بیشین سر جات…تو در حدی نیستی که با قمی ها در بیفتی….کشاورز استاد حاشیست.پارسال تو قم چه کارایی که نکرد
جاوید: یکی از اعضای ماهان به زمین آمد و یقه کشاورز را گرفت!/باید با اختلاف ۵ گل می بردیم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید با اشاره به بازی جنجالی ماهانقم و گیتی پسند اصفهان گفت: اواخر نیمه نخست بود که درگیریها آغاز شد و حرکت محکم محمد کشاورز برای گرفتن توپ بازیکن ماهان با اعتراض نیمکت این تیم مواجه شد و حتی یکی از اعضای کادر فنی ماهان به داخل زمین آمد و یقه کشاورز را گرفت که من هم برای دفاع از سرمربی و کاپیتان تیم جلو رفتم و درگیریها بالا گرفت.
وی ادامه داد: در نیمه دوم هم درگیریها ادامه داشت تا اواخر بازی و در ثانیههای پایانی که بازی کاملا به حاشیه و درگیری کشیده شد و کمک داور هنوز ثانیههایی به پایان بازی مانده بود پایان این بازی را اعلام کرد که با اعتراض ما همراه بود. بعد هم که به رختکن داخل رفتیم، عدهای از تماشاگران نمیدانم از کجا داخل زمین و پشت رختکن تیم ما آمده بودند که به همین دلیل مجبور شدیم داخل رختکن بمانیم تا اوضاع آرام شود.
این ملیپوش گیتیپسند در ادامه با بیان اینکه حاشیهها به نفع فوتسال نیست، تاکید کرد: بازی خوبی را در قم از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، ولی این بازی تحت تاثیر حاشیهها قرار گرفته بود که این حاشیهها برای فوتسالایران خوب نیست. زشت است که بازیکن تیم حریف بیاید و بگوید «اینجا قم است و…». حیف فوتسال نیست که درگیر حاشیهها شود. تماشاگران قمی نباید به تیم یا بازیکن حریف فحاشی یا بیاحترامی کنند چراکه حرکات روی سکوها بر روی روند بازی دو تیم نیز تاثیرگذار است و کیفیت بازی را کاهش میدهد.
وی خاطرنشان کرد: البته در این دیدار هم گیتیپسند و هم ماهان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند، ولی در مجموع قمیها از ما هجومیتر کار کردند ولی موقعیتهای ما بیشتر بود و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند باید با اختلاف ۵ گل این بازی را به سود خود به پایان میرساندیم.
جاوید در مورد وضعیت گیتیپسند در ادامه لیگ نیز متذکر شد: ما ۳-۴ بازی تقریبا آسان با تیمهای پایین جدولی در پیش داریم که به نظرم میتوانیم تمام امتیازهای این دیدارها را به حساب خود واریز کنیم. روی کاغذ که باید ۴ بازی آینده را ببریم و اگر چنین اتفاقی بیفتد بدون شک بخت اول قهرمانی خواهیم بود که امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم و عنوان قهرمانی را یک بار دیگر برای گیتیپسند و مردم اصفهان بدست بیاوریم.
انتهای پیام
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
الان میفهمین فحش دادن تماشاگر به بازیکنان تیم حریف خیلی بده . پس چرا هفته های قبل اینکار رو تو اصفهان میکردید چرا اونجا به مسئولین تیم نگفتید برای بردن تیمها به گلرهای حریف فحاشی نکنن چرا اونجانگفتید که مصطفی نظری فحاشی نکنن چرا اونجا وفتی به مصطفی نظری فحش میدادند تو دلتون میخندید ؟ چرا اونجا که به همشهری خودت حسین عظیمی یک نیمه فحاشی کردند چیزی نگفتی ؟ پس فحاشی کار بدیه . خیلی بد .
عامل أصلی جنجالهای بازی دیروز مربى دروازه بانهای تیم ماهان تندیس بود.
آقای جاوبد راستی دنبال یه آدرس میگشتی پیدا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر بده از یه جوون ۲۰ ساله یه سرتوپ بخوری به این هواااااااااااااااااااا
راستی بابت دریبل های زیبایی که از وفایی و عروجی خوردی متشکریم.
شما باعث زیبا شدن هر چه بیشتره بازی شدید…………..
امسال گیتی پسند قهرمانه
آقا مهدی جاوید در مورد حواشی و اتفاقات تمام حق با شما البته اگر در نظر بگیریم که محمد آقا با لگد از پشت زد به کاپیتان تیم ما … البته مربی گلرهای ماهان بود که فقط کشاورز رو هول داد فیلمشم تو ورزش۳ هست …
در مورد تماشاگرا باید بگم خاک بر سر احمقشون کنن که همیشه آبروی قمی یارو مبرن اون بازیکنم شعور خودشو رسونده که به بازیکن تیم ملی گفته اینجا قمه … قمه که قمه ک چی؟؟ بازی داور داشت و نباید هم شما هم ماهانی ها اعتراض میکردن که البته ۹۰ درصد اعتراضات از سوی تیم شما بود … باز هم میگم فیلمش موجوده … در مورد حواشی و فحش و تماشاگرای بیشخصیت و بی شعور(البته یه عده) حق با شما ولی خداییش اختلاف ۵ گل رو برعکس گفتی چون فقط ۳ تا به تیرتون خورد انصافو رعایت کنیم بازی باید ۶-۴ به نفع ماهان تموم میشد …
کدوم بازی رو میگی؟ آقا برو اضافه وزنتو جمع کن هرچی انداختن از کنارت رد شدن رفتن. تو ملی پوشی مثلا. جوک نگو دیگه برو بازی رو ببین یه بار دیگه.
یه عده از تماشاگرای ما آبرومونو بردن، یه مشت آدم بی فرهنگ که هر چی لایق خودشون بود رو فریاد میزدن و به بازیکنای مهمون نسبت میدادن. با اینکه بهشون تذکرهم داده شد ولی بازم ادامه دادن که سردستشون یکی از لیدرهای ماهان بود که با رفیقاش جو رو خراب میکردن. ولی شروعش از زمانی بود که کشاورز با کف پا عمدا به قاسمی زد.
کل بازی هم دست ماهان بود شما چجوری حساب کردی اقای جاوید؟
وقتی تیمی فقط دوتا بازیکن داره که وقتی میرن بیرون تیم از هم میپاشه همین میشه. حیف میثم ایلانلو، ماهان لیاقتشو نداره
دقیقا باید با اختلاف ۵ گل میباختید.
فدا سرت اقا جاوید یه سر توپ چیزی نیست
ولی خدایی رفتی دنبال سرنوشتت
بازی بسیار زیبایی بود که تماشاچی ها البته نه همه زیباییشو از بین بردن.کاش اینجوری نمیشد که به تیم مهمان این همه توهین شه.اگه قرار باشه اصفانیا بازی برگشت جبران کنن که خیلی جو بدی میشه
ای مربی گلر های قم شب بلند است و قلندر بیدار >اصفهان میبینیمت
تیم باید منحل بشه تا شماها بروید شهرهای خودتون و هرکدام به خاطر پول توی زمین هر کاری نکنید
حمید رشیدی بود سر توپ زد؟ خداییش ۷ ۸ متر رفت جاوید تا نقطه کرنر
عجب سر توپی خوردی !!!!!!
راستشو بگو کجاااااااااا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟
همون توپم اومد رفت تو گل !!!!!! ههههه
برو عمو تو به ما نمیخوری!!!! خخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