کد خبر : 13115
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 11:24
-

شمسایی:مردم از فوتسال دلزده شده اند/باید به دنبال مربیانی بزرگتر از خسوس باشیم/خسوس تا فوتسال ایران را نابود نکند نمی رود

شمسایی:مردم از فوتسال دلزده شده اند/باید به دنبال مربیانی بزرگتر از خسوس باشیم/خسوس تا فوتسال ایران را نابود نکند نمی رود
وحید شمسایی گفت: خسوس اگر بهترین مربی ایران هم باشد حداقل با تیم ملی ایران نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و نتایج او با تیم ملی به خوبی این موضوع را ثابت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان اسبق تیم ملی با بیان اینکه تیم ملی با هدایت خسوس روند نزولی را طی می‌کند، گفت: متاسفانه مردم از نتایج فوتسال دل‌زده شده‌اند و این برای این رشته که زمانی بعد از فوتبال پرافتخارترین رشته کشور بود خطرناک است.

وحید شمسایی به نتایج اخیر تیم ملی فوتسال در مسابقات گرندپریکس برزیل اشاره کرد و افزود: نتایج ضعیف بود و اتفاقی بود که افتاده؛ به اعتقاد من فوتسال با این وضعیت ضرر می‌کند و سیر نزولی دارد.

وی ادامه داد: فراموش نمی‌کنم از سال ۲۰۰۸ به بعد فوتسال ما به یکی از رشته‌های افتخارآفرین کشور تبدیل شده بود، اما از آن زمان به بعد اتفاقاتی افتاد که این روند سیر نزولی به خود گرفت.

شمسایی ادامه داد: خسوس اگر بهترین مربی دنیا هم باشد، حداقل با تیم ملی ایران نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و نتایج او با تیم ملی به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند.

ملی‌پوش اسبق‌فوتسال‌ایران درباره دلایل ناکامی ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: این امر دلایل زیادی دارد. مسئولان فدراسیون می‌خواهند آینده‌سازی کنند و با دعوت از جوانان ترکیب جدیدی را سر و شکل داده‌اند، اما از باتجربه‌ها غافل شده‌اند و این تیم ملی را از نظر بار تجربی پایین آورده است.

وی ادامه داد: موضوع دیگر انتخاب همین سرمربی است. خسوس ابتدا به عنوان مدیر فنی به ایران آمد و بعد سرمربی تیم ملی شد، این اشکالی ندارد، اما نتایجی که او با تیم ملی گرفته به گونه‌ای است که هیچ جای دفاعی ندارد. به اعتقاد من با خسوس نمی‌توانیم پیشرفت کنیم و باید به دنبال مربیانی باشیم که بزرگ‌تر از فوتسال ما باشد.

شمسایی با نام‌بردن از مربیان سرشناس و صاحب سبک فوتسال‌دنیا اظهار داشت: لوزانو، هرمانس، مارکوس و… مربیانی هستند که می‌توانند سطح فوتبال ما را ارتقا دهند، نه اینکه دل‌مان را به خسوس خوش کنیم که نه جوان‌گرایی کرده و نه توانسته از سرمایه فعلی فوتسال‌ایران در جهت ارتقا فوتسال ما استفاده کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی یادآور شد: فوتسال ایران جزو ۵ تیم اول دنیاست، اما امروز به حال و روزی افتاده که بعید می‌دانم بتواند به این زودی‌ها جایگاه گذشته خود را بازیابد.

وی ادامه داد: خیلی تلاش کردیم از خسوس دفاع کنیم و ویژگی‌های برجسته او را ببینیم، ولی او با فوتسال ما نتایج خوبی نگرفت و افرادی مثل من که خاک این رشته را خورده‌اند از این بابت رنج می‌برند.

شمسایی ادامه داد: این فوتسال‌ایران است که دارد ضرر می‌کند، نه خسوس‌کاندلاس. شما همین نتایج جام‌جهانی کوچک را ببینید. زمانی که ما در این مسابقات شرکت می‌کردیم تیم‌های بسیاری قدرتمندی در آن شرکت داشتند، ولی حالا کار به جایی رسیده که کاستاریکا و ویتنام که تیم‌های درجه پنجم جهان هستند در آن حضور دارند و تازه در بین این تیم‌های ضعیف هم ما سوم می‌شویم.

