افرین به این بازیکن که شهر و دیار خودشو فراموش نکرده …انشاالله که همچون گذشته پر افتخارت در کرمان هم موفق باشی…
تیکدری نژاد:اگر به موفقیتی رسیدم از برکت وجود فوتسال کرمان بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید تیکدری نژاد کاپیتان خوشنام تیم فوتسال رسالت پس از سالها حضور در سطح اول فوتسال کشور و حضور در تیم ملی امسال به کرمان بازگشته است تا این فصل از مسابقات را در کرمان و لیگ دسته یک کشور سپری کند.
وی از عملکرد تیم رسالت در هفتههای اخیر تمجید میکند و معتقد است که برای موفقیت در مسابقات این فصل باید به همه تیمهای حاضر در این گروه به عنوان رقیب و مدعی نگاه کرد و هیچ تیمی را دست کم نگرفت.
مجتبی تیکدری با سابقه بیش از یک دهه حضور در سطح اول فوتسال کشور به کرمان بازگشته است و با پوشیدن پیراهن تیم رسالت با این تیم سودای حضور در لیگ برتر فوتسال ایران را در سر دارد، لطفا در مورد بازگشت به کرمان صحبت کنید.
تیکدری:اگر من در فوتسال کشور به موفقیتی رسیدم و توانستم به تیم ملی برسم از برکت وجود فوتسال کرمان بوده است؛ من یک کرمانی هستم و همانند دیگر ورزشکاران این استان آرزوی پیشرفت و رسیدن به جایگاههای برتر در ورزشرا دارم.
در این مسیر به لطف خدا با انجام تمرین و تحمل سختیها توانستم موفق باشم و علاوه بر حضور در سطح اول فوتسال ایران چند سال در تیمهای ملی کشور نیز حضور داشتم.
با توجه به شرایط حاکم بر فوتسال کرمان و سرمایهگذاری مجموعه رسالت از من خواسته شد تا با حضور در کرمان و به تیم رسالت به کرمان کمک کنم و من نیز با تمام توان و افتخار این دعوت را پذیرفتم.
از تیم رسالت صحبت کنید، مسابقات این فصل را چگونه میبینید؟
تیکدری:شرایط راضی کننده است، تیم از مدتها قبل و با توجه به برنامهریزی کادر فنی و حمایت مجموعه باشگاه رسالت تمرینات خود را آغاز کرده بود و همین موضوع منجر شد تا شرایط خوبی در تیم ایجاد شود.
ما تا به حال سه مسابقه برگزار کردهایم و ۱۰۰ درصد امتیازات را از این سه بازی به دست آوردهایم و برای پیمودن مسیر موفقیت قطعا باید همین روال را دنبال کنیم.
البته به نظر من این پیروزیها نباید موجب اطمینان خاطر ما و غرور بازیکنان تیم شود، همه تیمهای حاضر در این گروه مدعی و قابل احترام هستند و باید با اجتناب از حواشی و جدی گرفتن همه حریفان در زمین بازی، توان و قدرت تیم را به رخ حریفان بکشیم تا در پایان فصل با اقتدار جشن صعود به لیگ برتر را برای فوتسال کرمان برپا کنیم.
سابقه بازی در تیم ملی و لیگ برتر فوتسال از مجید تیکدری یک چهره شاخص در فوتسال کشور ساخته است، میخواهم در این مورد از شما سئوال کنم، اکنون که به لیگ دسته اول آمدهای تفاوت لیگهای برتر و دسته اول را در چه چیز میبینید؟
تیکدری:تجربه در ورزش از اهمیت ویژهای برخوردار است، در همین بازی آخر مقابل تیم یزد به برخی از بچههای جوان تیم گفتیم که چند دقیقه ابتدایی نیمه دوم را محکم بازی کنند اما دیدید که چگونه در این چند دقیقه متزلزل ظاهر شدیم و ۲ گل خوردیم.
