کد خبر : 13771
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 16:30
-

زمانی که شما در فوتسال نبودید خوراکچی و صانعی مربی ملی بودند/هاشم زاده را چک و لگدی کردند تا بماند/۱۰تا مثل خسوس باید زیر دست مربیان ایرانی کار کنند

زمانی که شما در فوتسال نبودید خوراکچی و صانعی مربی ملی بودند/هاشم زاده را چک و لگدی کردند تا بماند/۱۰تا مثل خسوس باید زیر دست مربیان ایرانی کار کنند

وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران  به اظهارات اخیر افتخاری که مدعی شده بود شمسایی از آب گل آلود ماهی می گیرد واکنش نشان داد و اظهارات تندی را علیه رئیس کمیته فوتسال بر زبان آورد. شمسایی گفت: آقای افتخاری کدام ماهی،دیگر ماهی وجود ندارد.الان فوتسال ما

وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران  به اظهارات اخیر افتخاری که مدعی شده بود شمسایی از آب گل آلود ماهی می گیرد واکنش نشان داد و اظهارات تندی را علیه رئیس کمیته فوتسال بر زبان آورد.

شمسایی گفت: آقای افتخاری کدام ماهی،دیگر ماهی وجود ندارد.الان فوتسال ما مدتهاست که گل آلود شده است.شما خواستی پخش مستقیم تلویزیونی بگیری اما نتوانستی. باشگاه ما از جیب شخصی اش پول می دهد تا بازیها پخش شود.

این مربی در مورد اینکه افتخاری گفته شمسایی،صانعی و خوراکچی در اندازه های مربیگری تیم ملی نیستند تاکید کرد: آقای افتخاری زمانی که شما در فوتسال نبودید خوراکچی مربی ملی بود.زمانی که شما نبودی صانعی در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نشست.خسوس دستیار صانعی در تیم ملی بود حالا می گوید صانعی باید امتحان پس بدهد تا دستیار خسوس شود؟

شمسایی ادامه داد:تا به حال چند مربی در تیم ملی دستیار خسوس بوده اند و رفته اند؟ دکتر باقری،رضا لک،مصطفی عمادی و الان هم که دیگر سراغی از ناظم الشریعه نمی گیرند.فقط یک نفر مانده که آن هم هاشم زاده است چون او را چک و لگدی کردند و آدم ساکتی است دیگر حرفی نمی زند و گرنه او را هم کنار می گذاشتند.آقایان اخلاق را زیر سوال بردند و مربی ایرانی را کتک زدند بعد از مربی خارجی شان هم حمایت می کنند.

آقای گل فوتسال جهان با بیان اینکه من دنبال جا کردن خودم در جایی نیستم تاکید :برای آمدن من به تیم ملی باید فرش قرمز پهن کنند.من دنبال چسباندن خودم به تیم ملی نیستم.وقتی بزرگان ما دارند عیب تیم ملی را می گویند و افتخاری گوش نمی کند دیگرمن چه بگویم.می دانم که الان با این حرفها به کمیته انضباطی احضار می کنند اما دلم برای فوتسال می سوزد.من سرم را هم برای فوتسال میدهم.من از آب گل آلود ماهی می گیرم اما آیا ترابیان و درودگر با تجربه ده سال حضور در کمیته فوتسال  و کرسی های آسیایی آن ها هم به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلودند.هر دو با مربی ایرانی و خارجی کار کرده اند و مقام های آسیایی و جهانی دارند.آنها هم چیزی از فوتسال نمی دانند و شما می دانید؟زمان آقای درودگر بازی های لیگ فوتسال از شبکه سه پخش می شد. زمان آقای ترابیان تیم های دنیا برای بازی ما با ما التماس می کردند و صف می کشیدند.خدا پدر ایشان را بیامرزد که گرندپریکس را برای ما جور می کند وگرنه باید با ویتنام و جزایر فارو بازی کنیم.

