کد خبر : 13121
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 12:41
-

ناصری:خسوس باید چکارکند تا برکنارش کنند؟/از وزیر می خواهم به داد فوتسال برسد/رابطه بازی فوتسال ما را به این روز انداخته است

ناصری:خسوس باید چکارکند تا برکنارش کنند؟/از وزیر می خواهم به داد فوتسال برسد/رابطه بازی فوتسال ما را به این روز انداخته است
کارشناس فوتسال ایران با بیان این که کمیته‌ فوتسال به لجبازی افتاده و حاضر نیست سرمربی تیم ملی را کنار بگذارد، تاکید کرد: فوتسال ایران در حال نابودی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری درباره ادامه عملکرد ضعیف تیم ملی فوتسال با سومی در تورنمنت شش تیمی گرندپریکس برزیل، اظهار کرد: متاسفانه مسئولان کمیته‌ فوتسال کماکان لجبازی می‌کنند و به حرف کارشناسان گوش نمی‌دهند. نمی‌دانم خسوس دیگر باید چه کار کند که او را برکنار کنند؟ ما در این مدت چیزی از خسوس ندیده‌ایم و او چیزی نتوانسته به فوتسال ما اضافه کند. با قاطعیت می گویم فوتسال ما در حال نابودی است و از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم به داد فوتسال برسد.

کارشناس فوتسال ایران افزود: من نمی‌فهمم چرا باید سرمربی تیم ملی در حالی که در دیدار مقابل کلمبیا بازی تا ثانیه های پایانی مساوی پیش می‌رفت، دروازه‌بان را بیرون بکشد و دست به بازی پنج نفره بزند. در حالی که این یک تاکتیک ریسکی است و زمانی انجام می‌شود که تیمی عقب باشد و زمان چندانی هم برای جبران نداشته باشد. همین اقدام خسوس باعث شد کلمبیا در ثانیه های پایانی گل برتری را بزند و به فینال برسد.

وی با بیان این که دیگر نشانی از فوتسال قدرتمند ایران باقی نمانده است، گفت: زمانی یقه تیم‌هایی مثل برزیل و اسپانیا را می گرفتیم، اما الان حتی کشورهای آسیایی هم از ما نمی ترسند. متاسفانه با دست خودمان یک قطب بزرگ فوتسال دنیا را کوچک کردیم. خسوس انتخاب کسانی است که چیزی از فوتسال نمی‌دانند، افتخاری آدام خوبی است اما از فوتسال چیزی نمی‌داند. هر که بله قربان گوی خوبی باشد او را به کار می‌گیرند. البته در لیگ هم وضع خوبی نداریم، چرا که زمانی لیگ ما جزء سه چهار کشور برتر دنیا بود اما الان وضعیت به گونه‌ای شده که مربیان و بازیکنان کم‌کم از فوتسال زده می‌شوند و به سراغ کار دیگری می‌روند و اسپانسرها هم هیچ علاقه‌ای برای سرمایه‌گذاری نشان نمی‌دهند. وقتی تیم ملی ما چنین نتایجی می‌گیرد خب معلوم است دیگر اعتباری برای لیگ هم باقی نمی‌ماند.

ناصری با بیان این که پایه فوتسال از بست ویران است، تصریح کرد: چرا سرمربی تیم ملی به راحتی از نام دروازه‌بان بزرگی همچون مصطفی نظری می گذرد و او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. در حالی که افتخاری حتی پاسپورت او را هم گرفته بود و در رسانه‌ها هم اعلام کرده بود او دعوت می‌شود. متاسفانه نه تنها او را دعوت نکردند، بلکه با این کار با آبرویش هم بازی کردند. واقعا بازی با گواتمالا و کاستاریکا چه منفعتی برای فوتسال ما داشت که به خاطر آن لیگ را تعطیل کردند. متاسفانه رابطه بازی فوتسال ما را به این حال و روز انداخته است. مگر می‌شود خانوادگی تیم ملی را اداره کرد؟

