کد خبر : 13646
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 11:53
-

افتخاری:شمسایی، صانعی و خوراکچی شرایط نفر اول بودن را ندارند!/مربیان ایرانی باید امتحان بدهند و هر مرحله که قبول شوند یک پله بالاتر می‌آیند!

افتخاری:شمسایی، صانعی و خوراکچی شرایط نفر اول بودن را ندارند!/مربیان ایرانی باید امتحان بدهند و هر مرحله که قبول شوند یک پله بالاتر می‌آیند!
رئیس کمیته فوتسال گفت :چند مربی داخلی را به خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) معرفی کردم تا خسوس آنها را آزمایش کند و در تیم ملی از آنها استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید رضا افتخاری درباره انتقادات وحید شمسایی از کمیته فوتسال و اینکه گفته بود “افتخاری حداقل حرمت مربیان ایرانی را حفظ کند و به آنها توهین نکند”، اظهار کرد: کلمه توهین را خود شمسایی به کار برده است. من هیچ وقت به مربیان ایرانی توهین نکرده‌ام و همواره به آنها احترام گذاشته‌ام.

وی با بیان اینکه شمسایی می‌خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد، تاکید کرد: بحث من بحث فنی است نه توهین. من بارها گفته‌ام که برای مربیان داخلی احترام قائلم. یکبار هم توضیح داده بودم که چند مربی داخلی را به خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) معرفی کردم تا خسوس آنها را آزمایش کند و در تیم ملی از آنها استفاده کند. مربیانی هم معرفی کردیم که خودشان حاضر نشدند کنار خسوس باشند.

رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: من با شمسایی، علی صانعی و محمود خوراکچی صحبت کردم ولی آنها دوست دارند در کادر فنی نفر اول باشند. به نظرم این مربیان هنوز شرایط نفر اول بودن را ندارند. بک مربی در رده تیم ملی باید تجربه کافی داشته باشد.

افتخاری در ادامه تصریح کرد: خسوس که قرار نیست مادام العمر در تیم ملی بماند. او یک روز از ایران خواهد رفت. برای همین مربیان ایرانی باید خودشان را برای جانشینی او آماده کنند. آنها خودشان باید جای خسوس را بگیرند نه اینکه من دست به کار شوم!

* نسبت به مربیان ایرانی بی تفاوت نیستم
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه نسبت به عملکرد مربیان ایرانی از جمله وحید شمسایی بی تفاوت نیست، گفت: من کار تمام مربیان را ارزیابی می‌کنم و هر کجا بدانم که می‌توانند رهبری تیم ملی را بر عهده داشته باشند، شرایط را برایشان فراهم می‌کنم.

* شمسایی قبول نکرد در تیم امید باشد
افتخاری همچنین تاکید کرد: ما به مربیان ایرانی مثل محمد هاشم زاده، محمد ناظم الشریعه و حتی رضا لک هم میدان دادیم تا در کنار خسوس باشند. باید شرایطی فراهم کنیم که حضور مربیان ایرانی بیشتر شود. حتی به شمسایی گفتم شما کار مربیگری ملی را از تیم امید شروع کن ولی خودش قبول نکرد.

*باید سه تیم ملی داشته باشیم
وی افزود: ما باید در رده ملی سه تیم داشته باشیم که هدایت یکی را به خسوس بدهیم و دو تای دیگر را مربیان ایرانی هدایت کنند. همه تیم‌ها را که به خسوس نمی‌دهیم. در تورنمنت‌های مختلف هم مربیان را آزمایش می‌کنیم و شاید خسوس را به همه این تورنمنت‌ها نفرستیم. مربیان ایرانی باید امتحان بدهند و هر مرحله که قبول شوند یک پله بالاتر می‌آیند.

* تیم ملی باید جور باشگاه‌ها را هم بکشد
افتخاری همچنین با انتقاد از باشگاه‌های لیگ برتری و برنامه‌های آماده سازی آنها،اظهار کرد: همانطور که گفتم در بحث تاکتیکی در تیم ملی مشکل نداریم. مشکل ما بدنسازی باشگاه‌هاست که اصلا روی بازیکنانشان خوب عمل نکردند و این مسئله خودش را در تیم ملی نشان داد. متاسفانه ما باید جور باشگاه‌ها را هم بکشیم!
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

آقای افتخاری!
اگر صانعی شرایط اول بودنن نداشته چه جوری خسوس تو تیم ملی دستیارش بوده؟!!!!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

یکی نیست به این بنده خدا بگه مگه تو شرایط مدیریت رو داری؟!!!

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

موافقم قبل از تغییر خسوس باید افتخاری عوض شه!!!!!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

به نظرم همین شخصی که از نظر شما بچه خوبیه و تا زمانی که شما واسه ایشون کلاس مربیگری نگذارید و بعد هم دست بچه را باید بگیرید و ببرید سر کلاس واسه تیم ملی خیلی خوبه!

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

حالا صانعی و لک که هیچ ولی چطوری هاشم زاده را بدون مدرک گذاشتید مربی تیم ملی و میشه بفرمائید تا حالا چه گلی به سر تیم ملی زده و چه کمکی کرده که همیشه هست?!

