کد خبر : 13092
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 10:24
-

نظری:سوء مدیریت ها باعث شده تا بزرگترهای فوتسال از هم دور باشند / شمسایی به زودی بهترین مربی دنیا خواهد شد

نظری:سوء مدیریت ها باعث شده تا بزرگترهای فوتسال از هم دور باشند / شمسایی به زودی بهترین مربی دنیا خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، گلر باتجربه تیم تاسیسات دریایی تهران باز هم با وجود تمام شایستگی هایش مورد غضب خسوس کاندلاس قرار گرفت و به تیم ملی دعوت نشد. وی در این باره گفت: وحید شمسایی من را از مصاحبه در این باره منع کرده است ولی باید بگویم ۱۰ سال و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، گلر باتجربه تیم تاسیسات دریایی تهران باز هم با وجود تمام شایستگی هایش مورد غضب خسوس کاندلاس قرار گرفت و به تیم ملی دعوت نشد. وی در این باره گفت: وحید شمسایی من را از مصاحبه در این باره منع کرده است ولی باید بگویم ۱۰ سال و شش ماه از اولین روزی که برای تیم ملی بازی کردم می گذرد و حاضرم سرم را برای میهنم بدهم. به تمام افتخارات ممکن با تیم ملی رسیده ام و لحظه شماری می کنم تا باز هم با پیراهن ایران به میدان بروم. باید بدانید هر مشکلی بوده و هست از طرف من نبوده است.

نظری درباره مسابقات جام جهانی کوچک که در برزیل برگزار می شود هم صحبت کرد: باید بدانیم تیم های گواتمالا و کلمبیا و… در حد ما نیستند و کشورهایی مانند روسیه و ایتالیا رقیبان ما به حساب می ایند.

وی از فدراسیون هم انتقادی داشت که بیان کرد: متاسفانه سوء مدیرت ها باعث شده تا بزرگترهای فوتسال مانند سید مهدی ابطحی، صادق درودگر، حسین شمس، وحید شمسایی و.. از هم دور شوند و فوتسال ما با مشکل های زیادی روبرو باشد.

بهترین گلر سال ۲۰۰۹ جهان درباره اختلافهای گذشته اش با وحید شمسایی گفت: من و وحید شمسایی سوء تفاهماتی داشتیم لی این مشکلات به پایان رسید و مقصر آن اتفاقات هم من بودم. آقا وحید تلاش زیادی برای گرفتن رضایتنامه من از نوریل روسیه انجام دادند؛ چون به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانستم در روسیه بمانم.

نظری از دلایل ترک روسیه و باشگاه نوریل صحبت کرد: من ۴ برابر ایران در آنجا پول می گرفتم اما به دلیل اینکه در شرف پدر شدن هستم و دوری از خانواده هم همسرم را اذیت می کرد، تصمیم گرفتم به ایران بازگردم و برای تیم تاسیسات تهران بازی کنم.

وی صحبت هایش درباره آقای گل فوتسال جهان را این گونه ادامه داد: وحید شمسایی بازیکن بزرگی است. می خواهم بدانید وحید شمسایی به زودی بهترین مربی دنیا خواهد شد. وحید در مربیگری یک چیز دیگر است و با همه فرق دارد.

نظری درباره وضعیت تاسیسات دریایی گفت: چون بدنسازی پیش فصل را کمی دیر آغاز کرده بودیم، شروع خوبی نداشتیم اما هر چه گذشت شرایط بهتر شد و الان تیم سر حالی را در اختیار داریم. طبق هدف گذاری باشگاه، امسال می خواهیم بین ۴تیم اول قرار بگیریم و سال آینده برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

گلر ۳۱ ساله و سابق تیم نوریل در انتها گفت: امسال لیگ فوق العاده سنگینی پیش روی خود می بینیم. ۶،۷ تیم مدعی در بازی های امسال حضور دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که بیشترین ثبات را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

آقا مصطفی یادش بخیر تو ساوه و تیم شن سا چه دورانی داشتیم.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

صخره سنگی سلطانی

جواد سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

شما وآقای شمسایی هم که فقط برای هم تبلیغ میکنید خدا برای هم نگهتان دارد.بیاییدبجای این حرفهاوحدت را در خانوا ده فوتسال ایجادکنید که درسایه همدلی ارتقاء وپیشرفت میسر میگردد.

محمد سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

داش علی صمیمی خیلی بهتر از تو است نظری تو اگر خوب بودی که از روسیه تو را بیرون نمی کردند!! شمسایی هم خودش دنبال صمیمی بود !!!

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

صمیمی دنبال عکس انداختن بودی با نظری یادت رفته

فوتسال سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

هی نون قرض بدین به هم

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

آقاى نظرى نون بازوتو بخور برادر

با نام سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

هی نون قرض بدین به هم

Nam سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

Nazari soltane khodetono khaste nakonid mashala sakhre

محمدرضا چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹

پیراهن منوکه ندادییییییییییییی.