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال با اشاره به حمایت بی‌چون و چرای افتخاری از سرمربی تیم ملی به هر قیمت ممکن و در واکنش به این اظهار نظر او که مربیان داخلی از خسوس ضعیف‌ترند و فقط از سرمربی تیم ملی انتقاد می‌کنند، گفت: حتما زمانی که یقه تیم‌های بزرگ دنیا مثل برزیل و اسپانیا را می‌گرفتیم افتخاری یا خسوس بوده‌اند؟ او فکر می‌کند از پشت کوه آمده‌ایم. مربیان ایرانی در دنیا صاحب سبک‌اند و بسیار بهتر از خسوس کار می‌کنند. معتقدم مربیان خوب ایران بسیار بهتر می‌توانند تیم ملی را اداره کنند، اما اگر کمیته‌ فوتسال روی مربی خارجی نظر دارد خب حداقل یک مربی طراز اول دنیا را به کار گیرد تا چیزی به فوتسال ما اضافه کند، نه این که مربی را بیاورد که پنج سال در خانه‌اش خوابیده و کاری نداشته است. متاسفانه الان کار دست آدم‌های لجباز افتاده است و هر وقت هم نتیجه‌ نمی گیرند جوانگرایی را بهانه می‌کنند و پشت آن پنهان می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: این مملکت روی امثال نظری سرمایه‌گذاری کرده و ما باید از آنها به خوبی استفاده کنیم. جوانگرایی فقط یک شعار است چرا که ما حتی تیم نوجوانان و جوانان و امید نداریم و وضعیت لیگ جوانان حالت خیلی مسخره‌ای دارد. جوانگرایی اصولی دارد که باید به درستی پیاده شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

بنده نفهمیدم که آیاسوم شدنمان درجام جهانی کوچک بخاطر عدم دعوت آقای نظری است واگر ایشان همراه تیم ملی بودند ایران اول میشد یاآقای خسوس است؟

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

پایگاه خبری فوتسال تبلیغاتچی واسه چند نفر به طرق مختلف!!!
ضمنا آقای ناصری مثل همیشه هر موقع مجال صحبت به شما داده شد هرچی میخوای میگی!!
ضمنا لااقل در حرفهایی که میزنی ضد و نقیض حرف نزنید!
شما از طرفی از عدم دعوت آقای نظری صحبت میکنی از طرفی میگی بازی با تیمهای گواتمالا و کاستاریکا چه ارزشی دارد? خوب اگه بی ارزش است چرا باید از آقای نظری دعوت کرد?!
ضمن اینکه به نظر شما آقای صمیمی بد کار کرده?!
می‌فرماید مربیان ایرانی صاحب سبک در دنیا هستند که البته چند نفری شاید باشند ولی میشه بفرمائید غیر از استاد رعدی و در مقطعی آقای کردی ما چند نفر مربی صاحب سبک داریم که در خارج از کشور مربیگری کرده اند و تازه در چه کشورهایی?!!!!!!!
از سایت هم درخواست دارم که با خود خسوس مصاحبه ای منصفانه داشته باشید تا اول بدانیم نظر او چه بوده تا بعد او را آماج حملات خود قرار دهیم
لازم هم نیست به قول آقای ناصری از مربیان بله قربان گویی که کنار خسوس هستند مصاحبه بگیرید چون اگه نظر یا دخالتی داشتند همانجا باید کمک میکردند!!
البته اگر این تغیر تاکتیک نتیجه میداد الان همه تعریف هم میکردند!
ضمنا آقای ناصری در زمان شما و سایر دوستان هم انتقادات کارشناسان به مراتب واقعی و منصفانه تر هم وجود داشت که مثلا خود شما چگونه از لیگ دو چمن به دروازه تیم ملی فوتسال آمدید هرچند به مرور زمان مثل آقای نظری و با حمایت مربیان وقت میدان دیده شدید و عملکرد بدی نداشتید ولی آن زمان سایتی وجود نداشت?!!

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

وقتی شما آقای ناصری را به عنوان کارشناس فوتسال معرفی میکنید دیگه باید همه متوجه باشند که این سایت فقط برای پشتیبانی از چند نفر خاص حرکت میکند ایشان پیشکسوت فوتسال هستند و قابل احترام ولی نه کارشناس لطف کنید احترام آقایان استاد صالح ، استاد شمس ، جناب رعدی ، آقای کردی ، عارفیان وسفالمنش …… …. را نگه دارید ممنون

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

همون رابطه هاست که شما رو مدیر فنی کرده.

ناشناس سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

این سایت به خاطر حفظ حرمت به بازیکنان بزرگ تیم ملی و به خاطر اینکه جناب ناصری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال ما هستند و از نظر فنی از بهترین های ایران هستند به ایشون میگن کارشناس که به حق یکی از بهترین کارشناسا هستند.

مهرداد پارسا سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

اقای ناصری یر اساس لیاقت و توانایی هایی که دارند مدیر فنی شدند نه با رابطه

صفایی سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

بنده در عجبم اقای ناصری با قهرمانی های بی شمار و سوابق ملی بیشمار کارشناس تیستند اونوقت موندیم به کی میگن کارشناس حتما شمایی که تو تیم محلتون هم بازی نکردی کارشناسی؟

حسين سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

آقای ناصری مثل اینکه یادت رفته تو خودت به خاطر رفاقت با شمسایی چهار سال تو باند تیم ملی بودی ؟

ناشناس چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵

ناصری تو از کی کارشناس شدی ؟؟ دمت گرم بخدا خیلی امشب خندیدیم بازم کارشناسی کن !!!ههههههههههه