شمسایی ادامه داد: درست است که بازی با روسیه دوستانه است اما آیا مربی تیم ملی باید دو روز قبل از بازی به ایران بیاید.خسوس کمی از کروش یاد بگیرد.مگر فیلم هندی است که گفته فیلم بازی های لیگ را می بیند و بازیکن اتتخاب می کند؟افتخاری احتمالا از این شیوه هم حمایت می کند.

این مربی در مورد نپدیرفتن هدایت تیم امید بنا بر ادعای افتخاری گفت: من دو سه جلسه با ایشان داشتم و تاکید کردم که من در بالاترین سطح مربیگری می کنم.۱۰ تا مثل خسوس باید زیر دست من و امثال من کار کند. مگر کلاس دوم است که افتخاری می گوید مربیان ایرانی باید امتحانشان را پس بدهند؟ من برای حضور در تیم ملی افتخار می کنم اما باید با سلام و صلوات مرا به تیم ملی ببرند.

شمسایی ادامه داد:افتخاری حمایت کورکورانه از خسوس می کند.حرف افرادی مثل درودگر و ترابیان و مربیان بزرگی مثل صالح و شمس را هم قبول ندارد.همه مربیان به شیوه کاری او ایراد گرفتند.یک زمانی همه به خاطر حمایت کفاشیان از کروش و ابقای کروش به او احسنت گفتند اما الان می گویم کاش کفاشیان یک مربی در قدو قواره کروش برای تیم ملی فوتسال بیاورد.

شمسایی در پایان گفت: اگر من حرفی میزنم ۱۶ سال است که در فوتسالم نه مثل شما که دو سال است آمده اید.من اندازه ۱۶ سال دل می سوزانم و شما اندازه دو سال.آقای افتخاری خواهشا رویه ات را عوض کن و به بی حرمتی هایت به مربیان ایرانی پایان بده.فوتسال ما رو به نابودی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 35 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی احمدی دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

دمت گرم سلطان شمسایی! که بدون واهمه همه حرفات رو می زنی! متاسفانه برخی از فوتسالی ها جرات خرف زدن ندارن که فوتسال به این وضع رسیده است.

مسعود احمدزاده دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

آقای شمسایی زیاد ناراحت نباش ! اون بنده خدا فراموشی داره یادش نیست که چی گفته !!!!

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

داش وحید نمی تونی این خسوس رو ببری تاسیسات دستش رو بند کنی تا دست از سر تیم ملی برداره!!

Ali az America سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۳:۵۱

Salam!
shoma dorost gofty dost khob!
b agai Aftekhari begid az agai Jessus bekhod k yek team bashgahi ro bray yek fasl morabigary konad bebinim chi baladeh!
har kasy mitoneh team e meli Futsal Spain ro morabigary bekoneh v natijeh khoby begireh.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

آقای شمسایی یک سوال
به نظر شما مربیگری در تیم ملی به قیمتی مبارزه? اگه اینطوری که شما میگویید با هاشم زاده رفتار شده پس چرا هنوز خودش را به تیم ملی چسبانده و رها نمیکند?!!!
شما که دوست صمیمی ایشان هستید به ایشان بفرمائید رها کند

saeed 39 دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

جونم وحید شمسایی. عاشقتم. خوب جوابش رو دادی.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

سلطان شمسایی عشق منی درود به شرفت

هوادار اصفهانی دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

آفرین به این وحیدشمسایی جدی که امثال افتخاری ها نباید باشند ضرره بزرگی است برای فوتسال ایشان هنوز نیمده میخواهد فوتسال را عوض کند واین دفعه باتوهین به همه مربیان ایرانی باید به حمایت از شمسایی لبیک گفت.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

آقای شمسایی با این بیانات، همه فهمیدن که دلت میخواهد مربی تیم ملی ایران بشوی

نام دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

وحید شمسایی انگار هاشم زاده خیلی سوزوندتت که از هر جا کم میاری اسمشو میکشی وسط متاسفم واست

