کد خبر : 13399
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 9:40
-

سفال منش:یک امتیاز به درد ما نمی خورد !

سفال منش:یک امتیاز به درد ما نمی خورد !
مربی تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص تساوی تیمش در برابر فرش آرا مشهد گفت: از تساوی راضی نیستیم ، چون یک امتیاز به درد ما نمی خورد .

مربی تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص تساوی تیمش در برابر فرش آرا مشهد به پایگاه خبری فوتسال ایران ،گفت: از تساوی راضی نیستیم ، چون یک امتیاز به درد ما نمی خورد ، دو بازی است که در ثانیه های پایانی برد را با تساوی عوض می کنیم.
شهاب سفال منش افزود: بچه ها تمام تلاش خود را کردند ولی مجموعه فنی تیم به دنبال سه امتیاز بود تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقاء بدهیم.
وی ادامه داد: دو بازیکن ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند که امکان استفاده حداکثری از آنها را نداشتیم و به دلیل خستگی سفر آمادگی زیادی نداشتند. کار ما هم از جایی سخت شد که تیم ۵ خطائه شد.
سفال منش در خصوص اعلام خطا ها توسط داور نیز گفت:باید کارشناسان داوری بازی را ببیند و در خصوص عملکرد داور قضاوت کنند. تیم ما یک تیم تیم درگیرانه و فیزیکی است و قاعدتا داوری بازی های این چنینی نیز سخت است.
مربی تیم تاسیسات دریایی در خصوص بازیکنان برتر دو تیم گفت: همه تلاش کردند ولی شمسایی امروز یک ستاره برای تیم ما بود، در تیم مشهدی نیز بهادری و شریف زاده نمایش خوبی داشتند.
سفال منش در پایان در خصوص نظری گفت: بنا بر نظر قهرمانی و اعلام آمادگی نظری ، او علیرغم بیماری درون دروازه ایستاد که به دلیل ضعف امکان ادامه بازی برای او وجود نداشت و مجبور به تعویض او شدیم ولی در مجموع از عملکرد نظری راضی هستیم چون کمترین گل خورده در لیگ را دارد و انتظار داشتیم به تیم ملی هم دعوت شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

کجای فوتسالی تو اخه

نام ... شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

از نظر تو همه بازیا ستاره باید شمسایی باشه وگرنه باید بری معلم ورزش بشی تو دبستان….

Nam شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

Soltan sofalmanesh

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۱۰

استلد موفق باشید در تمام عرضه ها تا ….شوند انان که نمیتوانند ببینند.