کد خبر : 13397
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 9:57
-

فلاح:تعطیلی لیگ باعث کیفیت پایین بازی شده بود/از هفته آینده بهتر می شویم

فلاح:تعطیلی لیگ باعث کیفیت پایین بازی شده بود/از هفته آینده بهتر می شویم

رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز بعد از کسب پیروزی شیرین برابر پایاسازه تبریز به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:هر دو تیم نسبت به قبل از تعطیلات دچار افت شده بودند..شکر خدا با تلاش بچه ها توانستیم اولین بازی خود را بعد از تعطیلات با پیروزی پشت سر بگذاریم که این پیروزی می تواند

رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز بعد از کسب پیروزی شیرین برابر پایاسازه تبریز به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:هر دو تیم نسبت به قبل از تعطیلات دچار افت شده بودند..شکر خدا با تلاش بچه ها توانستیم اولین بازی خود را بعد از تعطیلات با پیروزی پشت سر بگذاریم که این پیروزی می تواند در دیدار های آینده به کمک حال تیم ما بیاید.

وی در مورد اینکه چرا بازی امروز سرد و کسل کننده بود گفت:همانطور که اشاره کردید شاهد بازی بی کیفیت از سوی هردو تیم بودیم  و من دلیل عمده این را تعطیلات لیگ می دانم چون تیم ها در دوران بدنسازی بودند و از طرفی تعطیلی های ماه محرم باعث شد تیم ها به خوبی تمرین نکنند.از هفته آینده همه تیم ها و مخصوصا تیم ما بهتر خواهد شد.

وی در مورد تیم پایا سازه اذعان داشت:تیم پایاسازه یک تیم خوب و جوان است که به نوعی شبیه تیم ما می باشد با این تفاوت که تیم آن ها کامل است ولی ما ۷-۸ بازیکن بیشتر نیستیم.من همیشه افتخار می کنم که در ابتدای لیگ با ۷ سرباز کار خود را شروع کرده ام .به تیم پایا سازه هم خسته نباشید می گویم و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند.

فلاح در مورد اینکه آیا مشکلات تیم تان حل شده است یا نه گفت: مشکل مالی و مشکل جذب بازیکن تیم،حداقل های استاندارد لیگ هیچ کدام حل نشده است و ما یا باید ورود نمی کردیم ولی حالا که وارد این عرصه شده ایم تا جایی که بتوانیم با تمام توان ادامه خواهیم داد.

وی در مورد اینکه آیا مقاومت با این شرایط توان ماندن در لیگ را دارد گفت:من این سوال را اصلا دوست ندارم ،شک نکنید که مقاومت در لیگ خواهد ماند.مقاومت برای ماندن در لیگ آمده است و اگر حمایت شویم مطمئنا در لیگ خواهیم ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

kamal شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

با سلام و آرزوی موفقیت برای تیم مقاومت البرز و تشکر از بازیکنان غیور و تشکر می کنم از مهرداد قنبرزاده

m پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

با سلام وخسته نباشی خدمت تمامی بازیکنان تیم مقاومت البرز به امید موفقیت های پی درپی .باتشکر از بازیکنان سرباز باغیرت مقاومت وتشکر میکنم از مهرداد قنبرزاده