کد خبر : 13176
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 11:07
-

لیگ جهانی فوتسال در راه است

لیگ جهانی فوتسال در راه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حین برگزاری گرندپریکس ۲۰۱۴ برزیل، هیات‌امنای این رقابت‌ها نیز با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد. یکی از مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بحث برگزاری لیگ جهانی فوتسال بود، پیشنهادی که پیش از این ایران نیز پیگیر آن بود. عباس ترابیان عضو هیات امنای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حین برگزاری گرندپریکس ۲۰۱۴ برزیل، هیات‌امنای این رقابت‌ها نیز با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد.

یکی از مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بحث برگزاری لیگ جهانی فوتسال بود، پیشنهادی که پیش از این ایران نیز پیگیر آن بود.

عباس ترابیان عضو هیات امنای جام‌جهانی کوچک در این‌باره گفت: قرار شد من این موضوع را در کمیته فوتسال آسیا نیز مطرح کرده و با بقیه کشورها نیز در این زمینه مکاتبات لازم را داشته باشم تا به زودی شاهد برگزاری لیگ جهانی فوتسال، چیزی شبیه به لیگ جهانی والیبال باشیم.

عضو کمیته فوتسال آسیا ادامه داد: در این‌ زمینه خودمان کار را پیگیری می‌کنیم و فقط به مجوز انجام بازی‌ها از سوی فیفا احتیاج داریم. مجوز را که بگیریم، اعضای هیات امنای گرندپریکس برزیل و دیگر افرادی که با این رقابت‌ها همکاری می‌کنند، موضوع برگزاری و چگونگی آن را پیگیری خواهند کرد تا موضوع به گذر زمان سپرده نشود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.