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

تنها کسی که میتونه قدرت تیم ملی ایران رو برگردونه کسی نیست بجزآقای حسین شمس
وهمه مربیان ایرانی در کنار این مربی کار میکنند

عبدالهی دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

هنوز نتایج درخشان ایشان در تیم دبیری از یادمان نرفته است.پس ما را دچار بحران دیگری نکنید!!!!!!!!!!!۱

طرفدار یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

اقای افتخاری داری فوتسال رو خراب میکنی برو لطفاااااااااااااااااااااا
تیم های ازبک چین…. دارن مارو میکیرن ما به جایه پیشرفت پسرفت داشتیم فوتبال ساحلی خیلی رشد کرد ولی فوتسال چی یه کاره مثبت نکردی در ذمان مدیریتت

Ali یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

Agar morabihaie iran darejeh 2 hastand khodesh darejeh 10 ham nist dar cematy k dareh! Kodash bayad avaz besheh vagar na futsal iran mesle khodesh 10 ham nakhohad bod.
gahramon 4 donia ro becheh rozy dar avareh!!
khejalat ham namikesheh!

تقوی یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

خدایی رضا لک وقتی بود به تیم ملی کمک میکرد همه میدونن ولی بعضی ها نذاشتن کار کنه

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

تو را خدا این افتخاری را یکی از کرسی ریاست بکشه پایین تا فوتسال را کنفه یکون نکرده.

Ali یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

Agai eftekhari shoma lagbaz hasti va fekr namikonam chiziam az futsal ya modiriat bedoni. Chera b morabian irani b hormati mikoni. Tu khodet hich modiriat saret namisheh. Hamash bahaneh goyi mikony.

علی یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

در جواب نام‌باید بگم که محمد هاشم زاده مدرک سطح دو آسیا رو داره.

در جواب دوستان دیگه فقط میگم که واقع بین باشن. خسوس بهتر از مربیای ایرانیه.

کدوم‌مربی ایرانی قهرمانی اروپا داره؟

علیرضا جعفری یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

اقای شمس چند بار ایران رو قهرمان اسیا کرد و در جام جهانی هم چه نتیجه درخشانی گرفت چطو او هم لیاقت اول بودن رو ندره ؟؟؟. افتخاری داره به هر ابزاری شده خودشو توجیه میکنه . حتما موندن خسوس ی فایده ای جز نتیحه گرفتن تیم ملی داره براش که ما ازش بی خبریم .!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

وا مصیبتا

Fili یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

In chi mige baba? Akhe to kooooja bodi injori nazar midi?to k khesoso korma ke sanei avordi? Mishe bedonam tajrobe b chi migi? Ali sanei koja nabode k u mg tajrobe nadare???

رضا یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

هاشم زاده از مربیان با اخلاق کشوره و اونهایى که این حرفها رو میزنن معلومه که به جایگاهش حسادت میکنن.همه هم میدونن واقعا دارى با خلوص کارت رو انجام میدى.واقعا کسى داره کارشو انجام میده شمایید.موفق رو پیروز باشى.رضا عسکرى نجف اباد

نام یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

جناب افتخاری آقایان شمسایی و صانعی و خوراکچی بار ها در لباس بازیکن و مربی برای این مملکت افتخار آفرینی کردند اونوقت این خسوس چکار کرده بجز از بین بردن اعتبار تیم ملی؟؟؟این همه هم داره دلار میگیره ؟؟رابطه دلارهای این خسوس با شما چیه که اینقدر کشته و مرده اون هستی؟؟این بابا تا دیروز دستیار علی صانعی بود حالا شده سوپرمن؟؟؟

كاندلاس دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۳۴

ضمن احترام به نظرجناب افتخاری خواهشمنداست ایشون هم به نظرمن که خودشون اصلامناسب ریاست برکمیته فوتسال ایران روندارن احترام بگذارن.نه سیاست اینکارودارن نه رفتارونه روش صحیح گفتمان.حداقل یه مدت کوتاه هم که شده کلاس خصوصی باآقای کفاشیان داشته باشن تالااقل ازپس ریاست یک کمیته بربیان.

يا امام رضا(ع) نحات بعده فوت سالمون رو پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

اقای افتخاری شما با عدم اکاهی و خودخواهی داری به تک تک مادران تک تک بدران و مخصوصا تک تک جوانان إیرانی خیانت میکنی هیج میدونی جشم امید ی ملت به نتائج ملی هستش تا با یک نتیجه خوش حال کننده بتوانند جند روزی آرام و شاد زندکی کنن شما داری امید رو إز یک ملت میکیری و تقاص یختی بس خواهی داد!!!!!!
مرئیان إیرانی إز جمله خوراکجی هزارتای خسوس هستند اخلاق خدا شناسی انصاف صبر تجربه دانش و علم توجه به تمام فاکتورها انتخاب بر أساس شایستکی و چند ویژگی دیکه که خجالت آور هستش بخوان به کسی مثل شما بگم
ی ذره إز داورزنی. والیبال یاد بگیر که چطور مردم رو شاد کرده و چطور مردم واقعا دوستش دارند