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

سلطان شمسایی عشقه منی بعدا بهت میگم من کیم خیلی دوست دارم

Ali دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

Afarin be to kojaei shamsaei kojae nazari taheri vay be en futsale ostore kosh

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

ولی مربی بدنسازی تحمیلی مترجم خسوس هم یادت رفت

م ف د دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

آقای شمسایی واقعا برای ما قابل احترام و عزت هستند ولی اقای شمسایی واقعا هم شما و حاضرم قسم بخورم نصف بیشتر مربیای ایرانی در حدو اندازه لیگ برتر نیستند و بقرآن به عنوان یه جوون ۲۷ ساله که دارم مربیگری میکنم تو فوتسال و ساعت ها وقتم تو علم تمرین و بدنسازی و تاکتیک فوتسال میگذره و نسبت به سن خودم جای خوبی هم مربیگری میکنم و رشته تحصیلی ام تربیت بدنی هست شما و اون آقایونی که اسم بردید در حد تیم ملی ایران نیستید و علم و بزرگی اسمتون رو دارید که در جای خودش قابل احترامه . ولی خیلیا اسمشون بزرگه ولی هیچ وقت مربی خوبی نمیشن مثل آقای دایی چون صبر و ظرفیت ندارن و همش تو حاشیه بودن و هستن . امیدوارم شما آقای دایی فوتسال نشید واقعا دوستتون دارم و چند بار هم جلوی شما بازی کردم ولی قبل از حرف زدن خدا رو در نظر بگیرید و قضاوت کنید خسوس ایراد زیاد داره منم نقد دارم بهش بزرگترین ضعفش نداشتن مدیریته که اقای شمش و شما بخاطر بزرگی اسمتون داریدو مدیریت شرایط اخلاق بازیکن ایرانیه ولی از
نظر علمی و فنی واقعا سطحش از مربیان ایرانی بالاتره و ایران برای رسیدن به سکوی جهانی نیاز به خسوس و بهتر از خسوس داره نه مربیان حال حاضر ایرانی

ناشناس سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

چه توهمی داره این م ف د با ۴ تا کلاس خودش رو با کسایی مقایسه می کنه که چند صد تا باز ی ملی دارن!!!!!!

علی دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

واله حقیقت گفتی.اگه بقیه هم مثل شما ترس از جایگاهشان نداشتند و حرف دلشون میزند تا حالا درست شده بود

حسین دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

دمت گرم اینقدر بزرگی که از صانعی حمایت کردی

م ف د دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

من رفتم در سره تمرین تیم لیگ برتری وچند تیم لیگ یک کشور خدا رو شاهد میگیرم در حد تیم های درجه ۳ اروپایی تمرین نمیکنند . چند تا مربی لیگ یک بیارم ازشون بپرسید ۵ تا تاکتیک و سیستم های مثلا ۴-۰ روز دنیا نخواستیم ۵ تا تاکتیک ساده ۴-۰ بگن باور کنید بلد نیستن . برید تحقیق کنید اصلا بیشترشون سطح یک فوتسال آسیا رو ندارن همشون فوتبالی هستن بعد شما میگید مربی ایرانی آقای شمسایی و مربیای خوب و با دانشم که چون ارتباط و رانتی ندارن خ.ونه نشینن یاعلی خوش باشید

كاندلاس چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

استاد م ف د:ازعلم فوتسالی شماهمین نوشتن دیکته (من رفتم در سره تمرین) مشخص میشه خیلی عالمید.فکرکنم مثل پرفسورخسوس مدرکتون روبااستشهادمحلی گرفتی

