کد خبر : 13089
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 10:20
دسته‌بندی نشده
-

شاید ارتقاء فوتسال به نایب رئیسی منتفی شود!

شاید ارتقاء فوتسال به نایب رئیسی منتفی شود!
گر چه تاريخ برگزاري مجمع عمومي فدراسيون فوتبال از سوي علي کفاشيان مشخص شده اما دور از ذهن نيست که در اين مجمع تغييرات صورت گرفته در اساسنامه مورد بحث قرار نگيرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اگر چه تاریخ برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از سوی علی کفاشیان مشخص شده اما دور از ذهن نیست که در این مجمع تغییرات صورت گرفته در اساسنامه مورد بحث قرار نگیرد.
کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال مدت هاست که بحث تغییر اساسنامه و هم چنین همسان سازی آن با اساسنامه فیفا را آغاز کرده اما برخی از اعضای هیات رئیسه می گویند وقتی اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط فیفا تایید شده نیاز به تغییر آن نیست.از جمله تغییرات مد نظر کمیته تدوین و مقررات این است که روسای کمیته اخلاق، انضباطی و استیناف باید توسط رئیس فدراسیون فوتبال به اعضای مجمع عمومی معرفی شوند و در صورت کسب رای اعتماد برکرسی ریاست این کمیته ها بنشینند. هم چنین ارتقاء جایگاه رئیس کمیته فوتسال به نایب رئیسی دیگر تغییر صورت گرفته در اساسنامه است که البته هنوز درمجمع عمومی فدراسیون فوتبال طرح نشده است.

به هرصورت آنطور که از شواهد امر پیداست شاید اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ تغییری نکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

تا بحث نایب رئیسی فوتسال در فدراسیون اتفاق نیفتد فوتسال به راه نزول خود ادامه خواهد داد ، وتا زمانی که افرادی مثل حاج غفاری در هیئت رئیسه فوتسال این مملکت باشند این همان راهی است که فوتبال وفوتسال استان مرکزی از زمان تصدی گری ایشان رفتند و نابود شدند امثال این آقا فراموش کردند هیئت ها وکمیته ها جهت پیشرفت فوتسال وفوتبال باید کار کنند ولی متاسفانه کمیته ها وهیئتها شدند منبع درامد زایی وبه نوعی با سوپر مارکت اشتباه گرفته شده