کد خبر : 13710
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:23
-

هاشمیان : در فوتسال مشکلات در مورد مسائل آموزشی دوپینگ بیشتر است

هاشمیان : در فوتسال مشکلات در مورد مسائل آموزشی دوپینگ بیشتر است
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می گوید:در فوتسال مشکلات ما در مورد مسائل آموزشی دوپینگ بیشتر است. در جلسه‌ای که با هیأت‌رئیسه فوتسال برگزار کردیم عزیزان ما متعهد شدند که این مورد را جدی‌تر بگیرند تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد هاشمیان در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد هنوز بسیاری از بازیکنان و باشگاه‌ها مسئله استفاده از داروهای ممنوعه را جدی نمی‌گیرند اظهار داشت: این انتقادی است که ما هم به خیلی از بازیکنان داریم. بسیاری از بازیکنان این مسئله را جدی نمی‌گیرند و وقتی نمونه تست آنها مثبت می‌شود تازه می‌فهمند که با چه مشکل بزرگی روبرو شده‌اند. ما مدرسانی را به باشگاه‌ها برای دادن آموزش اعزام کردیم و همچنین سمینار‌های زیادی را در این رابطه برگزار کردیم. فرهنگ مبارزه با دوپینگ در سطح فوتبال گسترش پیدا کرده و باید به این نکته هم اذعان کرد که بسیاری از بازیکنان لیگ برتر به خوبی با این مسائل آشنا هستند و دچار چنین مسائلی نمی‌شوند. اما هنوز هم عده‌ای به ندرت درگیر این مسئله می‌شوند که باید با آموزش‌هایی که داده می‌شود بازیکنان را هرچه بیشتر با این موارد آشنا کرد.

وی افزود: در فوتسال مشکلات ما در مورد مسائل آموزشی دوپینگ بیشتر است. در جلسه‌ای که با هیأت‌رئیسه فوتسال برگزار کردیم عزیزان ما متعهد شدند که این مورد را جدی‌تر بگیرند تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: خواهشم از دوستان رسانه‌ای این است که تا در اجرای بهتر قوانین دوپینگ به ما کمک کنند. طبق آئین‌نامه دوپینگ فیفا و کشور ایران تمامی مراحل بررسی نمونه‌های بازیکنان تا زمان اثبات تخلف باید محرمانه باشد. زمانی که این مسئله به قطعیت رسید بنده تمامی موارد را به طور دقیق بیان می‌کنم و تا آن زمان لازم نیست گمانه‌زنی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

چه فایده!
وقتی هم که دوپینگ ثابت شد اگه بازیکن از تیمهای پولدار لیگ باشه اینجوری ماست مالی میشه و تمام میشه
مگه سال قبل با بازیکن گیتی چیکار کردین?!!!