لیگ برتر و دسته اول با هم تفاوت زیادی دارند، لیگ برتر بیشتر زیر ذرهبین و دید رسانههاست و بازیکنان تیمها نیز بیش از هر چیز به فکر ارائه بازی خوب هستند و کمتر به حواشی میپردازند.
اما در لیگ یک شور و هیجان جوانی به همراه فشار و استرس بازی تاثیر زیادی را بر منطق و بازی حساب شده گذاشته است.
کرمان برای رسیدن به سطح نخست فوتسال کشور چه سیاستی را باید اتخاذ کند؟
تیکدری:قبل از هر چیز باید حضور بانک رسالت در کنار فوتسال کرمان و تیمداری باشگاه فرهنگی ورزشی رسالت را به فال نیک گرفت.
بزرگترین مانع پیش روی فوتسال کرمان عدم وجود اسپانسر بود و باید از آقایان حسینزاده و عسکری و سایر افرادی که در این بین تصمیم بهجا و شایستهای برای احیا و حمایت از این رشته در کرمان گرفتند تشکر و قدردانی کرد.
با توجه به سیاستی که باشگاه رسالت در این زمینه پیش گرفته است، تصور میکنم برنامهریزی خوبی برای رشد و حضور فوتسال کرمان در سطح کشور صورت گرفته و ما به زودی شاهد به بار نشستن این برنامهها و اقدامات میشویم.
در واقع میتوان عنوان کرد فوتسال کرمان استعدادهای خیلی خوبی دارد اما عدم حضور حامیان مالی مانع رشد و به ثمر رسیدن این استعدادها بود که با حضور رسالت در آیندهای نزدیک این مشکل رفع میشود.
از بازی مقابل تیم ایدهآل یزد صحبت کنید، این بازی در نهایت با پیروزی رسالت همراه شد و باید گفت سطح این مسابقه فراتر از لیگ یک بود.
تیکدری:بازی خیلی خوب و پرفشاری بود، نیمه نخست بازی در اختیار تیم رسالت بود و ما توانستیم ۲ گل به حریف بزنیم اما در نیمه دوم وضعیت کمی تغییر کرد و ما تمرکز خود را در ابتدای بازی از دست دادیم و در چند دقیقه ۲ گل دریافت کردیم.
البته در ادامه با کاهش فشار و استرس دقایق اولیه بازی بهتری از خود ارائه کردیم و در نهایت توانستیم حریف را با یک پیروزی شیرین در کرمان شکست دهیم.
به نظر من خدا در این بازی به ما خیلی کمک کرد و تیم کرمان در نهایت موفق شد که سه امتیاز این بازی حساس را به حساب خود واریز کند.
یزدیها سال قبل تا مرز لیگ برتر آمده بودند و امسال هم یکی از مدعیان این مسابقات هستند.
از بازی در کرمان و تیم رسالت رضایت دارید؟
تیکدری:من کرمانی هستم و برای ادای دینم به مردم و ورزش استان باید به کرمان برمیگشتم و از تصمیمی هم که گرفتهام رضایت دارم و با تمام وجود برای رسالت بازی میکنم.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
اواقعا فوتسال ایران باید به داشتن همچین بازیکنان با غیرت و موفقی مثل تیکدری افتخار کنه که فقط پیشرفت و موفقیت برایشم از همه چی مهم تره چه در لیگ برتر چه در لیگ یک چه در تیم ملی
واقعا زمانی که این بازیکنان تیکدری و نظری و کشاورز و …. در تیم ملی بودن انقدر افتخار کسب میکریم چون با جون و دل بازی میکردند
باریکلا دادا ش مجید ما به تو افتخار میکنیم
آقا مجید مطمئنا کرمان و کرمانی ها به تو افتخارمی کنن.امیدوارم قدرتو بدونن ویکبار دیگه تو لیگ برتر ببینمت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