کد خبر : 13655
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 11:51
-

کشاورز:در چند سال اخیر چنین لیگی نداشتیم/نیمکت نشین ماهان تندیس جو را خراب کرد

کشاورز:در چند سال اخیر چنین لیگی نداشتیم/نیمکت نشین ماهان تندیس جو را خراب کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد وضعیت تیمش گفت: شرایط‌مان خوب است، همه برای کسب برد تلاش می‌کنند. مقابل تیم قمی هم بازی خوبی ارائه کردیم. یک مقدار مشکلات مالی مرتفع شود حتما شرایط تیم بهتر از این هم می‌شود. لیگ امسال حُسنی که دارد نزدیک بودن بازی‌ها و تیم‌ها به هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد وضعیت تیمش گفت: شرایط‌مان خوب است، همه برای کسب برد تلاش می‌کنند. مقابل تیم قمی هم بازی خوبی ارائه کردیم. یک مقدار مشکلات مالی مرتفع شود حتما شرایط تیم بهتر از این هم می‌شود. لیگ امسال حُسنی که دارد نزدیک بودن بازی‌ها و تیم‌ها به هم است. اکنون از تیم هفتم تا اول جدول خیلی به هم نزدیکند و یک برد و باخت به کلی وضعیت جدول را تغییر می‌دهد و همین بازی‌ها را خیلی جذاب کرده است. فکر نمی‌کنم در چند سال اخیر چنین لیگی را پشت سر نگذاشته‌ایم. قبلا چند هفته که از لیگ می‌گذشت سه چهار تیم خودشان را از بقیه جدا می‌کردند و تا پایان فصل هم این شرایط دنبال می‌شد اما حالا همه برای قهرمانی نیم‌فصل شانس دارند.

وی ادامه داد: مثلا ما هفته آینده با پایاسازه بازی دارد که اگر ببریم تا تیم دوم جدول بالا می‌آییم و اگر ببازیم هفتم می‌شویم. کار خیلی سخت شده، اما روی کاغذ گیتی‌پسند تا پایان نیم فصل در مقایسه با سایر تیم‌های بالای جدول دو بازی ساده‌تر با پایاسازه و فردوسی مشهد دارد و سایر رقبا باید با هم بازی کنند. البته هر دو تیم، قابل‌احترام و خوب هستند و ما باید تمام تلاش‌مان را برای شکست آنها به کار ببندیم.

کشاورز در مورد تساوی سه بر سه تیمش برابر ماهان تندیس قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ آنها تیم خیلی خوبی دارند که خیلی باکیفیت بازی می‌کنند. الحق هم آنها از نظر فنی خوب بودند و هم ما، آنها نهایت استفاده‌ را از میزبانی‌شان بردند. صداوسیمای قم، بازی‌های ماهان تندیس را پخش می‌کند، سالن‌شان پر از تماشاگر می‌شود و هر چه که مربوط به میزبانی است را به خوبی از آن بهره می‌برند.

وی از اظهار نظر در مورد حاشیه‌هایی که علیه وی در این بازی به وجود آمد، خودداری کرد و گفت: یک سری تنش به وجود آمد که چند نیمکت‌نشین قم جو را خراب کردند اما چون بازی از نظر فنی شرایط خوبی داشت اصلا نمی‌خواهم راجع به حاشیه‌ها صحبت کنم.

کشاورز که سال‌ها در تیم ملی حضور داشته، در مورد اینکه آیا برای دیدار با روسیه به تیم فراخوانده خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظری داشته باشم. خسوس می‌تواند از بازیکنان دعوت کند و اگر این اتفاق رخ دهد، من هم در خدمت تیم ملی هستم.

