کد خبر : 13729
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:39
-

محمدی:تیم ملی فوتسال پوست انداخته و تغییر نسل داده است

محمدی:تیم ملی فوتسال پوست انداخته و تغییر نسل داده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی در باره عملکرد تیم ملی بعد از مسابقات گرندپریکس، اظهارکرد: بازی‌هایی که در برزیل انجام دادیم بازی‌های خوبی بود. همان طور که انتظار می‌رفت توانستیم از گروهمان بالا بیاییم و در دور بعد مقابل کلمبیا قرار گرفتیم. وی تصریح‌کرد: در مقابل کلمبیا استحقاق پیروزی داشتیم. متاسفانه ۵ بار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی در باره عملکرد تیم ملی بعد از مسابقات گرندپریکس، اظهارکرد: بازی‌هایی که در برزیل انجام دادیم بازی‌های خوبی بود. همان طور که انتظار می‌رفت توانستیم از گروهمان بالا بیاییم و در دور بعد مقابل کلمبیا قرار گرفتیم.

وی تصریح‌کرد: در مقابل کلمبیا استحقاق پیروزی داشتیم. متاسفانه ۵ بار دیرک دروازه کلمبیا را لرزاندیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم همانند بازی با ژاپن استفاده نکردیم و در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم.

دروازه‌بان گیتی پسند در مورد این مطلب که فوتسال ایران در جا زده است و کشورهای دیگر پیشرفت کرده‌اند، افزود: همه کشورها روی فوتسال‌شان کار می‌کنند، امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در چند سال آینده مانند گذشته حرف اول را در آسیا بزنیم.

محمدی اضافه کرد: تیم ملی فوتسال پوست انداخته و تغییر نسل داده است. بیشتر بازیکنان جوان شده‌اند و چند سال طول می‌کشد تا این جوانان تجربه لازم را کسب کنند و به اوج برسند.

وی در مورد بازی تیم فوتسال گیتی پسند مقابل ماهان تندیس قم گفت: هر دو تیم بسیار خوب و زیبا بازی کردند. فکر می‌کنم تماشاگران این بازی از این رقابت جذاب لذت برده‌اند. البته داوری این مسابقه اشتباه تاثیر گذاری داشت و توپی که در دست من بود و بازیکن حریف ضربه به دست من زد را خطا نگرفت و گل اعلام کرد.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان‌کرد: پنج شنبه ۶ آذر با تیم پایا سازه بازی مهمی داریم که ۳ امتیاز این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که پیروز میدان باشیم.

محمدی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران مانند گذشته حمایتشان را از ما دریغ نکنند و به کمک تیم ما بیایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

مگه زیست شناسی است و پوست اندازی حشرات?!!!
چرا پس دفعات قبل با این نتایج ضعیف پوست اندازی نمیشود?!!!!
نکنه مربیان قبلی میرفتند توی جنگل و بازیکنان پوست انداخته را پیدا میکردند و نیاوردند تیم ملی?!!!
هر کاری راهی داره و کسی با جوانگرایی مخالف نیست ولی نه با این روش و این بازیکنان که حتی تعدادی در تیم باشگاهی خود هم بازی نمیکنند ولی نمیدونم آقای هاشم زاده فیلم کدوم بازیها را در اختیار خسوس میگذارد که آنها توی بازی هستند و انتخاب میشوند?!!!

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

انشاالله شما وسایر بازیکنان با ادب و با اخلاق موفق وموید باشید.