کاپیتان اسبق تیم ملی در مورد اینکه خسوس تا به حال چندین بار از تیم ملی خداحافظی کرده و دوباره حرفش را پس گرفته، گفت: این آدم عادت کرده خداحافظی کند. او سن و سالش بالاست و بهتر از همه می‌داند که دیگر توان کار در این سطح از فوتسال را ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن نرسیده که مسئولان‌ کمیته و فدراسیون به قرارداد خسوس پایان بدهند، گفت: فکر می‌کنم او حالا حالاها در تیم ملی ما باشد تا به طور کامل فوتسال‌ما را نابود کند. من فکر نمی‌کنم مسئولان فدراسیون تصمیمی برای کنار گذاشتن او داشته باشند. آنچه مشخص است او در حد و اندازه‌های فوتسال ما نیست و هر چقدر با او جلوتر برویم ناکامی‌های فوتسال ما بیشتر خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

اسطوره میخوامت

کامران سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

با این ادبیات کارها اصلاح نخواهد شد.ولی آنچه مسلم است با گذاشتن ایشان هم وضع بهتر ازاین نخواهد شد.

بهرام سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

تو را بخدا اینقدر بخاطر اینکه خود را مطرح بکنید دیگران را تضعیف نکنید.

جواد سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

آقایان حقیقت این است که عدم پیشرفت فوتسال درسالهای اخیر به روز نبودن دانش مربیان ماست وتا این مشکل حل نشود وضعیت به همین شکل خواهد ماند .برهمگان واضح است که آقای شمسایی بازیکن خوبی بوده است ولی بنظر اساتید فن دانش کاری لازم برای مربیگری آن هم درسطح ملی راندارد وبایستی دراین خصوص خود رابه دانش روز دنیا مسلح نماید وبجای این صحبتها، دیگران را نیز به این مهم دعوت نماید به صورتیکه رقابت در دانش اندوزی دراین رشته بوجود آید.

علی عبدی سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

خدای نکرده اساتید فن که شما نیستید به خاطر خودتون شمسایی رو نفی کنید؟!

حسن زاده از اصفهان سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

انشاء اله شما هم از این بیکاری در بیایی و تو لیگ تیمدار بشی مشکلت حل میشه!

دلسوز سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

اقای شمسایی شما بازیکن بزرگی بودید ولی در حدی نیستید که در نورد خسوس نظر بدید و عرض اندام کنیو

غلامرضا سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

اقای مربی بازیکن برای بقای خود دیگران راخراب نکنید همه می دانند این سایت فقط برای شما کار می کنه پس باحرفات خودتو. …….نکن بذار دیگران نظر دهند

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

تا این سایت از شما و اطرافیانت حمایت میکنه غمت نباشه اقا وحید.شما فقط به فکر خودت و اطرافیانت باش نه فوتسال.

حسين سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

وحید شمسایی تو که خودت رفتى جام رمضان کویت تو گروه خودت چهارم شدى و أوت شدى حالا در مورد تیم ملى نظر میدى؟؟ تواز یک تیم محلى کویت ١١ تا گل خوردى حال به جوان هاى تیم ملى گیر میدى؟؟ لطفا ساکت باش!!

بچه قم چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۳۶

وحید شمسایی تو اول یک تیم ببر کویت تو جام رمضان اونجا از گروهت صعود کن بعد بیا از تیم ملی ایراد بگیر!!! یادت رفته تو گروه خودتون بین دو تا تیم کویتی و قطری چهارم شدی؟؟حالا گرند پری بد شد؟؟؟مردم رو فریب نده بابا!!

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۵۲

از اقای سهرابی و دوستان چه خبر….

نام ... پنجشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۰۶

آقا وحید ظاهرا مردم با بعضی از این مصاحبه های شما و بعضی اعمال شما کم کم دارند از شما هم دلزده میشوند!!!!

یاسر پنجشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

اگر وحید شمسایی در مورد خسوس حرف نزنه پس کی در مورد فوتسال صحبت کنه…. واقعا شرایط بدیه برا فوتسال…. یه زمانی کل آسیا و جهان میترسیدن از ایران اما الان……………………………………….