م ف د دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

حرف آخر آقای شمسایی و آقایونی که یه طرف می تازید نزدیک ۶ ساله تو سطح پایه در مسابقات کشور کار میکنم در هر سه رده جوانان و نوجوانان و لیگ برترامید تو کشور حاضریم ولی آقای شمسایی هیچ وقت تو این ۶ سال مثل دو سال گذشته ندیدم یک مربی تمام بازیای جوانان و امید رو بیاد به این سبک از نزدیک نگاه کنه و بازیکن انتخاب کنه دو سال سیرجان و رشت و لیگ برتر امید رشت و مشهد و اونم تمالمی بازیا رو تحت نظر داشته باشه و بازیکنای جوان و آینده دار رو به اسم هم بشناسه اونم یک مربی خارجی آقای هاشم زاده و سیف هم بودن باهاشون . قبلا من بخاطر ندارم به این سبک بوده و واقعا فرمالیته بود . اسم نمیبرم ولی ما یادمون نرفته قبل و حالا رو . حداقل درجذب بازیکن جوان و بها دادن به بازیکنان جوان قبلا رو با الان مقایسه نکنید و چون الان به زمانی رسیدیم که فوتسال ایران باید پوست اندازی کنه و یکسری بازیکنان باید خداحافظی کنن تاب و تحمل این موضوع رو ندارن که میدون رو به جونا بدن و همگی جلوی خسوس سد کشیدن و واقعا یکسریا هم از آب گل آلود دارن ماهی میگیرن . ببخشید یاعلی

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

حالا شمس شد استاد؟؟؟؟؟؟؟؟
این ناصر صالح رو ول کنید تو رو حضرت عباس
این علی رعدی از وقتی گفته مربی بازیکن افتضاحه وحید شمسایی دیگه اسمش رو نمیاره

Ali az America سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۳:۴۳

Salam!
Morabian jahon byad bian iran futsal ro az irani yad begirand.
Dalil e inkeh ma dar jahon movafag nistim bray hamin agayani mesele Aftekhary k hichi saresh namisheh.
ky inro raiseh futsal karedeh?
inja dar America mohite futsal moteajeb mondan k chera iran roz b roz badtar shodeh!!
Afekhary bayad bereh……..
chegader jameh iran badbakht shodeh k b morabye irani ehteram namigozarid!
Droud bar irani k khodash ra nafroshtehb afkar khoreji.
FUTSAL E IRAN B MORABYE IRANI EHTIAJ DAREHBA YEK MODEAR E BA FAHM
ZENDEH BAD IRAN

م ف د سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

بنده حرفم عین حرف شماست . منظور بنده که در آخر صحبت هام گفتم اون مربیانی که واقعا حقشون هست و شرایط مربی تیم ملی شدن رو دارن تو اسامی ای که اقای شمسایی نام میبرند واقعا نیستند . نمیشه اسم برد وگرنه یکی یکی براتون نام میبردم . ماهم به ایران و مربیان ایرانی تعصب داریم .و به شخصه خود اقای شمسایی رو در آینده یکی از بهترین مربی های خوب دنیا میشه مطرح کرد ولی اقای شمسایی نباید به اسم دلسوزی حرف ناحق بزنه و خودش رو خراب کنه . نظر آقای شمسایی محترم ولی از دیدگاه خیلیا مورد قبول نیست . اقای شمسایی همونطور که تو بازیکنی خاک فوتسال رو خورد و آقای گل جهان شد اگه دو سه سالی صبر کنه و خودش رو زیر سوال نبره ان شاالله تو مربیگری هم به این درجه برسه و ایشون این توانایی رو دارن ولی متاسفانه از دید بنده الان دارن اشتباه میکنن . من واقعا مخالف آقای افتخاری هستم . یکی از دلایلش ورودی های مسابقات کشور رو در تمام رده ها و بدتر از همه تو رده پایه n برابر کرد .و صد انتقاد دیگه

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

دقت کن شمسایی نگفته اینها مربی تیم ملی بشن میگه اینها هم خسوس رو قبول ندارن

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

آقای شمسایی نظرشون اینه که این اقایون که همشون مورد احترام هستن ازخسوس بالاترن دیگه . اینکه واضحه ولی اینطور نیست در حقیقت . فردا یه مربی ایرانی هم بزارن همین برنامه هست دوران خوده آقای صانعی یادتون هست که زیاد نگذشته از اون زمان . مشکل اینجاست اگه ما باشیم دنیای گل و بلبله و نباشیم اون موقع جهنم . منظورم اقای شمسایی نبود ولی متعصفانه این خصلت بدیه که تو خیلی از مربیان و مسئولین هست کم هم نیست خیلی زیاده .