وی در مورد تیم ملی نیز یادآور شد: تیم ملی هفته آینده در قم با روسیه بازی دوستانه دارد. اتفاقا قم که بودیم از نزدیک دیدیم که میزبان کفپوش و سکوها را سروسامانی داده تا همه چیز مهیای برگزاری این دیدار باشد. در مورد تیم ملی هم کارشناسان باید صحبت کنند،‌ اینطور هم اصلا خوب نیست که هر اتفاقی راجع به تیم را ندید بگیریم و این کمکی به اوضاع نمی‌کند. ما کارشناسان خوبی داریم که اتفاقا منصفانه هم حرف می‌زنند و باید از آنها کمک گرفت.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار گیتی پسند یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

شما افتخار ما هستید امیدوارم همیشه موفق باشید. از اینکه همیشه مثبت فکر می کنید برای من بهترین مربی و بازیکن هستید.

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

اصلا اعتراضات افشین کاظمی و مهدی جاوید و خود جنابعالی و اون دو نفر روی نیمکتتون و خطای شما روی عروجی بدون توپ و همین طور روی سعید قاسمی جو را خراب نکرد
فقط نیمکت ماهان جو رو خراب کرد
اونا که بازی رو دیدن میدونن کی چقدر اعتراض میکرد

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

آقای کشاورز کاملا درسته که از روی نیمکت قم اعتراض شد
ولی باید علت و معلول را همیشه در نظر گرفت این معلول کار بود و علت آن رفتار و حرکت غیر ورزشی شما در زدن بازیکن بدون توپ بود
ضمنا چگونه است که دیگران نباید از بازیکن خودشان حمایت کنند ولی شما و بقیه بازیکنان همواره با هر خطایی به حمایت از همدیگر روی سر داور خراب میشدید و هر اعتراضی میکردید!
ضمنا از جوان پرورشیهایتان چه خبر?نکند اینهمه بازیکن با تجربه و ملی پوشها را شما پرورش داده اید و اکنون هم با این رفتارهای خود در زمین مشغول پرورش رفتارهای آنان در زمین هستید!!!

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

آقای کشاورز دو بازی پشت سر هم فرار از شکست مبارک باشه
درسته که با یک نبرد میشه چند پله در جدول بالا رفت ولی خداوکیلی این افتضاح ترین جایگاهی است که تیم گیتی در دوران حضور در لیگ داشته

؟ یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

من فکر میکنم علت هر چی باشه….هیچ کجای دنیا هر اتفاقی تو زمین بیفته نیمکت نشین هاحق ورود به زمین ندارن.مثلا تو جام جهانی این همه خطا و بد داوری دیدیم کسی نیومد تو زمین.چاله میدون که نیست بیان جلو از رفیقشون دفاع کنن.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۱۲

اول لینکه خطا جلوی نیمکت ماهان بود و اصلا نیازی نبود کسی بیاد تو زمین، دوم اینکه پس چطور نیمکت گیتی میریختن رو سر داور؟

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

دوست داریم کاپیتان بااخلاق تیم ملی ♥ ♥

ایرانی یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

حقا که اگه خسوس از داش ممد استفاده کرده بود حداقل دوباره از کلمبیا نمیباخت،جات تو تیم ملی واقعا خالیه

خسرو دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

جنجال از وقتی شروع شد که شما سعید قاسمی رو بدون توپ زدی. اما احسنت به جنبه و اخلاقت که با وجود اون همه بی احترامی که بهت شد حرفی راجع به حاشیه نزدی

ناشناس دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۵:۱۰

آقای کشاورز.اگرنمیدونی بدون ک هربرد۳امتیازداره وتیم شما۱۸ امتیازداره وتیم دوم جدول ۲۳امتیاز حالاشماباانگشتات ۳روبا۱۸ جمع کن،میشه ۲۳؟؟ن واقعامیشه ۲۳؟؟هرسال همینطوری امتیازجمع میکنیدوقهرمان میشید دیگه

نام سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۳

خود کشاورز جو رو خراب کرد افشین کاظمی سر هر سوتی که داور میزد به داور اعتراض میکرد…