کد خبر : 13663
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 13:14
-

برگزاری سمینار بزرگ فوتسال با حضور ۱۳۰ مربی!

برگزاری سمینار بزرگ فوتسال با حضور ۱۳۰ مربی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته‌ آموزش فدراسیون فوتبال در واکنش به معتبر بودن مدرک رشته مربیگری فوتبال و فوتسال در دانشگاه‌های علمی کاربردی واحد پرسپولیس گفت: هر چند از قانونی بودن آن اطلاعی ندارم اما اگر قانونی هم باشد مدارک آن به هیچ وجه مجوزی برای مربیگری نیست. دکتر محمد احسانی رییس کمیته‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته‌ آموزش فدراسیون فوتبال در واکنش به معتبر بودن مدرک رشته مربیگری فوتبال و فوتسال در دانشگاه‌های علمی کاربردی واحد پرسپولیس گفت: هر چند از قانونی بودن آن اطلاعی ندارم اما اگر قانونی هم باشد مدارک آن به هیچ وجه مجوزی برای مربیگری نیست.

دکتر محمد احسانی رییس کمیته‌ آموزش فدراسیون فوتبال همچنین از برگزاری سمینار یک روزه فوتسال و همچنین دوره‌ مربیگری فوتبال بانوان خبر داد و گفت: سمینار بزرگ فوتسال با حضور ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر از مربیان فوتسال کشور دوازدهم آذر ماه برگزار می‌شود .

احسانی در پاسخ به این سوال که آیا رشته‌های مربیگری در فوتبال و فوتسال که در برخی واحدهای آموزشی دانشگاه علمی – کاربردی از جمله واحد باشگاه‌ پرسپولیس برگزار می‌شود قانونی است و مدرک صادره در پایان دوره‌های کاردانی از نظر کمیته‌ آموزش فدراسیون مورد تایید است؟ به ایسنا گفت: از برگزاری چنین دوره‌هایی در دانشگاه علمی – کاربردی اطلاعی ندارم. شاید وزارت ورزش و جوانان با وزارت علوم تفاهمنامه ای در این باره امضا کرده باشند، اما هر مدرکی که در پایان دوره‌های کاردانی و کارشناسی مربیگری در این دانشگاه‌ها صادر می‌شود از نظر ما مجوزی برای مربیگری نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

behnam1372 دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۵۳

lمدرس کیه؟