اصفهاني سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

شمسایی اگه فکر میکنی باید واست فرش قرمز پهن کنن منتظر بمون و به جایگاه بقیه حسادت نکن بزار بقیه کارشون رو بکنن

Khalaj سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

من نمیدونم واقعا اقای افتخاری چه چیزی از خسوس دیده که اینقدر حمایتش میکنه!!!!!!
اقا لطفا اینقدر به فوتسال ایران ضربه نزن! اقای افتخاری واقعا اگه فکر میکنید مربیان ایرانی در حد تیم ملی نیستن، لطف کنید یه مربی خارجی خوب بیارید. قبول کنید که خسوس به درد تیم ملی ایران نمیخوره!! لطفا به فکر تیم مملکتتون باشید!!! عزیزان اقای شمسایی در زمینه فوتسال ادم بزرگیه اینو باید بپذیریم. لطفا حسادت بزارید کنار و منطقی برخورد کنید.

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

حتما باید مربی خارجی بشه که به دلار ربط داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک تماشاگر سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

آقای شمسایی عزیز کدامیک از مربیان ایرانی یک دهم افتخارات خسوس را دارند شما مافیای فوتسال هستید دقیقا مثل درخشان وقلعه نوعی در فوتبال وجدیدا یکی دیگه در فوتسال بهتون اضافه شد محمدکشاورزکه در بازی ماهان تندیس یک تنه سالنو بهم ریخت شماها فکرمیکنید کاپیتان تیم ملی بودید تافته جدابافته اید همه باید بهتون احترام بذارند نه برادرمن اینطوریهاهم که فکرمیکنیدنیست درواقع شمابایدبه مردم احترام بذاریدچون هرچی دارید از این فوتساله امیدوارم که به خودتان بیایید

حسن زاده از اصفهان چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

تو هم زیاد ناراحت نباش ! کشاورز رو عوض کنن عمرا تو بیایی جاش !!!

وحید سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

ولی اصلا معلوم نیست که شمسایی میخواد شلوغ بازی در بیاره و آب را گل آلود کنه تا ماهی های گنده گنده بگیره!
آقای شمسایی دستت برای همه فوتسالیا رو شده
لطفا اینقدر احساس زرنگی نکن.لطفا…

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

آقای شمسایی این جور برخورد کردن با مسائل واستفاده از این ادبیات درشآن یک ورزشکار نمیباشد و
بی احترامی به مردم تلقی میگردد. فراموش نکنید درسایه حمایت مردم شما به این جایگاه رسیده آید.
لذافروتنی ورعایت حرمتها که نشانه یک انسان باشخصیت میباشد را فراموش نکرده واین خود بزرگ بینی
راکناربگذارید.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

اینیکه کسی به خاطر اوضاع درهم و برهم به نفع رشته ای که براش عرق ریخته صحبت کنه بی احترامی !؟
آره بی احترامی به اونهایی است که از قبل حضور خسوس منافع مالی و .. می برن.
بی احترامیه به کسی که خسوس رو به خاطر تبدیل دلار و ارز میخواد!
بابا اگر در جریان نیستید مجبور نیست با تریپ روشنفکری ادعای الکی کنید.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

بی حرمتی یعنی وضعیت فوتسال و فوتسالی ها که تو این اوضاع درهم بر هم هستند نه حرف های شمسایی!

تماشاگرفوتسالی چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

شما هم یکی ازآدمهای شمسایی هستی که من به عینه دیدم که هرجا میره یه اکیپی همراهش هستند که نمیدونم اسمشو چی میشه گذاشت.لیدر .تماشاگرنما.به قول حاجی مایلی کارچاق کن و…