کد خبر : 13715
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:28
-

ترابیان : هاشم‌زاده نمی‌تواند جای سرمربی تصمیم‌گیری کند/ایراد کار خسوس است/دلیلی ندارد همه چیز در اختیار خسوس باشد

ترابیان : هاشم‌زاده نمی‌تواند جای سرمربی تصمیم‌گیری کند/ایراد کار خسوس است/دلیلی ندارد همه چیز در اختیار خسوس باشد
ترابیان همانطور که وعده داده بود در جلسه کمیته فنی فدراسیون از موارد و اشکالات موجود در اداره تیم ملی گفت از مسئولیت های متعدد خسوس در تمام رده های فوتسال ، از بین رفتن استعدادها ، قرارداد مربیان ، غیبت های خسوس ، تا انجام ناقص کارها ، سقوط فوتسال و ...

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۵ با حضور اعضا و در غیاب علی کفاشیان رئیس فدراسیون، تشکیل جلسه داد.

در شرایطی که پیش از این عباس ترابیان اعلام کرده بود گزارش خود از تورنمنت گرندپریکس و عملکرد خسوس کاندلاس را در این جلسه مطرح خواهد کرد اما در پایان نشست، آیت‌اللهی نایب‌رئیس فدراسیون در مصاحبه‌اش صحبتی از فوتسال به میان نیاورد و تصور شد که بحث فوتسال در این نشست مطرح نشده است.

با عباس ترابیان که تماس گرفتیم تاکید کرد که در جلسه حضور داشته و تمام مواردی که قبلا اعلام کرده بود را مطرح کرده است.

وی در این جلسه ابتدا به صورت کلی در مورد فوتسال صحبت کرد و حضور در تورنمنت چین بعد از بازی دوستانه با روسیه را مقرون به صرفه ندانست، چراکه تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت خیلی مدعی نیستند که بخواهیم یک روز بعد از دیدار با روسیه عازم این کشور شویم.

بحث دیگری که از سوی ترابیان مطرح شد، تعطیلی تیم ملی جوانان از سال ۹۲ بود.وی دراین‌باره گفت: «ما از سال گذشته تاکنون حتی یک جلسه تمرینی هم در این رده نداشته‌ایم. به این شکل استعدادها از بین خواهند رفت. پیش از این بازیکنان بزرگ زیادی از رده جوانان به تیم ملی بزرگسالان معرفی شده و حتی لژیونر شده‌اند. این یکی از معضلات است که لیگ جوانان داریم اما تیم ملی جوانان نداریم.»

اینکه اکنون مسئولیت تیم‌های ملی رده‌های مختلف در اختیار خسوس کاندلاس است، از دیگر نکاتی است که ترابیان به آن اشاره کرد و گفت که دلیلی ندارد همه چیز در اختیار خسوس باشد.

وی تاکید کرد: اکنون اکثریت مربیان کادرفنی قرارداد ندارند و این نشان می‌دهد که کار به صورت جدی دنبال نمی‌شود.

عضو هیات امنای گرندپریکس برزیل در ادامه گزارشی از بازی‌های گرندپریکس برزیل ارائه کرد و یادآور شد: تیم ملی روسیه ۳۰ نوامبر به ایران می‌آید و این درحالی است که سرمربی ما ۲۹ نوامبر از اسپانیا به ایران بازخواهد گشت. هنوز لیست تیم ملی برای این بازی اعلام نشده و هاشم‌زاده هم گرچه می‌تواند در آینده و بعد از کسب تجربیات لازم، مربی خوبی شود اما امروز عملا نمی‌تواند جای سرمربی تصمیم‌گیری کند. این ایراد کار خسوس است و من هشدار می‌دهم که به این شکل فوتسال در حال سقوط است. بحثی در مورد تعویض و تغییر آدم‌ها ندارم اما متاسفانه امروز کار نصفه و نیمه انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد ازاصفهان دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

باسلام تنها کسی که با رفتن اقای ترابیان مخالف بود علی رعدی بود او همواره این تغییرات را به نفع فوتسال نمی دانست وحالا با گزشت زمان می بینیم که او درک خوبی از ماجرا داشته ولی همیشه با اوبی مهری می کنند ایکاش ترابیان مجذا به فوتسال باز گرذ وفوتسال را سروسامان دهد.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

مرسی حاج عباس!!!!!!

قاسم دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

یه سوال مستر ترابیان شما که میگفتی خسوس پروفسور فوتسال هست و در سطح اول جهان چی شد که حالا شدی مخالف،باعث و بانی اومدن خسوس خودت بودی و حقوق ماهی چهارده هزار دلار براش گرفتی،حالا خدا پدر افتخاری رو بیامرزه که حقوقش رو نصف کرد.
ممنون میشم جواب بدی
شما خسوس رو آوردی پس لطفا صادق باش.

Ali az America سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۱۲

Salam!
Agaie Torabian khodet ham midoni k Aftekhory bayed bereh. Ishon pedare Futsal e iran ro dar ovardeh. Hata kasi k ishon ro kar dadeh bayed khoash ham bereh

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

آقای ترابیان شما دایره المعارف فوتسال در ایران هستی..و اکثر آدمای با شعور تو فوتسال قبولت دارن اما خسوس رو شما اوردی.. چرا یه مربی خوب نمیذارید کنارش؟؟ هاشم زاده رو با مربیایی مثل شمس و رعدی می تونید مقایسه کنید؟؟؟
تو استان ما صالح و سفالمنش و عارفیان و رعدی اومدن تدریس کردن بهترینشون علی رعدی بود..
چرا بهش بها نمیدین؟؟؟
فدراسیون ما به غبضه ی شیرازی ها در اومده.. از اونطرفم که اقای افتخاری بنده خدا اصلا نمیدونه چیکار کنه چون نمیشناسه کی به کیه.. اقا برین لوزانو رو بیاریتن هم این وحید شمسایی مدعیه.. تو فوتسال ما ادمای پر ادعا پر رنگ ترن.. ولی کافیه علی صانعی باشی.. علی رعدی باشی… اصلا دیده نمیشی..