کد خبر : 13184
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:15
-

افتخاری:قرار نیست با یک باخت سرمربی تیم ملی عوض شود!/ منظور خسوس از صحبت‌هایی که کرده بود،خداحافظی نبود

افتخاری:قرار نیست با یک باخت سرمربی تیم ملی عوض شود!/ منظور خسوس از صحبت‌هایی که کرده بود،خداحافظی نبود
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه از عملکرد تیم ملی در گرندپریکس و باخت به کلمبیا راضی نیست، گفت: قرار نیست با یک باخت سرمربی تیم ملی عوض شود؛ اگر اینطور بود کارلوس کی‌روش الان سرمربی تیم ملی نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر کلمبیا در دیدار نیمه نهایی مسابقات گرندپریکس و ناکامی ایران از رسیدن به فینال این مسابقات، انتقادها از عملکرد خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی بالا گرفته و حتی صحبت از برکناری این مربی به میان آمده است. منتقدان معتقدند خسوس نتوانسته چیزی به فوتسال ما اضافه کند و نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و گرندپریکس برزیل شاهدی بر این ادعاست.

با این حال سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال همچنان بر حمایت از خسوس کاندلاس تاکید دارد و می‌گوید با یک باخت سرمربی تیم را عوض نمی‌کند.

افتخاری در این خصوص تاکید کرد: انتقادها که کار همیشگی است. متاسفانه بعضی‌ها با یک باخت می‌خواهند کل ساختمان را خراب کنند. کجای دنیا چنین رویه‌ای دارد؟ اگر اینطور بود که الان کارلوس کی‌روش هم سرمربی تیم ملی فوتبال نبود.

وی درباره خداحافظی خسوس در رختکن بعد از باخت به کلمبیا هم اظهار کرد: من در رختکن نبودم ولی منظور خسوس از صحبت‌هایی که کرده بود، خداحافظی نبود. منظور خسوس این بوده که اگر بازیکنان حرفه‌ای نباشند، حضور وی در تیم ملی موثر نخواهد بود.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: از عملکرد تیم ملی در بازی با کلمبیا راضی نبودم ولی سرمربی تیم ملی را تغییر نمی‌دهیم و به کارمان با خسوس ادامه خواهیم داد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

بابا ول کن جان بچت برو بزار فوتسال نفس بکشه با یه باخت چیه؟
جام ملت ها با یه باخت اینجا هم با یه باخت قرار باشه هر دفعه با یه باخت سر مربی عوض نشه که نمیشه.برو بزار فوتسال به دوران اوج خودش برسه

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

احسنت به آقای افتخاری!
خسوس بهترین مربیه که تا الان تو تیم ملی داشتیم !! البته نه برای ایران برای ژآپن و تایلند!!

ویژن تهران چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

سلام رفیقمون امیرراست میگه تو بازی های آسیایی به ژاپن باختیم هم خواستار برکناری خسوس شدن آقایه افتخاری مثلا فوتسال بلد گفت :با یه باخت نمیشه در مورده سرمربی تصمیم گیری کرد حالا اینجا به کلمبیا باختیم با زم همون حرف های قدیمی این آقا سرشو کرده زیر برف…………..

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

واقعا جالبه با هر باخت همینو میگه . این ی باخت نبوده اقای افنخاری . ایا منظورت از پیروزی پیروزی جلو تیمهای درجه ۳ بوده ؟ شما بفرما اخیرا تو کدوم بازی حساس نتیجه گرفتیم ؟ که بگیم فقط این ی باخ بوده؟ این اقای افتخاری نه فوتسالیه و نه علاقه ای به فوتسال داره و نه تعصب فوتسالی . ایشون فقط اومدن مدیریت کنن. ت

علی عبدی چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

آیا پافشاری بر خسوس ربطی به صرافی و دلار و … داره؟

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

اقای افتخاری خجالتم خوب چیزی جان مادرت از فوتسال برو

Alu چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

Boro agha khejalat bekesh khesos ki hast akhe