابل کلمبیا با نتیجه یک به ۳ عقب بود ولی بچه ها با همت و غیرت دو گل زدند و بازی را به تساوی کشاندند. در آن لحظات تمام وجود کلمبیا را وحشت گرفته بود و بازی دست بچه های ایران بود ولی متاسفانه خسوس به پاورپلی (بازی ۵ نفره) روی آورد. او می گفت چون تیم ما پنج خطا بود این کار را کردم ولی کلمبیا هم پنج خطا داشت و نیازی به بازی پنج نفره نبود.

خسوس استعفا نداد
بعد از بازی با کلمبیا خسوس در رختکن استعفا نداد. او فقط گفت اگر می‌خواهید اینطور بازی کنید من نباشم! ولی یکی از دوستان هل شد و از داخل رختکن این قضیه را به بیرون درز داد که خسوس خداحافظی کرده است. این کار واقعا زشت بود!

در کادر فنی تیم ملی کمبود داریم
من نمی توانم و نمی دانم که آیا خسوس کاندلاس تغییر خواهد کرد یا خیر ولی آنچه که مسلم است، در کادر فنی تیم ملی کمبودهایی داریم که باید با ایجاد تغییرات یا اضافه کردن افراد دیگر، این کمبودها را رفع کرد. نیمکت فعلی یک کادر ناقص است و این کادر نمی تواند جوابگوی تیم بزرگ ایران باشد. نظر شخصی من این است که باید کادر را بررسی کرد و اگر قرار است نفراتی اضافه شوند، این کار صورت بگیرد.

جلسه کفاشیان با کمیته فنی فوتسال نیم بند بود
واقعا برای خودمان متاسفم. انگار مثل همیشه فوتسال در اولویت فدراسیون فوتبال نیست. کمیته فنی فوتسال که قرار بود تشکیل شود، تاکنون تشکیل نشده است. کفاشیان هم یک جلسه نیم بند با کمیته فنی گذاشت و حرفهای گُنده گُنده در آن جلسه زده شد. مدتهاست که می گویند تشکیل کمیته فنی فوتسال باید در هیات رئیسه تصویب شود ولی به نظرم همه اش بهانه است. فوتسال در اولویت فدراسیون نیست.

خسوس توضیحات قانع کننده ندارد
حالا که کمیته فنی فوتسال تشکیل نشده است، به کمیته فنی فدراسیون متوسل می شوم. من در این کمیته به عنوان ناظر حضور خواهم یافت و گزارشم را درباره گرندپری ارائه می کنم. خود خسوس کاندلاس هم باید در این جلسه حضور یابد و در آنجا بحث فنی کند ولی فکر نمی‌کنم توضیحات قانع کننده‌ای داشته باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

این آشی هست که خودت پختی

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

این مصاحبه تکذیب شماست، حواس‌تون هست؟ شما زدید خسوس خداحافظی کرده، بهتون از رختکن آمار غلط دادند

علی شهابی سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

من نباشم یعنی کناره گیری دیگه .

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

وقتی گادرفادر اینجوری حرف بزنه یعنی کار پیرمرد تمومه!!!!

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

کادر به اسم فنی با مدارک کیلویی و نداشتن سابقه کار مربیگری که اول مربی ملی میشوند بعد میروند کلاس مربیگری و با پایین ترین سطح کلاسها روی نیمکت تیم ملی حضور دارند نتیجه اش همین است
بارها گفته شده ولی بسیاری انتقادات به واسه بعضی دوستیها در سایت سانسور شد و نتیجه اش همین است
هنوز هم وقتی انتقادی سازنده و بدون هیچ توهینی میشود چون به ضرر بعضی دوستان است سانسور میکنید هر چند اگر دودش در بلند مدت مثل همین نتایج به چشم فوتسال برود!

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۲۲

درست مثل بدنسوزشون.مربی بسکتبال بودباارتباط بامترجم شدش مربی بدنسازتیم ملی.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

واقعا جالبه اول در تیم ملی مربی گری میکنند بعد میا ن تو باشگاها اونایی که در فوتسال ایران زحمت می کشند هیچ موقع نباید حضور داشته باشند نمونه گفته هام آقای صانعی ، چون در سطح ملی باند بازی هست سر مربی برای حفظ خودش همیشه یکی از قدیمیهای تیم را به عنوان کمک استفاده میکنه تا بتواند مربی گری کند دوستان این ره به ترکستان می رود متاسفانه اسمها به جای دانش مربیگری می کنند همه مربیان کشور دلسردهستند

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

چرا وقتی مربیهای با دانشی در کشور هستند یک بازیکن به عنوان مربی هرچند محترم ولی بدون تجربه باید کنار خسوس باشه پس از امثال اقای کردی، آقای لک و………. چه موقع باید استفاده کرد شما که چند ساله از بازیکنان تیم ملی به عنوان مربی استفاده میکنید چرا این همه کلاس برگزار میکنید و مربیان فوتسال که در لیگ ایران سرد گرم چشیده هستند را به شرکت در این کلاسها تشویق میکنید وقتی هیچ جای پیشرفتی ندارند متاسفم برای کمیته فوتسالی که عضو هیئت رئیسه آن غفاری باشد

غلامرضا سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

با سلام همه انهایی که ترابیان را می کوبیدند امروز فهمیدن که چه نعمتی در کمیته فوتسال بودوقدرش را ندانسته وشروع بهکوبیدن او کردند مردی کهبیش از ده ساعت از وقتش را در کمیته فوتسال می بود وکار می کرد حالا هم همان اقایان علیه خسوس حرف می زنند چون به دنبال منافعشان هستند نه منافع فوتسال این اقایان حتی به مربی جوان ایرانی هم رحم نکردند اقایانی مانند ( م.خ )(و.ش)(ح.ش) خدا روزی اینها را هم رسوا خواهد کرد انشآله

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

یعنی واقعا خسوس میخواد بمونه؟! خیلی خیلی جالبه

reza سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

معلوم نیست به کدوم دوستت قول دادی میبرمت تو کادر فنی که هی دوست داری از خسوس و کادر ایراد بگیری.نکنه به عمادی قول دادی!

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

خدا جای حق نشسته