کد خبر : 13614
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 9:42
-

منصوری:بازیکنان را به زور مقابل دبیری به میدان فرستادیم !

منصوری:بازیکنان را به زور مقابل دبیری به میدان فرستادیم !
مدیرعامل تیم فوتسال منصوری قرچک می‌گوید اگر مسئولان شورای شهر و شهرداری قرچک به تعهدات خود در قبال این تیم عمل نکنند، این تیم را منحل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال منصوری قرچک می‌گوید اگر مسئولان شورای شهر و شهرداری قرچک به تعهدات خود در قبال این تیم عمل نکنند، این تیم را منحل خواهد کرد.

کریم منصوری درباره برخی صحبت‌ها درخصوص انتقال تیم منصوری به شهر دیگر یا انحلال این تیم در پی عدم پایبندی مسئولان شورای شهر و شهرداری قرچک در حمایت از این تیم اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از بازیکنان ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند و ما به زور آن‌ها را برای بازی مقابل دبیری به میدان فرستادیم که نتیجه آن هم شکست مقابل این تیم بود. وقتی تمرین نکنی و انگیزه هم نداشته باشی، نتیجه‌ای بهتر از شکست حاصل نمی‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال منصوری قرچک افزود: در ابتدای سال شورای شهر قرچک تصویب کرد که بابت ۴۹ درصد سهم خود در این تیم، ۵۰۰ میلیون تومان از مجموع یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بودجه این تیم را به ما بدهند اما در حال حاضر یا آن را به گردن فرمانداری می‌اندازند یا اینکه پولی نداریم به شما بدهیم و تا به امروز حتی یک ریال هم به ما نداده‌اند تا برای تیم هزینه کنیم. من تا امروز ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام و اسپانسر هم ۱۰۰ میلیون تومان داده است اما با توجه به عدم حمایت مسئولان شورای شهر، تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هیچ آینده روشنی ندارد. اگر نمی‌خواستند به تیم کمک کنند چرا آن را مصوب کردند و در ابتدای فصل به ما قول دادند؟

وی فشار برخی عوامل بیرونی را در این موضوع مهم‌ترین علت دانست و گفت: برخی نمی‌خواهند تیم منصوری به فعالیت خود در قرچک ادامه دهد. متاسفانه مسئولان هم با وجود اینکه از این دسیسه‌ها آگاهند اما اقدامی در پی حل مشکل نمی‌کنند. من به عنوان بنیانگذار این تیم می‌گویم اگر شهرداری به تعهدات خود عمل نکند، تیم منصوری را منحل می‌کنم.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ برتر فوتسال درباره انتقال این تیم به یکی از شهرهای ورامین، شهرری و پردیس گفت: مسئولان ورامین خواستار انتقال منصوری به این شهر هستند اما سالن ورزشی در حد تیم ما ندارند و سالن این شهر تنها ۵۰۰ نفر گنجایش دارد که جوابگوی تماشاگران ما نیست. پردیس نیز گویا شورای شهرش منحل شده و شورایی ندارد ضمن اینکه آن‌ها نیز سالن و سخت‌افزار مناسبی ندارند که در اختیار ما قرار دهند. البته شهرری از لحاظ امکانات در شرایط خوبی است و با فرمانداری این شهر نیز صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم ولی تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. حتی آن‌ها گفتند شما به شهرری بیایید به شما جای مناسب و امکانات می‌دهیم و اسپانسر هم می‌گیریم ولی این قضیه تا به امروز به نتیجه خاصی نرسیده است.

منصوری خاطرنشان کرد: من به عنوان یک شهروند برای اعتلای نام قرچک در این ۱۵ سال تلاش بسیار زیادی داشتم که ای کاش این کار را انجام نمی‌دادم. من به دنبال هیچ سوء استفاده‌ای نبودم در حالی که برخی یک تیم رده پایین دارند مرتب در این اداره و آن اداره بالا و پایین می‌روند تا به برخی منافع شخصی خود برسند اما خدا می‌داند من یک ریال هم از این کار عایدم نشده است. مسئولان این شهر باید از خدا هم بخواهند یکی مثل من پیدا شود و در قرچک به دنبال باشگاه‌داری و جذب جوانان علاقه‌مند باشد.

وی در پایان گفت: قرار است به زودی جلسه‌ای را با مسئولان شورای شهر و شهرداری قرچک برگزار کنیم تا آخرین صحبت‌های آن‌ها در قبال این تیم را بشنویم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

اقای منصوری از بس که ازاین حرفهای تکراری شنیدیم از حفظ شدیم.قسم حضرت عباس رو باورکنیم یا دم خروس را.از یه طرف هر سال میگید تیم را منحل میکنم از طرف دیگه لحظه اخر تیم میدید و دودستی هم چسبیدید به هیئت رئیسه و کمیته فوتسال.جالب اینکه امسال اقای تقوی قبل از شروع فصل دم از حل مشکلات و متمول بودن تیم میکرد

شهر ری مهد فوتسال یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

با سلام جناب منصوری سید اکبر تقوی کارنامش مشخص تیم های بسیج ری با وجود بازیکنان بزرک شن سا ساوه پر افتخار ترین تیمهای فوتسال ایران بودن که همین شخص اقای تقوی تیم رو منحل کرد و به خیلی از جوانان شهر ساوه وشهر ری ضربه زد شک نکنید منصوری هم با وجود تقوی سومین تیم منحل شده نام میگیره و کارنامه تقوی سیاه تر میشه

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

آهان نکه همین تقوی که هی داری اسمشو میبری امثال کشاورز و نظری و کاظم محمدی و امیر کشور و خیلی های دیگه رو به فوتسال این کشور معرفی نکرده
برو باباجون اطلاعاتت رو کامل کن
در ضمن شهدای بسیج ری رو منحل نکرد به تیم اصفهان فروخت که الان با همون سهمیه تو لیگ هست
شن سای ساوه رو که قهرمان آسیا کرد بعدش اومد منصوری بعد ٣یا۴سال تیم شن سا منحل شد