کد خبر : 13756
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 16:00
-

غیاثی:۹۰ درصد بازی دست ما بود و گیتی پسند حرفی برای گفتن نداشت!

غیاثی:۹۰ درصد بازی دست ما بود و گیتی پسند حرفی برای گفتن نداشت!
مربی تیم ماهان تندیس قم می گوید در بازی با گیتی پسند ماهانی ها 90 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی درباره بازی هفته یازدهم ماهان تندیس برابر گیتی پسند اظهار داشت: با اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر افتاده بود و در ۳ بازی فقط یک امتیاز کسب کرده بودیم، این مسابقه برای ما حساسیت‌های ویژه‌ای داشت و هدف اول ما این بود که در قم و در برابر تماشاگران قمی، مقابل گیتی پسند بازنده نشویم.

وی افزود: بیشتر به این فکر بودیم که بتوانیم از نظر فکری و روانی بازیکنان را به شرایط گذشته برگردانیم و از نظر فنی هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در نیمه نخست ۸۵ تا ۹۰ درصد بازی دست ما بود و گیتی پسند حرفی برای گفتن نداشت.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان کرد: در نیمه دوم بازی متعادل‌تر بود و فکر می‌کنم اگر بخواهیم قضاوت منصفانه‌ای داشته باشیم، نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود هر چند که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

غیاثی عنوان کرد: بازیکنانی که می‌توانستیم در این بازی سنگین از آن‌ها استفاده کنیم کم بودند و مسلم اولاد قباد یکی از بازیکنان خوب ما که می‌توانست کمک زیادی به ما بکند مشکل جسمانی داشت و بین دو نیمه هم به کادر فنی گفت که نمی‌تواند به بازی ادامه دهد.

وی تصریح کرد: بازیکنان جوان ما در بازی با گیتی پسند نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند و ما مجبور شدیم با ۵ الی ۶ بازیکن برابر گیتی پسند بازی کنیم البته باید خوشحال باشیم که مس سونگون که رقیب ما در صدر جدول است این هفته بازنده شد و این، شرایط ماهان تندیس را بهتر کرد.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اظهار کرد: این بازی بازی تجربه بود و در مقابل تیمی بازی می‌کردیم که ۶ بازیکن با سابقه ملی در ترکیب آن‌ها بود و حتی بازیکنان باتجربه ما هم حدود ۲۵ ساله و جوان هستند و کارشان در برابر گیتی پسند آسان نیست ضمن اینکه بازیکنان جوان‌تر ما هم نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و اگر جوان‌تر‌ها کمتر بازی کردند به این دلیل بوده است.

غیاثی افزود: به بازیکنان ملی پوشمان در این ۲ روزه که از سفر برزیل برگشته بودند فشار وارد نکردیم و حتی علیرضا وفایی در تمرین اول ما شرکت نکرد تا استراحت کند و ریکاوری خوبی کردند.

وی درباره بازی هفته آینده برابر فرش آرای مشهد گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که برای بازی با فرش آرا باید به آن توجه کنیم ریکاوری تیم است زیرا به بازیکنان اصلی ما در این بازی فشار زیادی وارد شده است و باید سعی کنیم در این چند روز که فرصت داریم وضعیت جسمانی بازیکنانمان را بازسازی کنیم و در مشهد با یک پیروزی خوب بار دیگر به جدول و کورس قهرمانی برگردیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز کرد: لیگ فرسایشی است و باید به آینده نگاه کنیم و نه به یک یا دو بازی آینده و با توجه به کمبود نفرات در ماهان تندیس، اگر بتوانیم در نیم فصل بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم مطمئن هستم که رتبه خوبی کسب می‌کنیم.

غیاثی درباره نیمکت نشینی مسعود ایازی سنگربان اصلی ماهان تندیس خاطرنشان کرد: مسعود ایازی از ناحیه دست دچار مصدومیت شده و با ما تمرین هم نکرده بود و مجبور شدیم از حمید رشیدی استفاده کنیم البته رشیدی بسیار خوب کار کرد و امکان دارد در بازی‌های آینده هم از رشیدی استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

ولی بنده خدا کشاورز مدعی است که گیتی باید بازی را میبرده!!!!!!!!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

حق گیتی پسند بود که ببرن اشتباه داوری باعث برد اونا شد

حسین دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

آقا بعضی ها معنی درصد رو نمی فهمند.بابا گیتی پسند حدود ۱۰ درصد بازی و ماهان ۹۰درصد.وقتی میگن دنبال تحصیل باشید برای اینه!!که یاد بگیرید که درصد با تعداد پا س فرق می کنه .یعنی ۹۰تا پاس در هر مسابقه داده می شه .نه اینکه ۹۰درصد بازی با ماهان بوده.انشا اله ۴ سال دیگه که دیپلم بگیری از اظهار نظر امروز خودت خجالت می کشی.
معلومه دیگه وقتی بالاترین سطح علمی تیم که دکتر باقری بود کنارش میگذارند آقای غیاثی با تحصیلات دوم راهنمایی باید اظهار نظر کنه!!!!!!!؟؟؟؟؟
اصلا مگر تیم مربی نداره غیاثی مصاحبه می کنه.
تورو خدا وزن سایتتون رو پایین نیارید.

هوادار اصفهانی دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

برو عمو خواب دیدی خوش باشه فکرکنم پلی استیشن زیاد بازی میکنی۹۰% فکرکردی باتیم امیدقم بازی کردی

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

نه تو رو خدا،بیاید و دوباره ایازی رو بازی بدید،
بس کنید دیگه چقدر پارتی بازی
حمید رشیدی خیلی خیلی از ایازی بهتره ولی چون با اقایون رفاقت نمیکنه…

مهرداد دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

با بازی دادن به ایازی منتظر شعار
هوادارها علیه خودتون بااااااااشید

بچه قمی دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

آقا غیاثی سلام آمار ۹۰ به ۱۰ دیگه خیلی تابلو که اشتباهه چون اگه شما با ۱۰ درصد ۳ گل خوردید پس یه فکری اساسی به حال تیم ماهان بکنید میترسم دوباره مثل سال ۹۱ ما بمونیم با همین گیتیه ۱۰ درصدی و اونا دوباره روز آخر قهرمان بشن

سيبري چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۲

اکثر بازی دست ماهان بود ولی آقای غیاثی شما سکوت کنی بهتره هنوزم موندم از کجا پیدات شد، یه تیم داریم سر تا پاش باند بازیه. فقط دو سه تا بازیکن داریم که حقشونه تو این سطح بازی کنن، اگر میتونستن اونارم میذاشتن کنار، زورشون نمیرسه